Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksiin pakottamisesta  (Luettu 6125 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #40 : Syyskuu 08, 2020, 21:48:05 »
Kuulostaa todella omituiselta, ettei voi ilmoittaa anonyymisti, koska pelkää rangaistusta. Suomessa seksin ostaminen on laillista.
Tor-verkko on myös keksitty sekä prepaid-liittymät. Kukaan ei tee syytettä sellaiselle, joka on kääntynyt ovelta, koska myyjän ikä tai vapaaehtoisuus epäilytti.
Ei taida mennä ihan noin onnellisesti, koska myös yritys on rangaistavaa.

"Seksiä ostaneet tuomittiin pääosin 20 päiväsakkoon, ja yrityksen asteelle jääneistä teoista tuomittiin 10 päiväsakkoa."

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006568209.html?utm_campaign=hs_tf&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=f245517594bc90ef7db5568ce7aab210

Ja tän tapauksen jälkeen on lakia vaan kiristetty.

Kuulostaa myös todella omituiselta, että pitäisi ostaa prepaid ja anonyymi kännykkä vain sen takia että voi turvallisesti tehdä ilmiannon poliisille.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #41 : Syyskuu 08, 2020, 22:46:17 »
Kumpi mahtaa ihan kansainvälisestikin kiinnostaa poliisia enemmän saada parittaja/ihmiskauppias nalkkiin vai alkaa kyttäämään suomalaista Penaa, joka ilmoitti tytöstä, jonka epäili myyvän seksiä vastoin omaa tahtoaan.
Ymmärrän, että "tsekkiläisistä" ja "italialaisista" osa poistuisi markkinoilta ja siksi osa ostajista haluaa olla ymmärtämättä. Moraalisesti väärin ja väärin noita tyttöjä kohtaan on ummistaa silmänsä, jos havaitsee että tyttö palvelee vastentahtoisesti.
Ainenkin olen lukenut rapsoja ulkkaritytöistä, jotka ovat alusta loppuun asti innolla ja ammattitaidolla mukana.
Koska heitäkin on, niin miksi pitää ylläpitää parittajien organisaatioita. Tietysti, jos on joku vitun fetissi maksaa parittaja viiksivallulle, niin...pitää hakeutua hoitoon.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #42 : Syyskuu 08, 2020, 23:48:49 »
Repupyssy pahasti jumissa, mutta iso RESPECT niille jotka ymmärsivät asian ytimen eivätkä selittele kiemurrellen miksi panisivat sumeilematta seksiin pakotettuja!

Liftillä, Nimaralla, Veerasilla ja Seepelillä ERITTÄIN hyviä kommentteja!
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #43 : Syyskuu 09, 2020, 00:03:13 »
Annan oma kohtaisen esimerkin mun viimeisimmästä ilmoituksesta. Tyyliin näin.

Pena tässä terve.
Terve Pena. Milläs asialla ollaan

Mulla on sellaista asiaa että on syytä uskoa tässä xxxxxxx osoitteessa seksipalveluita myy 16v tyttö.
(muistan hämärästi että multa jotenkin kysyttiin että miksi mulla on tällainen tieto/epäilys)
Vastasin - Katsoin ilmoituksen sivulta xxxxxx ja olin menossa ostamaan seksiä. Soitin tällaiseen numeroon kuin xxxxxx Ihan viimeisenä asiana puhelimessa kysyttiin että toivottavasti minua ei haittaa kun olen 16v. Lopetin sitten puhelun siihen ja nyt soitan teille.

Naisihminen kiitti minua ja lopetettiin puhelu.

Olihan toi todella monimutkaista, aikaa vievää ja nyt olen interpolin etsityimpiä rikollisia.
Että älkää nyt rakkaat ihmiset missään nimessä ilmoitelko.
Ihan kokemuksesta voin sanoa että huh, huh....vittu mä olen ihan loppu ja linnaan laittavat varmasti. Ja päiväsakkoa pamahtaa 80 päivää.

Onhan tästä jo vuosia aikaa mutta kyllä ne mut vielä nappaa. Yritä tässä nyt sitten iltapalaa tehdä kun hirveä ressi päällä ja puhelinta kuunnellaan.
Kissan niskassakin on joku siru jolla ne yrittää minua nyt paikallistaa.

Tää on ihan hirveetä. Miten mun nyt käy.

Naapurikaan ei ole oikeastaan naapuri. Ne vaa yrittää hämätä.
Kyllä punainen takki tarkoittaa että poliisi se on.
VITTU!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2020, 00:10:21 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #44 : Syyskuu 09, 2020, 00:31:19 »
^
Saatko sä enää unta, kun pelkäät että noita seksuaali rikollisia pannaan linnassa perseeseen ;D
Lifti :-* :-* :-*
Mutta niin joo; minusta sellainen että mies panee naista, vaikka maksullistakin, joka on tilanteessa vastoin tahtoaan toisen pakottamana on verrattavissa raiskaukseen.
Hyvää Yötä.