Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Huumekauppa vs seksin myynti
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 11, 2020, 16:36:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 16:26:03 ---Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?
--- Lainaus päättyy ---
Se nyt kuitenkin oli mun sisko. Nikopoika ei ollut edes syntynyt silloin kun mun sisko kuoli.
Ja aina löytyy uusi myyjä.
--- Lainaus päättyy ---
On se Aurora raju!
Nyt on kova meno!
Modeilla on hiki otsalla kun ne yrittää pelastaa.
Gentleman:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 15:48:23 ---Nikopoika paistattelee Marbellassa ja aivan varmana hoitaa uusia diilejä. Se on hyvä juttu, hänellä on siihen oikeus.
KOSKA SUOMEN OIKEUSLAITOS ANTOI HUUMETAPPAJAN PÄÄSTÄ VAPAALLE!!!
--- Lainaus päättyy ---
Ei muuten paistattele. Tänään taisi olla yksi oikeus päivä ja niitä on muutoma jäljellä vielä.
Yhtään huumekauppiasta ei ole taidettu tuomita taposta/murhasta sillä perusteella, että on myynyt jollekkin kamaa ja asiakas on vetänyt överit. Viimekädessä vastuu on aina käyttäjällä.
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2020, 16:37:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 16:26:03 ---Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?
--- Lainaus päättyy ---
Mun sisko ei ole käyttänyt huumeita. Älä lässytä perättömiä juttuja.
Ihminen tulee riippuvaiseksi koska on ihan itse omin kätösin kehoonsa tunkenut huumeita.
Riippuvuus ei ole huumekauppiaan vika.
--- Lainaus päättyy ---
Ok, sisko oli esimerkki, ei kukaan o,eta mun tietävän sun läheisten huumeidenkäytöstä. Ja sinä voisit helpottaa tilannettasi käyttämällä neutraaleja sanontoja, esim ” mun sisko ei ole käyttänyt huumeita, olet väärässä”.
Mutta on aivan kauhistuttavaa lukea sinun tekstiä, koska olet minun mielestäni väärässä.
Mutta ole vaan.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 16:39:09 ---^ Ei, siitä ei ollut kyse vaan siitä, että ihannoidaanko R-Ata hyvä tyyppinä, joka on komea ja hänellä on uudet hyvät hampaat. Että ei välitetä sitä, että hänelle on tulossa n 13 vuoden huumetuomio. Naiset kuolaa ja miehet ihailee ja hepulla on nenässä reikä hepon vetämisestä. Minun mielestäni kyse on siitä.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä vittua sä selität ja vääristelet. Luetko sä edes mitä mä kirjoitan? En ole Nikoa MISSÄÄN, IkINÄ, KOSKAAN sanonut hyväksi tyypiksi.
Mistä sä revit nää jutut?
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Elokuu 11, 2020, 16:41:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 15:48:23 ---Nikopoika paistattelee Marbellassa ja aivan varmana hoitaa uusia diilejä. Se on hyvä juttu, hänellä on siihen oikeus.
KOSKA SUOMEN OIKEUSLAITOS ANTOI HUUMETAPPAJAN PÄÄSTÄ VAPAALLE!!!
--- Lainaus päättyy ---
Ei muuten paistattele. Tänään taisi olla yksi oikeus päivä ja niitä on muutoma jäljellä vielä.
--- Lainaus päättyy ---
Anteeksi, paistatteli. Sorimybad. Jos et ole tutustunut Niko-pojan Instagramiin, jossa hän paistattelee mm Marbellassa, tsekkaa Rawrane.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta