Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Huumekauppa vs seksin myynti

<< < (3/13) > >>

Aurora Mature:
Voi nyyh, huumemaahantuoja on vain myynyt huumeita.

Ajattele, jos osaat, sitä vaihtoehtoista maailmaa, johon miljonääriperheen vesa olisi voinut päätyä. Vaikka kouluttautumaan, parantamaan maailmaa, koska raha ei olisi ollut este.

Nyt hän roudaa tonneittain huumeita Suomeen, ja sinun mielestäsi hän on vailla vastuuta?

Villerius:
^
Suomessa huumeiden myynti on kiellettyä ja rangaistavaa, paitsi tietysti resepillä saadut.

Minulle ei näin ollen ole valtaa antaa tai sallia vastuuta tai vastuuvapautta. Sen hoitaa oikeuslaitos.

Itse en hyväksy huumeita enkä suosittele niitä käyttämään. Mutta siitähän nyt ei ollut kyse.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 16:26:03 ---Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?

--- Lainaus päättyy ---
Se nyt kuitenkin oli mun sisko. Nikopoika ei ollut edes syntynyt silloin kun mun sisko kuoli.
Ja aina löytyy uusi myyjä.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 16:26:03 ---Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?

--- Lainaus päättyy ---

Mun sisko ei ole käyttänyt huumeita. Älä lässytä perättömiä juttuja.

Ihminen tulee riippuvaiseksi koska on ihan itse omin kätösin kehoonsa tunkenut huumeita.
Riippuvuus ei ole huumekauppiaan vika.

Aurora Mature:
^ Ei, siitä ei ollut kyse vaan siitä, että ihannoidaanko R-Ata hyvä tyyppinä, joka on komea ja hänellä on uudet hyvät hampaat. Että ei välitetä sitä, että hänelle on tulossa n 13 vuoden huumetuomio. Naiset kuolaa ja miehet ihailee ja hepulla on nenässä reikä hepon vetämisestä. Minun mielestäni kyse on siitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta