Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Huumekauppa vs seksin myynti

<< < (5/13) > >>

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2020, 16:42:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 16:39:09 ---^ Ei, siitä ei ollut kyse vaan siitä, että ihannoidaanko R-Ata hyvä tyyppinä, joka on komea ja hänellä on uudet hyvät hampaat. Että ei välitetä sitä, että hänelle on tulossa n 13 vuoden huumetuomio. Naiset kuolaa ja miehet ihailee ja hepulla on nenässä reikä hepon vetämisestä. Minun mielestäni kyse on siitä.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä vittua sä selität ja vääristelet. Luetko sä edes mitä mä kirjoitan? En ole Nikoa MISSÄÄN, IkINÄ, KOSKAAN sanonut hyväksi tyypiksi.

Mistä sä revit nää jutut?

--- Lainaus päättyy ---

Lue. En ole väittänyt että sinä pidät.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Elokuu 11, 2020, 16:41:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 15:48:23 ---Nikopoika paistattelee Marbellassa ja aivan varmana hoitaa uusia diilejä. Se on hyvä juttu, hänellä on siihen oikeus.

KOSKA SUOMEN OIKEUSLAITOS ANTOI HUUMETAPPAJAN PÄÄSTÄ VAPAALLE!!!

--- Lainaus päättyy ---

Ei muuten paistattele. Tänään taisi olla yksi oikeus päivä ja niitä on muutoma jäljellä vielä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin ja Niko ei ole tappanut ketään.
Se on huumeidenmyyjä ei huumetappaja.

Vääristelyä ja nimittelyä.
Eikö niin kovin naisellisella neutraalilla kirjoitettua.

Hottis puuma:
Piti jo eilen katsoa tämä sarja, mutta nukahdin ennen sitä, tänään yritän ehtiä tsekkaas.

Niko on mieheksi etten sanoisi jopa kaunis. Täydellinen vartalo, hiukset ja kasvot, menestyisi todella hyvin miesseuralaisena. Huumeet on perseestä.

Aurora Mature:
Voi, olen pahoillani etten ole ”naisellinen”. Miten ”naisellinen” olisi asian ilmaissut?

Se, joka tuo huumeita addiktien käyttöön, on potentiaalinen huumetappaja. Minun mielestäni. Ja vie minut ja keltainen lehdistö oikeuteen, lehdistössä on luettu jopa perunatappajista.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 11, 2020, 16:49:28 ---Niko on mieheksi etten sanoisi jopa kaunis. Täydellinen vartalo, hiukset ja kasvot, menestyisi todella hyvin miesseuralaisena.
--- Lainaus päättyy ---

Totta!
Nuoren Johnny Deppin (alias Johannes Teppisen) lisäksi ainut mies jolle yksi silmäinen käärmeeni teki asentoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta