Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista  (Luettu 4954 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« : Heinäkuu 28, 2020, 00:28:48 »
Monet täällä varmasti tietää kirjoitusten oikeista taustoista paljon enemmän kuin täältä voi lukea, mutta tietenkään läheskään aina ei voi kertoa asioiden oikeaa laitaa juuri siihen tiettyyn postaukseen, jos siihen ei lupaa erikseen ole annettu osallisilta itseltään.

Mutta olen aina ajatellut että tiettyjä asioita on hyvä yleisellä tasolla tuoda esille, varsinkin jos vaikuttaa että väärä totuus alkaa elämään totena.

Yksi näistä asioista mikä tällä forkalla pistänyt silmään on tietynlainen surkuttelu/haikailu julkisesti aika lyhyen uran hutsuna tehneiden tyttöjen perään. Siihen liitetään joskus kommentteja että miksi parhaat lopettaa niin nopsaan/parhaat lopettaa aina nopsaan.
Niin. Siihen on monia syitä. Mutta aika harvoin se syy on se ettei raha kelpaisi edelleen. Mutta miksi sitten lopettaa kun tätä duuniahan voi tehdä ihan milloin vain huvittaa ja helposti yhdistettävissä tosi erilaisiin elämäntilanteiseen?

Yksi mikä ikävä kyllä usein taustalla on, ettei palveluntarjoaja ole osannut tehdä tätä työtä tavalla joka ei olisi itselleen liian kuluttavaa pitkällä juoksulla. Tähän ilmiöön johtaa surullisen usein se ettei pystytä/osata pitää kiinni omista rajoistaan &/ ollaan liikaa turskien vietävissä.
Turskat toki tykkää...mutta, tämä on myös joskus (usein?) se syy miksi aika tuore & suosittukin tyttö joutuu lopettamaan. Oma jaksaminen ei vain riitä kauaa.

Ja tästä tuo otsikko - siinä missä on ihana lukea hyvistä kokemuksista, niin samaanaikaan harmittaa suunnattomasti, koska se miksi niitä kokemuksia ei enää kukaan saa tulevaisuudessa olisi ollut niin helposti vältettävissä, ja tytöllä olisi voinut olla paljon iloisia hutsuilu vuosia edessä, huikeat tienestit & monet uudet asiakkaat olisivat vielä päässeet nauttimaan. Kuin vain alusta asti tyttö olisi keskittynyt pysymään omalla mukavuusalueellaan, pitämään kiinni omista rajoistaan ja kylmästi oppinut sanomaan "ei" ihan kaikelle mikä ei vain tunnu omalta jutulta. Nyt tällä näinkin pitkän ja taloudellisesti hyvin tyydyttävän hutsu uran tehneenä, uskallan jo sanoa että noi on tällä alalla aika merkittäviä asioita (ne tärkeimmät?) tienakseen kunnolla pitkällä tähtäimellä sekä samalla pysyä tässä duunissa kaikki vuodet hyvillä fiiliksillä :)

Mutta tässä nyt vain yksi esimerkki mitä oon mietiskellyt. Varmaan ristiriitaisia fiiliksiä löytyy paljon muistakin forkan jutuista :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #1 : Heinäkuu 28, 2020, 08:51:34 »
Itse asiasta: kaikkien kannalta paras jos hupakot kykenee pitämään omista rajoistaan kiinni.

Asian vierestä: en ole koskaan ymmärtänyt miksi lopettaneen hupakon perään pitäisi haihatella.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2020, 09:36:54 »
Hyvä aloitus!
Itse kyllä asiakkaana väitän tunnistavani likat joista ei pitkällä tähtäimellä hommaan ole. Monille turskille rutiininomaisuus on kirosana ja huoran odotetaan maksetulla ajalla taipuvan jos jonkinlaisiin asiakkaan oikkuihin ja tietenkin kelloa tuijottamatta. Mutta jos nainen meinaa tehdä hommaa tehokkaasti ja turvallisesti niin tuolla tyylillä se ei onnistu.
Asiakkaan kannalta pohjatyö kannattaa tehdä hyvin niin välttyy isoilta pettymyksiltä. Ammattimainen huora valikoi myös asiakkaansa jotta homma ei käy liian työlääksi.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #3 : Heinäkuu 28, 2020, 09:49:47 »
Suurin osa "hupsuista" ei ole aikonutkaan saada tästä itselleen mitään ammattia eikä edes sivuammattia vaan kokeilevat ja yleensä lopettavat suhteellisen nopeasti. Yli 90 % kokeilijoista on poissa reilusti alle 2 vuodessa ja näin asiakkaana sanon, että heiltä on peräisin ne kaikkein parhaimmat kokemukset joita voi muistella jälkeenpäin ei niiltä kovilta ammattilaisilta.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2020, 10:10:12 »
^Minun täytyy olla eri mieltä Lähetyssaarnaajan kanssa olehan sentään 69 miehiä. Innostuistuin vähän aikaa sitten uudestaan harrastuksen pariin pitkään tauon jälkeen, kun paluun tehnyt kokenut ammattilainen tarjosi semmoiset kyydit useammaan kerran, että Hesestä tuntui, että oli menty aikakoneella nuoruusvuosien unelmapanohin ja jääty sinne.

Mitä itse aiheeseen tulee, alussa voi olla vaikea arvioida omia voimavaroja ja saattaa helposti polttaa itsensä loppuun, jos ei tunne omia rajojaan. Olen kuullut että jotkut asiakkaat yrittävät venyttää ja testata palveluntarjoajan rajoja pyytelemällä kahville ja pyytämällä tekemään jotain, mikä ei ole tarjottujen palveluiden listalla. Voisin kuvittella, että on todella vaikea miellyttää jokaista asiakasta asiakkaan ennakko-odotuksia, jotka saattavat olla joskus epärealistiset. Jos olisin palveluntarjoaja valikoisin asiakkaat tarkasti ja pyrkisin tyydyttämään rajallisen määrän asiakkaita, etten ylikuormittuisi henkisesti tai fyysisesti. Mutta mitäpä minä näistä tiedän. Voin vain arvella, minkälaista olisi olla palveluntarjoaja.         

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2020, 10:23:22 »
Tuossa esimerkissähän suurin ongelma on ne pedot, jotka tasan tarkkaan tietävät aloittelijoiden heikkoudet ja aivan tahallaan pyrkivät hyväksikäyttämään niitä.

Huomasin sen erityisesti silloin, kun keltaiset sivut siepattiin ja minun oli pakko siirtyä naapurisivustolle. Olin silloin jo aika kokenut huora (vaikken toki yhtä kokenut kuin nyt olen), mutta kaikki ne, jotka lukivat pelkästään naapurisivuston ilmoituksia, kuvittelivat minun olevan uusi alalla.

Sain kahden ensimmäisen ilmoitteluvuorokauden aikana 234 yhteydenottoa sähköpostiini. Noista yhteydenotoista 2 johti tapaamiseen. Muissa viesteissä oli hirveästi tinkaamista ja jopa ilmaisella pyytelyä, määräilyä ja komentelua, vänkäystä ehdoistani. Jos pidin rajoistani kiinni ja sanoin, että en todellakaan ole lähdössä mihinkään sheideihin bisnesideoihin enkä anna itseäni hyväksikäytettäväksi, niin jotkut rupesivat ihan suoraan haukkumaan.

Eikä se loppunut noihin kahteen ensimmäiseen vuorokauteen. Tosi monet rikolliset hyväksikäyttäjät tulivat ihan paikan päälle yrittämään raiskata minut siten, että he tahallaan rikkoivat kondomin silloin, kun olin selin heihin. Useimmin onneksi kuulin sen äänen, mikä hajoavasta kondomista lähtee, ja parhaissa tapauksissa ehdin jopa kokonaan estää raiskaajaa survomasta paljasta elintään väkisin minun elimiäni vasten. Kolme kuminrikkojaraiskaajaa kuitenkin saivat minut raiskattua onnistuneesti.

Nyt kun alan olla jo tällainen vanha rupsu, niin yhteydenotot ovat vähentyneet selvästi, mutta samalla asiallisten yhteydenottojen määrä on prosentuaalisesti suurempi. Toisaalta saan nykyään paljon enemmän sellaisia kerran kävijöitä, siinä missä kokemattomana ja mitään mistään tajuamattomana aloittelijana sain enemmänkin vakkareita. Saan aina välillä kuulla pientä kitinää siitä, miten pakotan asiakkaat sopeutumaan omiin toimintatapoihini enkä jousta määräämistäni säännöistä, mutta toisaalta se on saanut tämän koko homman sujumaan paljon paremmin.

Tämä duuni vaatii tiettyjä henkisiä ominaisuuksia, joita kaikilla ei yksinkertaisesti ole. Kukaan ei tietenkään alussa ole mestari, mutta joillakuilla vain on syntyjään ne palikat, joilla hän voi rakentaa itsestään mestarin. Mutta ilman niitä palikoita täällä ei pysy pää pinnalla.

Loppukevennykseksi pieni kollaasi parhaita yhteydenottoja ensimmäisiltä naapurisivuston vuorokausiltani. Tekstien sisältö on samantapainen kuin alkuperäisissä viesteissä, mutta kirjoitusasu ja yksityiskohdat on muutettu yksityisyyden suojelemiseksi.

Lainaus
Mooi, sulla luki ilmoituksessa, että panet vaan kumin kanssa, mutta tekisitkö mulle poikkeuksen? :) Oon mukava mies mut en vaan jaksa sitä kun naiset aina vaatii käyttämään pahan tuntuisia kumeja vallan käyttö keinona vaikka ne ite vois ihan helposti vetää vaan aamulla yhen ehkäisy pillerin naamaan ja sillä selvä.

Lainaus
Moi, täällä 52 v mies Jyväskylästä, olis bisnes idea johon tarttis just sunlaisen typykän, anna puhelinnumero.

Missäs vastaus viipyy? Ilmasta rahaa tiedossa. Ota yhteyttä.

Vastaa! Täällä menee joka sekunti rahaa sivu suun, kun sua ei saa kiinni!

Vittu tollasta epäammattimaista idiotismia ei ulkonäkö pelasta. Kuole nälkään köyhä.

Lainaus
Moikkelis moikkelis, täällä Kalle 25 v. Haluaisin tavata.

- No moikka moi, tässä on koko ilmoitukseni hinnastoineen ja tapaamisaikoineen, laittele viestiä että mitä tykkäät :)

Ei kai tää maksa mitään?

- Tietysti maksaa, ihan hinnaston mukaisesti :)

Jos siis tavattaisiin, niin tunnin tapaaminen maksaisi 240 €?

- Kyllä, kuten ilmoituksessa lukee :)

HAA, KIINNIPPÄS JÄIT! Maksullinen ei taida olla ihan sallittua, eikös niin? ;) Tästä tiedosta poliisi varmasti riemastuu... Mutta eehkä voin "unohtaa" ilmoittaa tämän, pieniä "palveluksia" vastaan...
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2020, 10:27:14 »
^^ Aina voi yksi innokas löytyä vuosienkin jälkeen, mutta kyllähän se niin menee tässäkin yleensä, että vuodet kuluu ja ihminen tylsistyy eikä hommat oikein nappaa.Ihan kuin missä tahansa duunissa.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2020, 10:29:09 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2020, 10:34:19 »
Hese69 mainitsi nuo asiakkaiden epärealistiset odotukset, ja siitä muistui mieleeni yksi ihan helmi yhteydenotto, joka on pakko lisätä tähän. Sama homma kuin äskeisissäkin, eli tekstin asiasisältö on alkuperäisen kaltainen, mutta kirjoitusasu ja yksityiskohdat on muutettu yksityisyyden suojelemiseksi.

Lainaus
Vois olla sellainen tapaaminen, että pitkän esileikin jälkeen käännyt viekottelevasti selin, ja panen sua kunnolla perseeseen samalla kun imet mun kullin oikeen sillee hitaasti, syvään ja kuola valuen. Tukehdutat mua sun tisseilläs ja mä nuolen ja sormetan sulle oikeen tärisevän orgasmin.

Tuollaisesta jos ei osaa kieltäytyä, niin siitä ei kyllä hengissä selviä :D Kirjaimellisesti.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2020, 10:38:22 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #8 : Heinäkuu 28, 2020, 10:41:38 »
Tosi monet rikolliset hyväksikäyttäjät tulivat ihan paikan päälle yrittämään raiskata minut siten, että he tahallaan rikkoivat kondomin silloin, kun olin selin heihin.

Huh, aika tukala tilanne. Taitavat olla hyvin yksittäistapauksia, tyyliin yksi tuhannesta. Uskoisin että keskiverto turska ajattelisi hyvinvointiaan. Kukaan tuskin haluaisi pistää ketään hupakkoa raskaaksi.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #9 : Heinäkuu 28, 2020, 10:54:53 »
Sain kahden ensimmäisen ilmoitteluvuorokauden aikana 234 yhteydenottoa sähköpostiini. Noista yhteydenotoista 2 johti tapaamiseen. Muissa viesteissä oli hirveästi tinkaamista ja jopa ilmaisella pyytelyä, määräilyä ja komentelua, vänkäystä ehdoistani. Jos pidin rajoistani kiinni ja sanoin, että en todellakaan ole lähdössä mihinkään sheideihin bisnesideoihin enkä anna itseäni hyväksikäytettäväksi, niin jotkut rupesivat ihan suoraan haukkumaan.

Eikä se loppunut noihin kahteen ensimmäiseen vuorokauteen. Tosi monet rikolliset hyväksikäyttäjät tulivat ihan paikan päälle yrittämään raiskata minut siten, että he tahallaan rikkoivat kondomin silloin, kun olin selin heihin. Useimmin onneksi kuulin sen äänen, mikä hajoavasta kondomista lähtee, ja parhaissa tapauksissa ehdin jopa kokonaan estää raiskaajaa survomasta paljasta elintään väkisin minun elimiäni vasten. Kolme kuminrikkojaraiskaajaa kuitenkin saivat minut raiskattua onnistuneesti.

Toivottavasti teit rikosilmoitukset noista raiskauksista.

Naapurin ongelma on myös se, että siellä ei saa käsitystä millainen diili olisi tarjolla. Siellä kun ei saa kertoa hinnoista tai muista ehdoista. Monesti tulee laitettua kysely ja sit vastauksen saatuani tiedän jo etten ole kiinnostunut tapaamaan hupakkoa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #10 : Heinäkuu 28, 2020, 11:02:26 »
Huh, aika tukala tilanne. Taitavat olla hyvin yksittäistapauksia, tyyliin yksi tuhannesta. Uskoisin että keskiverto turska ajattelisi hyvinvointiaan. Kukaan tuskin haluaisi pistää ketään hupakkoa raskaaksi.

Vitut minä maho läjä mitään raskauksia pelkään, mutta ne taudit!

Ja kyllä noita oli silloin jo sadan miehen joukossa aika monta. Mutta raiskauksista viisastuneena aloin tekemään sitä, että ennen tapaamisen lukkoonlyömistä pakotan jokaisen asiakkaan kuittaamaan ymmärtävänsä, että kondomin tai muun suojan tahallinen poistaminen/rikkominen partnerilta salassa on poliisiasia. Nyt sitä ei ole enää vähään aikaan tultu paikan päälle yrittämään.

Mutta kyllä sen edelleen näkee, että jotkut ovat liikkeellä tämä mielessä. Ensin ajan varaaminen saattaa tapahtua sähköpostilla tosi sutjakasti niin, että mies vastaa jokaiseen viestiini parin minuutin sisällä. Sitten kun kysyn, että ymmärtäähän hän kumin tahallisen rikkomisen olevan poliisiasia, niin vastauksen saapumiseen kestääkin kymmenen minuuttia. Ja vastaus kuuluu: "Pitääkin perua tämä, sori". Jotkut myös yrittävät kierrellä ja kaarrella niin, että ei tarvitsisi antaa tuohon kysymykseeni suoraa vastausta. Kun he huomaavat, että eivät ole pääsemässä paikalle ilman, että antavat kysymykseen suoran ja yksiselitteisen vastauksen, niin heistä ei enää kuulu mitään.

Mutta jos tässä asiassa jotain hyvää on, niin ne raiskaajien reaktiot raiskauksen jälkeen.

"Ei hätää, ei mulla mitään tauteja oo :) Usko pois, mä oon ollu vaan vaimon kanssa ja me ollaan molemmat puhtaita, sulla ei oo mitään pelättävää! Kaikki hyvin siis :) Eiku ootas... Ei kai sulla vaan oo mitään tauteja? Hei vastaa, onko sulla tauteja? Miten niin muka et voi varmaksi luvata, onko sulla siis ollu jotain muitakin seksikumppaneita ku vaan mä? Voi vittu, mun pitää käydä heti testeissä... Ai mitä, pitää odottaa kuukausia ennen kun HIV näkyy testeissä? Siis kuukausia ilman seksiä vaimon kanssa, etten jää sille kiinni? Miten mä selitän vaimolle, etten yhtäkkiä haluakkaan seksiä?"

Eli kaipa se minä olen, kun näissä tilanteissa lopulta jään voittajaksi. Olisi kai ikävää elää, jos henkiset kyvyt eivät riittäisi tajuamaan, että sukupuolitaudit liikkuvat molempiin suuntiin. Ainakaan en ole tarpeeksi tyhmä pannakseni huoraa paljaalla :D
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #11 : Heinäkuu 28, 2020, 11:22:23 »
On ymmärrettävää, että kun ilmoittaa naapurisivustolla, missä seksiä ei saa avoimesti myydä, tulee sen kautta älytön määrä tiedusteluja ja kyselyitä, mistä murto-osa johtaa tapaamiseen. Yleensä se on se hinta, mikä suurimmalla osalla tökkii. Mutta KP:stä poiketen, ei minulla paljaalla kysyjät ole alkaneet sen enempää vänkäämään, saati että joku olisi tahallaan rikkonut kumin tai yrittänyt raiskata. Ehkä se johtuu siitä, että olen puoli päätä pidempi kuin KP, niin ne ei uskalla ;D
Ensi vuonna tulee 10 v. kun olen aloittanut seksin myymisen. Oma alalla jaksamisen salaisuus on, että yleensäkin teen mitä tykkään, en tee mitään, mitä en osaa hyvin ja kaiken mitä teen pitää olla hauskaa minulle, eikä se sulje pois sitä, että huomioin asiakkaan tarpeet ja toiveet samalla.
Mutta jotain, mitä en halua tehdä, en tee mistään rahasta. Ja kun päätän pitää vapaapäivän, minulta ei saa aikaa edes tuplat maksamalla. Kun en ole töissä, eli olen telakalla ei mikään seksiin liittyvä käy edes mielessä ja kun olen asiakkaan kanssa, olen sitä 100 % kaasu pohjassa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #12 : Heinäkuu 28, 2020, 11:39:12 »
Hyvin sanottu.

Minusta juuri tuo on toimiva taktiikka siihen, että pystyy huoraamaan pitkään ja menestyksekkäästi (vaikken olekaan huorannut läheskään yhtä pitkään kuin sinä).

Silloin, kun ei olla "työvuorossa", niin silloin ei myöskään tehdä töitä, vaikka kuinka joku pyytelisi.

Sellaista, mitä ei haluta tai osata tehdä, ei tehdä.

Sellaiseen, mistä tulee itselle huono fiilis, ei suostuta.

Vänkytystä ei kuunnella ja komenneltavaksi ei taivuta.

Se johtaa siihen, että joillekin kyselijöille täytyy olla ikävä ja takakireä kieltäytyjä. Ja että joillekin täytyy kurjasti pamauttaa faktat pöytään kaksi kertaa ja kädestä pitäen näyttää, että missä minun rajani kulkevat.

Mutta sitten kun asiakas on selvillä palveluntarjoajan rajoista ja tapaaminen saadaan sovittua noita rajoja kunnioittaen, niin sitten asiakas on herra, ja on huoran työ huolehtia hänen tyytyväisyydestään. Huora on paikalla ajallaan, puhtaana, kauniina ja hyväntuoksuisena, ja tekee kaikkensa tarjotakseen vastinetta asiakkaan rahoille. Silloin kuunnellaan vain asiakkaan toiveita ja lykätään omat tarpeet myöhemmälle.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #13 : Heinäkuu 28, 2020, 13:21:57 »
^^ Aina voi yksi innokas löytyä vuosienkin jälkeen, mutta kyllähän se niin menee tässäkin yleensä, että vuodet kuluu ja ihminen tylsistyy eikä hommat oikein nappaa.Ihan kuin missä tahansa duunissa.

Parisuhde vie miehet harrastuksesta vähän väliä muualle, mutta kyll routa porsaat kotiin ajaa ennen pitkää, kuten kävi itellä. Toimii se toisinpäinkin. Pitemmässä parisuhteessa kaipaa vaihtelua seksiin välillä. Siksi tämä harrastus on hyvä lääke eikä tarvii sitoutua mihinkään pitemmäksi aikaa. Ja ei oo pelkoo, että kukaan soittelisi perään tai kaipaisi.   

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #14 : Heinäkuu 28, 2020, 14:02:37 »
Oon pannut saman haikailun merkille. Syitä voi olla monia, mutta suurin saattaa olla lievä, alitajuinen ihastuminen johonkin tyttöön jota ei itse huomaa. Palvelut ja kemioiden kohtaaminen voi luoda mieltymän jostain syvemmästä kontaktista ja sitten kun tyttö lopettaa voi se tuntua samalta kuin jos ihastuksen kohde antaisikin pakit. Toisaaltaan jos ihan puhtaasti tiedostaa tosiasiat, niin se vakkari jonka on löytänyt ja jonka kanssa kaikki menee yksiin on monelle onnenpotku, kunnes tämä ihanuus lopettaa ja turska joutuu etsimään vaivalla uuden :(

Omaa kokemus pintaa siihen, miksi tyttöjen vaihtuvuus alalla on suurta ei oikein ole. Varmaan monella on turhan ruusuinen kuva huoraamisesta ja kuvitellaan sen olevan loisto illallisia ja kalliita tuotteita täynnä olevaa glamour hutsun elämää? Muutoman, alalla hetken olleen tavanneena, moni on tehnyt sitä ihan puhtaana lisätienistinä kunnes opiskelut yms. päättyvät ja siirtyvät työelämään. Syy lopettamiseen näillä kaikilla on myös vaikuttanut paljastumisen pelko. Pidetäähän alaa jossakin määrin yhä aika hämäränä. Jos maksuseksin kliseistä päästäisiin eroon, niin veikkaisin monen tekevän sitä sivutyönään. Kysyntää kun kerran on. Moni myös varmaan kokeilee huoraamista ihan mielenkiinnosta ja samoin kuin moneen muuhun harrastukseen, niin varmaan siihenkin sitten kyllästyy tai ei vaan tunnu omalta? En varmaksi sano, näin vaan olen ymmärtänyt ja kuullut.

Sikamaiset miehet ovat myös osasyynä miksi jotkut lopettavat. Juuri tuo rajojen rikkominen ja epäkunnioitus työtään tekevää naista kohtaan on ärsyttävää. Kuvitellaan olevansa siinä asemassa, että voi käytännössä tehdä mitä vaan.

Oma henkilökohtainen mielipide on, että sellaiset miehet kompensoivat vaan omaa miehuuden vajavaisuuksia.

Kuten on monesti sanottu, monelle aloittelevalle tytölle rajojen venyvyys voi olla eri kuin vuosia alalla olleella. Kokeneemmat nyt voivat hieman joustaa ehkä ajan kanssa, mutta noviisi saattaa joustaa sellaiseen mikä ei hyvältä tunnu, mutta tekee sen osittain pakosta.

"Ei hätää, ei mulla mitään tauteja oo :) Usko pois, mä oon ollu vaan vaimon kanssa ja me ollaan molemmat puhtaita, sulla ei oo mitään pelättävää! Kaikki hyvin siis :) Eiku ootas... Ei kai sulla vaan oo mitään tauteja? Hei vastaa, onko sulla tauteja? Miten niin muka et voi varmaksi luvata, onko sulla siis ollu jotain muitakin seksikumppaneita ku vaan mä? Voi vittu, mun pitää käydä heti testeissä... Ai mitä, pitää odottaa kuukausia ennen kun HIV näkyy testeissä? Siis kuukausia ilman seksiä vaimon kanssa, etten jää sille kiinni? Miten mä selitän vaimolle, etten yhtäkkiä haluakkaan seksiä?"

Hehee!;D Ehkä parasta tuossa tilanteessa jossa asiakas on ujuttanu kumin pois on olla "Oivoi... Menit sitten noin tekemään... Ei se kumi ollu mun, vaan sun suojaksi... Oivoi... Parasta kun odottelet pari kk ja menet testeihin. Mut älä hätäile! Ei Kongolainen kullinsyöjä bakteeri välttämättä noin nopeasti tarttunut. Jos kihelmöimään alkaa, niin sitten kannattaa huolestua... " Siinä voisi sialla olla hetken aikaa hiki otsalla ;D🤣
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #15 : Heinäkuu 28, 2020, 14:40:18 »
Oletko Venla tehnyt jotain tutkimusta, kun noin tarkasti ja varmasti päättelet mitä toisten päässä liikkuu?  ::)
Perfektionisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15195
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #16 : Heinäkuu 28, 2020, 15:05:31 »
Itse harvoin haikailen lopettaneiden hupakkojen perään. Ovat jättäneet hyviä ellei loistavia muistoja minulle.
En voi sitä kuitenkaan kieltää, etteikö jotkut tytöistä aina joskus käy mielessä. Ajatellen, että olisi vielä joskus mukavaa tavata, vaikka tiedän sen olevan vain haavetta.
Miksei sitä kuitenkaan voisi joskus haaveilla?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #17 : Heinäkuu 28, 2020, 15:08:35 »
^ Tottakai saa haaveilla. Mitäs pahaa siinä on?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #18 : Heinäkuu 28, 2020, 15:14:17 »
^&^^tottakai saa ja pitääkin.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #19 : Heinäkuu 28, 2020, 16:05:46 »
Tuli tuosta kumin tahallisesta rikkomisesta/poistamisesta kesken aktin mieleen että minilexin mukaan: ”Kondomin poisjättäminen toisen tietämättä tai ilman lupaa muuttaa vapaaehtoisesti aloitetun seksin seksiin pakottamiseksi”.

Tämän lisäksi minilex kertoo: ”Rangaistuksena pakottamisesta seksuaaliseen tekoon voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi. Myös kyseisen rikoksen yritys on rangaistava”.

Tämä tarkoittaa sitä että mikäli turska alkaa temppuilla kumin tai nuolemissuojan kanssa, kyseessä on aina poliisiasia.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.