Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista  (Luettu 4935 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #20 : Heinäkuu 28, 2020, 16:05:46 »
Tuli tuosta kumin tahallisesta rikkomisesta/poistamisesta kesken aktin mieleen että minilexin mukaan: ”Kondomin poisjättäminen toisen tietämättä tai ilman lupaa muuttaa vapaaehtoisesti aloitetun seksin seksiin pakottamiseksi”.

Tämän lisäksi minilex kertoo: ”Rangaistuksena pakottamisesta seksuaaliseen tekoon voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi. Myös kyseisen rikoksen yritys on rangaistava”.

Tämä tarkoittaa sitä että mikäli turska alkaa temppuilla kumin tai nuolemissuojan kanssa, kyseessä on aina poliisiasia.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #21 : Heinäkuu 28, 2020, 16:06:27 »
Olen pannut yli sataa naapurisivustolla ilmoittelevaa, jotka kuuluvat kategoriaan nopeasti katoavat. En ole saanut heitä katoamaan panemalla kumitta, kun en moista harrasta, mutta usein jutellut heidän kanssaan alasta. Monet heistä ovat vain käymässä. Aikomuksena ei ole tehdä pitkää uraa, vaan rahoittaa jokin tietty projekti, joka voi olla opiskelu, mutta myös ihan jotain muuta.

En kuitenkaan kiistä Venlan pointteja. Venla kun taitaa puhua eri huorista. Näitä minun projektityttöjä kun ei yleensä forkalla kaipailla. He välttelevät kaikkea julkisuutta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #22 : Heinäkuu 28, 2020, 16:22:42 »

... mikäli turska alkaa temppuilla kumin tai nuolemissuojan kanssa, kyseessä on aina poliisiasia.


Täysin samaa mieltä. Poliisille vaan.
Todella ikävä oli tuo KP:n kertomus kumin rikkojista...
Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #23 : Heinäkuu 28, 2020, 16:36:40 »
Mutta kyllä sen edelleen näkee, että jotkut ovat liikkeellä tämä mielessä. Ensin ajan varaaminen saattaa tapahtua sähköpostilla tosi sutjakasti niin, että mies vastaa jokaiseen viestiini parin minuutin sisällä. Sitten kun kysyn, että ymmärtäähän hän kumin tahallisen rikkomisen olevan poliisiasia, niin vastauksen saapumiseen kestääkin kymmenen minuuttia. Ja vastaus kuuluu: "Pitääkin perua tämä, sori".

Tässä joku särähtää korvaani. Voi olla että itsekin vetäytyisin hommasta jos tapaamista edeltävässä keskustelussa tyttö muistuttaisi minua siitä että tahallinen kumin rikkominen on poliisiasia. Tokihan asia noin on mutta onko tarpeen huomauttaa tästä tuollaisella tavalla?

Heti seuraavaksi huomautan että en kuulu kumin rikkojiin enkä edes paljaalla panijoihin, en siinäkään tapauksessa että se olisi palveluntarjoajalle ok. Minulle se ei ole. Noin yleensä, kumin käytön välttämättömyydestä ei keskustella lainkaan ennalta mutta sitten itse tilanteessa kumin käyttö on molemmille itsestäänselvyys. Tokihan tästä välttämättömyydeestä voi ennalta mainita ihan hyvin mutta toivoisin että asia esitetään enemmän neutraaliin taikka positiiviseen sävyyn.

Poissa FuckBoy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #24 : Heinäkuu 28, 2020, 16:47:19 »
Mutta kyllä sen edelleen näkee, että jotkut ovat liikkeellä tämä mielessä. Ensin ajan varaaminen saattaa tapahtua sähköpostilla tosi sutjakasti niin, että mies vastaa jokaiseen viestiini parin minuutin sisällä. Sitten kun kysyn, että ymmärtäähän hän kumin tahallisen rikkomisen olevan poliisiasia, niin vastauksen saapumiseen kestääkin kymmenen minuuttia. Ja vastaus kuuluu: "Pitääkin perua tämä, sori".

Tässä joku särähtää korvaani. Voi olla että itsekin vetäytyisin hommasta jos tapaamista edeltävässä keskustelussa tyttö muistuttaisi minua siitä että tahallinen kumin rikkominen on poliisiasia. Tokihan asia noin on mutta onko tarpeen huomauttaa tästä tuollaisella tavalla?

Olin kirjoittamassa samaa asiaa. Itse jättäisin menemättä ihan vaan sen takia jos jotain poliisista huomautetaan.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #25 : Heinäkuu 28, 2020, 17:04:36 »
Minusta on todella ollut tarpeen huomauttaa asiasta tällä tavalla.

Minulla on lukenut sekä naapurisivuston ilmoituksessa, että yhteydenottajille lähettämässäni tarkemmassa ilmoituksessa aivan selvällä suomella, että täällä harrastetaan ainoastaan turvaseksiä. Fiksuille ihmisillehän tämä on tällä selvä, mutta kun minuun ottaa yhteyttä myös tuollaiset rikolliset, joiden ainoa tavoite on tulla panemaan minua paljaalla. En tapaamista sopiessani voi tietää, milloin puhun kunnon tyypin ja milloin rikollisen kanssa.

Silloin naapurisivuston käyttöä aloitellessani, kun turvaseksivaatimukseni lukivat ilmoituksissani "vain" kaksi kertaa, niin minulle tuli parin viikon aikana sellaiset kymmenisen kappaletta kuminrikkojia (joista siis kaksi onnistui yrityksessään). Kun siihen kyllästyneenä rupesin sanomaan jokaiselle, että kumin rikkominen on poliisiasia, niin sen jälkeen kuminrikkojia on tullut paikalle tasan yksi (ja hän onnistui yrityksessään).

Siis ensin parin viikon aikana n. 10 kpl. Sen jälkeen nyt reilun vuoden aikana 1 kpl. Eli on todella kannattanut sanoa asiasta jokaiselle erikseen. Se suojelee myös minun rehellisiä asiakkaitani, koska joskus rehellisenkin tyypin kanssa saattaa kumi mennä vahingossa rikki, ja eipä ole kivaa, jos rehellinen asiakas saa vahingon seurauksena itselleen jonkun taudin, jonka rikollinen on tahallaan tartuttanut minuun.

Ja minulla ei tietääkseni ole koskaan ollut mitään sukupuolitauteja, mutta sehän tässä seksityössä on, kun jos olisin vaikka viime viikolla saanut tartunnan niin enhän minä siitä tänään vielä tietäisi. Siksi sitä kumia käytetään.

Sen takia toden totta sanon kaikille, että kumivenkoilusta vastataan poliisille. Ja jos asiakkaan ulosanti alkaa yhtään epäilyttää minua, niin silloin vielä erikseen teroitan hänelle, että jos tänne tullaan rikollisin aikein, niin täältä ei pihasta pääse ulos ennen kuin turvafirman pojat nappaavat niskasta, ja sitten lähdetään poliisimaijalla selvittelemään välit loppuun.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2020, 17:07:26 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #26 : Heinäkuu 28, 2020, 18:03:36 »
Ilmoittaminen ja kommunikointi on vaativa laji, joskus muuten aivan upea palvelupaketti on pilattu ilmoituksen mittavalla kielletyt asiat listalla. Kun koen kommunikoinnissa tai ilmoitusta lukiessani liian monta kieltoa ja sormen heristystä, vaikka ne eivät minua koskisikaan, jätän tytön väliin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #27 : Heinäkuu 28, 2020, 18:16:13 »
^Sama juttu. Vaikka kiellot olisivat perusteltuja, niistä tulee oli huorasta, joka koko ajan sanoo ei: älä koske tisseihin, ei sormea sinne, en ratsasta...
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #28 : Heinäkuu 28, 2020, 18:55:16 »
Miten itse toisitte asian esille? Se tässä on ainaisena haasteena, kun tarkoituksena on yhtä aikaa antaa kaikkensa hyville asiakkaille, olla ruokkimatta ajantuhlaajia, ja vältellä rikollisia, ja nämä kaikki ihmistyypit ovat yhtenä sekamelskana anonyymissä nimimerkkimassassa. Minulle tämä tasapainoilu on yksi duunin suurimpia haasteita.

Kun jos vain sanon, että "olisi muuten hei toosi mukavaa jos voisit kiltti käyttää sitten sitä kumia, ettei tule pöpö pippeliin ;) ;) ;)", niin eihän kukaan sellaista ota tosissaan.

Tämä muuten tämä keskustelu (tai siis se, mihin suuntaan minä tämän keskustelun kaappasin sori) muodostui havainnollistukseksi omasta otsikostaan. Ostetun seksin kuuluu olla asiakkaille kivaa ja rentouttavaa, ja meille seksinmyyjille tämä taas on työ. Me olemme jatkuvassa eturistiriidassa keskenämme, ja molemmilla puolilla on hommassa omat vaikeutensa. Juuri tällainen avoin keskustelu voi auttaa meitä ymmärtämään toisiamme niin, että pystymme paremmin joustamaan toistemme tarpeitten mukaan. Mutta ei se tietenkään ole seksinostajille kiva lukea juttuja seksinmyynnin varjopuolista, kun nauttiahan tästä olisi tarkoitus. Siinä sitä ristiriitaa kerrakseen.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #29 : Heinäkuu 28, 2020, 19:06:30 »
Olisi mukava, jos muutkin tytöt tulisivat kertomaan onko heidän asiakkaissaan paljonkin KP:n kuvailemia ongelma-asiakkaita. Kun tuntuu, että KP:n ja minun asiakkaat ovat ihan eri planeetalta.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #30 : Heinäkuu 28, 2020, 19:16:09 »
Kyllä minullakin suurin osa on ihan kunnon tyyppejä :) Nyt vain puheenaiheeksi sattuivat ne, jotka eivät ole kunnollisia, kun niitäkin on joukossa jonkun verran.

Ongelmani johtunee myös siitä, että naapurisivustolla minun oletettiin olevan uusi alalla, koska sehän on selvää, että pahimmat tyypit hyökkäävät juuri kokemattomien kimppuun. Sen lisäksi minulle on myös sanottu, että kasvoni näyttävät "lapsekkailta, kilteiltä ja naiiveilta", joten ehkä jotkut ovat vain aikoneet käydä huorissa, mutta sitten paikan päällä ajatelleet ulkonäköni perusteella, että minustahan saa kerrankin hyvän saaliin. Ikään kuin tilaisuus tekisi varkaan :( Te, jotka olette minut livenä nähneet, voitte sanoa että pitääkö tuo ulkonäkökuvaus paikkansa, mutta siviilielämän puolelta voin ainakin varmaksi sanoa, että lyhyenä, nuorena naisena on joskus todella vaikea tulla otetuksi vakavissaan. Ehkä minulla on vain tarve tehdä tekstillä selväksi, että rajojani on kunnioitettava, kun sitten paikan päällä niitä yritetään muuten venytellä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2020, 19:21:34 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #31 : Heinäkuu 28, 2020, 19:47:51 »
Mulla ei kiellot ynnä muut latista tunnelmaa. Omat toiveet on sen verran vaatimattomat ettei sen puolesta. Käytöksen puolesta pyrin parhaimpaan mahdolliseen, enkä ole koskaan saanut mitään ikävää palautetta ja tapaamiset on suurimmaksi osaksi onnistuneita. Asia erikseen on ne muutomat liukuhihnat/elämäänsä kyllästyneet joiden palveluasenteessa olisi toivomisen varaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #32 : Heinäkuu 28, 2020, 23:22:23 »
Kyllä minullakin suurin osa on ihan kunnon tyyppejä :) Nyt vain puheenaiheeksi sattuivat ne, jotka eivät ole kunnollisia, kun niitäkin on joukossa jonkun verran.

Ongelmani johtunee myös siitä, että naapurisivustolla minun oletettiin olevan uusi alalla, koska sehän on selvää, että pahimmat tyypit hyökkäävät juuri kokemattomien kimppuun. Sen lisäksi minulle on myös sanottu, että kasvoni näyttävät "lapsekkailta, kilteiltä ja naiiveilta", joten ehkä jotkut ovat vain aikoneet käydä huorissa, mutta sitten paikan päällä ajatelleet ulkonäköni perusteella, että minustahan saa kerrankin hyvän saaliin. Ikään kuin tilaisuus tekisi varkaan :( Te, jotka olette minut livenä nähneet, voitte sanoa että pitääkö tuo ulkonäkökuvaus paikkansa, mutta siviilielämän puolelta voin ainakin varmaksi sanoa, että lyhyenä, nuorena naisena on joskus todella vaikea tulla otetuksi vakavissaan. Ehkä minulla on vain tarve tehdä tekstillä selväksi, että rajojani on kunnioitettava, kun sitten paikan päällä niitä yritetään muuten venytellä.

Pitää paikkansa mun mielestä.
Mutta mikä kaikkien on hyvä muistaa se että omaan intuitioon kannattaa luottaa tässä duunissa, ja toinen, meillä ei ole minkäänlaista vastaamisvelvollisuutta kenenkään viestiin, eikä mitään selittely velvollisuuta kellekään miksi toimii miten toimii.
Mutta alalla toimiminen on mun kokemuksen mukaan sitä mukavampaa, mitä kauemmin duunia on tehnyt & ikä osittain suojelee ongelmatapauksilta myös. Harmi silti että se menee näin :-/

Olisi mukava, jos muutkin tytöt tulisivat kertomaan onko heidän asiakkaissaan paljonkin KP:n kuvailemia ongelma-asiakkaita. Kun tuntuu, että KP:n ja minun asiakkaat ovat ihan eri planeetalta.

Ymmärrän sun ihmetyksen. Mutta Nina, sua suojelee enemmän kuin KP:tä sun ikä & pitkä kokemus (=tunnettavuus alalla).
Luulisin että osittain siksi kokemukset meillä voi olla olla hyvin erilaisia kuin nuorilla aloittelijoilla. Mutta nuoria aloittelijoita kun olen kuunnellut, niin kyllä siellä vastaavien ongelmien kanssa painitaan kuin KP.
Joillain on sitten enemmän kanttia tehdä asiat selväksi jo ilmossa & keskustella siitä julkisesti. Harmittavan monet aloittelijat ovat hyvin arkoja tavallaan ns. nousemaan julkisesti hyväksikäyttöä vastaan ja sanomaan rohkeasti "ei" kaikelle mikä vähänkin oman mukavuusalueen ulkopuolella. Silloin nää sit vain usein ns. katoaa skenestä. Ja sehän tässä harmittaakin, koska ei sen tarvitsisi mennä laisinkaan niin. :(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #33 : Heinäkuu 28, 2020, 23:34:53 »
Monet heistä ovat vain käymässä. Aikomuksena ei ole tehdä pitkää uraa, vaan rahoittaa jokin tietty projekti, joka voi olla opiskelu, mutta myös ihan jotain muuta.


Niin totta tämä. Tiedän tsekkitytön ostaneen itselleen kotimaastaan asunnon ja toisen joka rahoitti opiskelunsa Prahassa suomalaisten äijien rahoilla eli hyvin ne ovat käytetty ;D

Kotimaiselta olen kuullut taas, että pitää saada massia Mäntyharjun metsässä pidettäviin teknobileisiin ja siinä syy miksi tätä vähän aikaa teen. Eikä olla kauaa tavattavissa. Kierto on todella nopea, mutta onneksi uusiakin tulee.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2020, 23:37:16 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #34 : Heinäkuu 28, 2020, 23:39:35 »
Olen pannut yli sataa naapurisivustolla ilmoittelevaa, jotka kuuluvat kategoriaan nopeasti katoavat. En ole saanut heitä katoamaan panemalla kumitta, kun en moista harrasta, mutta usein jutellut heidän kanssaan alasta. Monet heistä ovat vain käymässä. Aikomuksena ei ole tehdä pitkää uraa, vaan rahoittaa jokin tietty projekti, joka voi olla opiskelu, mutta myös ihan jotain muuta.

En kuitenkaan kiistä Venlan pointteja. Venla kun taitaa puhua eri huorista. Näitä minun projektityttöjä kun ei yleensä forkalla kaipailla. He välttelevät kaikkea julkisuutta.

Uskon puhuneeni eri huorista, tässä en tarkoittanut aloituksessa näitä alalla pyörähtäviä, vaan tyttöjä jotka kuitenkin jaksaneet venyä 1-2 vuotta, ja mahdollisuus olisi alusta alkaen olisi ollut jatkaa. Mutta, sitten homma tyssää usein siihen, kun työ koetaa asiakkaiden väärän käytöksen takia liian raskaaksi. Näinhän sen ei tarvitsisi mennä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #35 : Heinäkuu 29, 2020, 12:53:39 »
Olen pannut yli sataa naapurisivustolla ilmoittelevaa, jotka kuuluvat kategoriaan nopeasti katoavat. En ole saanut heitä katoamaan panemalla kumitta, kun en moista harrasta, mutta usein jutellut heidän kanssaan alasta. Monet heistä ovat vain käymässä. Aikomuksena [heillä] ei ole tehdä pitkää uraa, vaan rahoittaa jokin tietty projekti, joka voi olla opiskelu, mutta myös ihan jotain muuta.

En kuitenkaan kiistä Venlan pointteja. Venla kun taitaa puhua eri huorista. Näitä minun projektityttöjä kun ei yleensä forkalla kaipailla. He välttelevät kaikkea julkisuutta.

What the fuck dude!!1 Jäby puhuu omista projektitytöistään, niinkuin kävisit salaa rekryämässä hutsuja jossain lentopallojoukkueen pukuhuoneessa(* Mutta alleviivasin pronominit pysyäkseni kärryillä ja minusta nyt näyttää siltä, että tarkoitat tavallisia naapurisivuston hutsuja. Samoja, joita pommittavat kaikki muutkin turskat sähköposteillaan.

Spessua ehkä on se, miksi jotkut pääsevät tapaamiseen asti, ja toiset taas eivät. Itse kuulun jälkimmäiseen, kun en kotiinikaan halua kutsua. Mutta kaipailussa on tietenkin kyse yhteisistä kokemuksista kuten inttitarinoissa, ja yhteinen vaatii yhteisen nimen.


_
dijon on sinappi

*) Huolimatta mahdollisista yhteneväisyyksistä todellisuuden henkilöihin, esimerkki on täysin fiktiivinen ja keksitty LOL

Poissa Seo

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #36 : Heinäkuu 30, 2020, 20:58:17 »
Ongelmani johtunee myös siitä, että naapurisivustolla minun oletettiin olevan uusi alalla, koska sehän on selvää, että pahimmat tyypit hyökkäävät juuri kokemattomien kimppuun. Sen lisäksi minulle on myös sanottu, että kasvoni näyttävät "lapsekkailta, kilteiltä ja naiiveilta", joten ehkä jotkut ovat vain aikoneet käydä huorissa, mutta sitten paikan päällä ajatelleet ulkonäköni perusteella, että minustahan saa kerrankin hyvän saaliin. Ikään kuin tilaisuus tekisi varkaan :( Te, jotka olette minut livenä nähneet, voitte sanoa että pitääkö tuo ulkonäkökuvaus paikkansa, mutta siviilielämän puolelta voin ainakin varmaksi sanoa, että lyhyenä, nuorena naisena on joskus todella vaikea tulla otetuksi vakavissaan. Ehkä minulla on vain tarve tehdä tekstillä selväksi, että rajojani on kunnioitettava, kun sitten paikan päällä niitä yritetään muuten venytellä.

On todella harmi ja säälittävää, että nämä rikolliset pyrkivät venyttämään joko alottelevien tai kokeneiden rajoja, molemmat tapaukset ovat ehdottoman väärin. Ihmettelen kovasti miten tälläiset tyypit pitävät itsestäänselvyytenä koko maksuseksiä, huonolla käytöksellä ärimmäisyyteen vietynä kukaan ei tarjoaisi enää seksipalveluita. Ei voi muuta kuin hattua nostaa teille ihanille hupsukoille, jotka jaksatte tarjota teitä ja teidän rajojaan kunnioittaville asiakkaille äärimmäisen hyvää palvelua tuollaisten rajojen/kunnioituksen rikkojan jälkeen :)

Lisäksi minun mielestä KP kaikki keinot, jotka parantavat teidän turvallisuuttaan ja vähentävät lieveilmiöiden määrää, ovat asioita, joita jokainen kunnon turska hyväksyy 
 

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #37 : Heinäkuu 31, 2020, 18:40:37 »
Yksi näistä asioista mikä tällä forkalla pistänyt silmään on tietynlainen surkuttelu/haikailu julkisesti aika lyhyen uran hutsuna tehneiden tyttöjen perään. Siihen liitetään joskus kommentteja että miksi parhaat lopettaa niin nopsaan/parhaat lopettaa aina nopsaan.

Pohdin tässä juuri, että miksiköhän parhaiksi kutsutaan niitä, jotka oikeasti eivät sinnittele uralla läheskään niin kauan kuin me muutamat muut. Lopettavatko jotkut uransa ollessaan ns. huipulla eli saavat siksi helpommin parhaimpien joukkoon kuuluvan tittelin, ennen kuin varsinaisia vastoinkäymisiä on tullut? Ja mikä tekee turskien silmissä parhaista parhaita, jos uraan liittyviä isompia haasteita ja vastoinkäymisiä ei ole halunnut kohdata niin kuin sellaiset konkarit, jotka parhaimmillaan ovat jatkaneet lopettajiaan huomattavasti pidempään omaa uraansa? Eikö siis sinnikkyys kohdata isojakin haasteita vuodesta tai jopa vuosikymmenestä toiseen olekaan turskien silmissä juuri minkäänlainen tae paremmuudesta?

En osaa tietenkään turskien puolesta vastata, mutta arvoisana huorana voin omasta puolestani sen sanoa, että minä näen Venlan ja eräät muut pitkäaikaisemmat kollegat nimenomaan kuuluvan parhaiden seksityöntekijöiden joukkoon, koska arvostan sinnikästä, loputtoman kärsivällistä ja ongelmanratkaisukykyyn taipuvaista ihmistyyppiä, joka haluaa kokemusten kautta hioa taitojaan ja virheiden kautta jalostua joukosta erottuvaksi jalokiveksi.

Ehkäpä kyse on siitäkin, millaisia asioita kukin haluaa kenessäkin ammattilaisessa arvottaa, kun siis puhutaan paremmuus-akselista...

Suurin osa "hupsuista" ei ole aikonutkaan saada tästä itselleen mitään ammattia eikä edes sivuammattia vaan kokeilevat ja yleensä lopettavat suhteellisen nopeasti. Yli 90 % kokeilijoista on poissa reilusti alle 2 vuodessa ja näin asiakkaana sanon, että heiltä on peräisin ne kaikkein parhaimmat kokemukset joita voi muistella jälkeenpäin ei niiltä kovilta ammattilaisilta.

Ihanaa ja sydäntä lämmittävää siis kuulla, että minä en enää lukeudukaan parhaimpien ammattilaisten joukkoon, koska ehdin jo ylittää maagisen kahden vuoden ammattilaisena toimimisen rajan jokin aika sitten, ja nyt siis kuulun siihen 10% joukkoon, joka omaa uraa kehittäessään saa tyytyä vain haaveilemaan niistä parhaimmista ammattilaisista... :)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #38 : Elokuu 01, 2020, 09:49:10 »
tarkoitat tavallisia naapurisivuston hutsuja. Samoja, joita pommittavat kaikki muutkin turskat sähköposteillaan.

Spessua ehkä on se, miksi jotkut pääsevät tapaamiseen asti, ja toiset taas eivät. Itse kuulun jälkimmäiseen, kun en kotiinikaan halua kutsua.
Heistä, joihin useimmiten otetaan yhteyttä vain sähköpostitse, minä puhun. Minä pääsen aika monen kanssa tapaamiseen asti. En kaikkien. Olen joskus kutsunut kotiinkin, mutta vielä useammin hotellihuoneeseen.

Ulkomailla projektitytöt muuten tavoittaa Tinderistä. Jostain syystä tämä ei ole levinnyt Suomessa kovinkaan yleiseksi, joskin on siellä muutama.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2020, 09:51:28 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ristiriitaiset fiilikset kirjoituksista
« Vastaus #39 : Elokuu 01, 2020, 09:57:07 »
Miten itse toisitte asian esille? Se tässä on ainaisena haasteena, kun tarkoituksena on yhtä aikaa antaa kaikkensa hyville asiakkaille, olla ruokkimatta ajantuhlaajia, ja vältellä rikollisia, ja nämä kaikki ihmistyypit ovat yhtenä sekamelskana anonyymissä nimimerkkimassassa. Minulle tämä tasapainoilu on yksi duunin suurimpia haasteita.

Kun jos vain sanon, että "olisi muuten hei toosi mukavaa jos voisit kiltti käyttää sitten sitä kumia, ettei tule pöpö pippeliin ;) ;) ;)", niin eihän kukaan sellaista ota tosissaan.

Ei minua vaivaa yhtään jos ilmossa tai yhteydenotossa kerrotaan, että kumi on edellytyksenä. Itse tosin pidän sitä itsestään selvänä muutenkin. Myös sen voi kirjoitta, että "käytämmehän kumia aina kun limakalvot kohtaavat toisensa, myös suuseksissä". Vaikka välillä owoon sorrunkin, ei tuo minua karkoita.

Kyse on tyylistä. Liialliset ei-sanat johtavat torjuntareaktioon. Olen liian herkkä tämän asian suhteen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4