Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksettu aika.  (Luettu 6374 kertaa)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Maksettu aika.
« : Heinäkuu 27, 2020, 17:44:02 »
Otsikko on taas varmaan ihan perseestä, mutta tuli mieleen vaan tosta suihku topikista.

Miten valvot aikaa josta olet maksanut? Hyrrääkö Casio ranteessa, että joka minuutti tulee käytettyä vai miten ajankäyttö maksullisissa mennee osaltasi.

Itse olen lännen nopein ja ei niin ole koskaan tarvinnut miettiä asiaa omalta kantilta. Janan kun tapasin ja hommat oli hoidettu tein lähtöä punkasta pois, niin tyttö nappasi kädestä kiinni ja kysyi mihin mä oikein kuvittelin meneväni, kun aikaa on vielä vaikka kuinka jäljellä🙂.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2020, 17:59:03 »
suomalaisen vosun kanssa tämä on helppoa, sanoo vaan alussa että kun kyllästyt, pistä
ovesta ulos. pannessa menettää ajantajun helposti, enkä edes käytä rannekelloa.

ps. jotkut vosut käyttää munakelloa ja sen ääni itte saatanasta. ;D

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2020, 18:02:11 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2020, 18:16:55 »
Edelleen(esitin asiaa Sexworkilla syksyllä 2017 ja se sai yleistä hilpeyttä aikaan syystä jota en tiedä) olen sitä mieltä, että hupsukalla pitää olla kello nähtävillä ilman , että asiakkaan täytyy pitää rannekelloa jota ei edes ole.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2020, 18:27:32 »
Kello on hyvä olla näkyvillä, vaan ei kuuluvilla :) Vähän latistaa fiilistä jos täytyy koko ajan vilkuilla kännykkää tai rannekelloa, tai jos joku tiimalasi koko ajan rapisee taustalla. Hyvin näkyville asetetulla kellolla molemmat pysyvät kärryillä ajan kulusta ilman, että siitä tarvitsee tehdä isompaa numeroa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #4 : Heinäkuu 27, 2020, 18:29:13 »
^Tää oli juuri mun pointti.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #5 : Heinäkuu 27, 2020, 18:42:33 »
Kello on hyvä olla näkyvillä, vaan ei kuuluvilla :) Vähän latistaa fiilistä jos täytyy koko ajan vilkuilla kännykkää tai rannekelloa, tai jos joku tiimalasi koko ajan rapisee taustalla. Hyvin näkyville asetetulla kellolla molemmat pysyvät kärryillä ajan kulusta ilman, että siitä tarvitsee tehdä isompaa numeroa.

Eiku semmonen äänikello ois loistava...minuutin välein "kello on 18.31", "kello on 18.32"...
Ja sit varttia ennen ajan loppumista alkaa vilkkuun keltaiset valot & viittä minsaa vaille punaiset ja alkaa kuuluun "AIKA ON LOPPU, AIKA ON LOPPU..."  ;D
Toi ois magee  8)

Mutta sit tosissaan, aika alkaa kun asiakas astuu sisälle ja taas ulos on oltava astumassa kun aika päättyy. Ja vielä sanottakoon, jos tulee 10 minsaa etuajassa pelipaikalle, niin aika alkaa silloin. Sitä ei katsota varatusta kellon ajasta vaan siitä kun paikalle on tultu.
Himassa mulla on kello makkarissa, ja muutenkin aina puhelin hälyttämässä 5 minsaa ennen ajan päättymistä. Kelloa ei siis erityisesti tartte tuijotella, paitsi jos nyt haluaa tuijotella...mun puolesta voidaan vaikka järkkää sellainen kello-fetissi sessio missä vaan molemmat intensiivisesti tuijotetaan kelloa koko aika ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #6 : Heinäkuu 27, 2020, 18:50:16 »

Onks kellään neidolla käkikelloa?  :) Se ois mageeta jos viiminen orkku sykkii siemeniä kortsun perukoille, neito tärisee tahdissa posket punaisina, ja käki kukkuu fanfaareja taustalla samaan aikaan.  ;D
Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #7 : Heinäkuu 27, 2020, 18:51:51 »
Edelleen(esitin asiaa Sexworkilla syksyllä 2017 ja se sai yleistä hilpeyttä aikaan syystä jota en tiedä) olen sitä mieltä, että hupsukalla pitää olla kello nähtävillä ilman , että asiakkaan täytyy pitää rannekelloa jota ei edes ole.

Muistan tuon,helv.. seinäkello,roskista unohtamatta 😁

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #8 : Heinäkuu 27, 2020, 18:59:27 »
Eiku semmonen äänikello ois loistava...minuutin välein "kello on 18.31", "kello on 18.32"...
Ja sit varttia ennen ajan loppumista alkaa vilkkuun keltaiset valot & viittä minsaa vaille punaiset ja alkaa kuuluun "AIKA ON LOPPU, AIKA ON LOPPU..."  ;D
Toi ois magee  8)

"Kello on 18:05, fellaation suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
"Kello on 18:06, fellaation suorittamiseen aikaa jäljellä 4 minuuttia."
...
"Kello on 18:10, ratsastuksen suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:15, lähetyssaarnaajan suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:20, doggystylen suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:25, laukeaminen on suoritettava nyt."
"Kello on 18:26, peseytymisen suorittamiseen aikaa jäljellä 2 minuuttia."
"Kello on 18:28, pukeutumisen suorittamiseen aikaa jäljellä 2 minuuttia."

Minä voin Venla tulla äänittämään nuo raidat sinulle. Olen aika hyvä ääninäyttelijä, osaan tehdä pikkuorava-äänen, mummeli-äänen ja Saatana-äänen, niin asiakkaasi voisivat aina valita niistä mieleisensä :)

EDIT: Ai hitsi, noissahan joka kuulutus pitäisi tehdä suomenkielisen version jälkeen myös ruotsiksi ja englanniksi, niin kuin juna-asemilla.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2020, 19:01:07 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #9 : Heinäkuu 27, 2020, 19:03:11 »
Miten valvot aikaa josta olet maksanut? Hyrrääkö Casio ranteessa, että joka minuutti tulee käytettyä vai miten ajankäyttö maksullisissa mennee osaltasi.
En mitenkään. Mistään ei ole koskaan potkittu pois.

Kait sekin päivä koittaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #10 : Heinäkuu 27, 2020, 19:05:19 »
Eiku semmonen äänikello ois loistava...minuutin välein "kello on 18.31", "kello on 18.32"...
Ja sit varttia ennen ajan loppumista alkaa vilkkuun keltaiset valot & viittä minsaa vaille punaiset ja alkaa kuuluun "AIKA ON LOPPU, AIKA ON LOPPU..."  ;D
Toi ois magee  8)

"Kello on 18:05, fellaation suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
"Kello on 18:06, fellaation suorittamiseen aikaa jäljellä 4 minuuttia."
...
"Kello on 18:10, ratsastuksen suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:15, lähetyssaarnaajan suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:20, doggystylen suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:25, laukeaminen on suoritettava nyt."
"Kello on 18:26, peseytymisen suorittamiseen aikaa jäljellä 2 minuuttia."
"Kello on 18:28, pukeutumisen suorittamiseen aikaa jäljellä 2 minuuttia."

Minä voin Venla tulla äänittämään nuo raidat sinulle. Olen aika hyvä ääninäyttelijä, osaan tehdä pikkuorava-äänen, mummeli-äänen ja Saatana-äänen, niin asiakkaasi voisivat aina valita niistä mieleisensä :)

EDIT: Ai hitsi, noissahan joka kuulutus pitäisi tehdä suomenkielisen version jälkeen myös ruotsiksi ja englanniksi, niin kuin juna-asemilla.

Kyllä tuosta sais jo rytmihäiriöitä tai vähintään vatsahaavan stressistä😁

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #11 : Heinäkuu 27, 2020, 19:06:22 »
Eiku semmonen äänikello ois loistava...minuutin välein "kello on 18.31", "kello on 18.32"...
Ja sit varttia ennen ajan loppumista alkaa vilkkuun keltaiset valot & viittä minsaa vaille punaiset ja alkaa kuuluun "AIKA ON LOPPU, AIKA ON LOPPU..."  ;D
Toi ois magee  8)

"Kello on 18:05, fellaation suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
"Kello on 18:06, fellaation suorittamiseen aikaa jäljellä 4 minuuttia."
...
"Kello on 18:10, ratsastuksen suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:15, lähetyssaarnaajan suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:20, doggystylen suorittamiseen aikaa jäljellä 5 minuuttia."
...
"Kello on 18:25, laukeaminen on suoritettava nyt."
"Kello on 18:26, peseytymisen suorittamiseen aikaa jäljellä 2 minuuttia."
"Kello on 18:28, pukeutumisen suorittamiseen aikaa jäljellä 2 minuuttia."

Minä voin Venla tulla äänittämään nuo raidat sinulle. Olen aika hyvä ääninäyttelijä, osaan tehdä pikkuorava-äänen, mummeli-äänen ja Saatana-äänen, niin asiakkaasi voisivat aina valita niistä mieleisensä :)

EDIT: Ai hitsi, noissahan joka kuulutus pitäisi tehdä suomenkielisen version jälkeen myös ruotsiksi ja englanniksi, niin kuin juna-asemilla.

Kyllä! Mä haluun tuollaiset äänitteet!
Erityisesti saatana-ääni ois kiehtova ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 27, 2020, 19:08:05 »
^
Pierunääni olisi merkki, että nyt on viimeinen hetki anaaliseksiin.😁

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #13 : Heinäkuu 27, 2020, 19:37:03 »

Onks kellään neidolla käkikelloa?  :) Se ois mageeta jos viiminen orkku sykkii siemeniä kortsun perukoille, neito tärisee tahdissa posket punaisina, ja käki kukkuu fanfaareja taustalla samaan aikaan.  ;D

Vanha kunnon kaapinello nurkkaan. Kun kellot soi olet jo myöhässä
💊

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #14 : Heinäkuu 27, 2020, 20:00:41 »
ps. jotkut vosut käyttää munakelloa ja sen ääni itte saatanasta. ;D

Helppoa siinä mielessä, että erektio loppuis ku seinään ;D

Jos on joku uusi tuttavuus, niin kurkkaan kelloa ovella ja sitten tapaamisen päätyttyä. Siitä voi sitten ynnäillä jäikö vajaaksi. Jokusen kerran tytön hälytys alkanut kriittisellä hetkellä ja siitä sitten nopea loppukiri ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #15 : Heinäkuu 27, 2020, 20:21:41 »

Onks kellään neidolla käkikelloa?  :) Se ois mageeta jos viiminen orkku sykkii siemeniä kortsun perukoille, neito tärisee tahdissa posket punaisina, ja käki kukkuu fanfaareja taustalla samaan aikaan.  ;D

Ai saatana, ja tuohon vielä ilotulitus yhdistettynä niin 🤘🤘💪💪

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #16 : Heinäkuu 27, 2020, 20:31:23 »
Niin. Mä olen ulkoistanut tuon ajan seuraamisen palveluntarjoajalle.  :)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #17 : Heinäkuu 27, 2020, 20:47:48 »
Ammattilaiset hoitavat nämä Spotifyn ja Youtuben soittolistoilla. Tunnin tapaamiseen tusinan verran kevyitä panoralleja taustalle soimaan ja kun Genesis, Depeche Mode, tms. pärähtää soimaan, ohjataan asiakas lopetusliikkeeseen. Toimii samalla myös melusaasteena, jos ei halua naapurin tietävän mitä seinän takana oikeasti tapahtuu. Kun ihanainen irrottaa kurkullaan minut siemenistäni, voin rauhassa laulaa, koska Phil Collins laulaa kanssani.

She seems to have an inviiiiiiisible touch!

:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2020, 20:53:54 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #18 : Heinäkuu 27, 2020, 21:32:39 »
Maksetun ajan vahtaaminen on kyllä tämän harrastuksen ikävimpiä puolia. Ymmärrän toki asian tärkeyden, mutta silti. Suurin osa palveluntarjoajista osaa kyllä hyvin vihjata suihkuttelemaan, itse en kellosta ymmärrä tapaamisella juuri mitään :) Etenkään jos sitä ei ole näkyvillä.

Tuo varoitus 5 min ennen ajan loppua on kyllä jäänyt mieleen ainakin yhdeltä kerralta, hommat oli vielä kesken kun hälytys tuli. Tuli mieleen vanhat Ron Jeremyn pätkät, kun kuti lähtee lähtölaskennan kautta :)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #19 : Heinäkuu 27, 2020, 21:39:26 »
ps. jotkut vosut käyttää munakelloa ja sen ääni itte saatanasta. ;D
Minun munakello ilmoittaa, kun munat on valmiit. Sehän se on munakellon tehtävä, sellaisella mitään tee, mikä ennen aikojaan pirisee. Tai minun munakello ei kyllä pirise, olen opettanut sen puhumaan. Sen lempi sanonta on "Time out, two minutes".