Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksettu aika.  (Luettu 6248 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #20 : Heinäkuu 27, 2020, 21:39:26 »
ps. jotkut vosut käyttää munakelloa ja sen ääni itte saatanasta. ;D
Minun munakello ilmoittaa, kun munat on valmiit. Sehän se on munakellon tehtävä, sellaisella mitään tee, mikä ennen aikojaan pirisee. Tai minun munakello ei kyllä pirise, olen opettanut sen puhumaan. Sen lempi sanonta on "Time out, two minutes".

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #21 : Heinäkuu 27, 2020, 21:42:54 »
Koiran kouluttaminen tulemaan tuijottamaan sängyn viereen tai palosireeni sängyn vieressä olis tehokasta, mutta aiheuttaa ties mitä traumoja. IT:n soittolista on oikeinkin hyvä tapa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #22 : Heinäkuu 27, 2020, 21:49:59 »
Koiran kouluttaminen tulemaan tuijottamaan sängyn viereen tai palosireeni sängyn vieressä olis tehokasta, mutta aiheuttaa ties mitä traumoja. IT:n soittolista on oikeinkin hyvä tapa.

Ai loppuun soimaan: https://www.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I

;D ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #23 : Heinäkuu 27, 2020, 21:54:39 »
^Haha, minuutin yli tuo soimaan, niin sanoma menee keskivertoturskalle varmaan läpi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #24 : Heinäkuu 27, 2020, 22:48:16 »
Otsikko on taas varmaan ihan perseestä, mutta tuli mieleen vaan tosta suihku topikista.

Miten valvot aikaa josta olet maksanut? Hyrrääkö Casio ranteessa, että joka minuutti tulee käytettyä vai miten ajankäyttö maksullisissa mennee osaltasi.

Itse olen lännen nopein ja ei niin ole koskaan tarvinnut miettiä asiaa omalta kantilta. Janan kun tapasin ja hommat oli hoidettu tein lähtöä punkasta pois, niin tyttö nappasi kädestä kiinni ja kysyi mihin mä oikein kuvittelin meneväni, kun aikaa on vielä vaikka kuinka jäljellä🙂.

Olen suurpiirteinen, joten asialla ei ole niin väliä. Otan tutun palveluntarjoajan kanssa aina pitemmän ajan, niin ettei tarvitse jännittää munakellon tikitystä, tai siis ehdinkö maalin vai hyydynkö kalkkiviivoille. Aika on suhteelinen käsite, mutta silti yritän aina olla sovittuna aikana g-pisteellä ja ovesta ulkona, kuten sovittu; ennen kuin seuraava kiimamörkö hönkii jo oven takana.   
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2020, 22:49:51 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #25 : Heinäkuu 27, 2020, 23:45:35 »
Edelleen(esitin asiaa Sexworkilla syksyllä 2017 ja se sai yleistä hilpeyttä aikaan syystä jota en tiedä) olen sitä mieltä, että hupsukalla pitää olla kello nähtävillä ilman , että asiakkaan täytyy pitää rannekelloa jota ei edes ole.

Muistan tuon,helv.. seinäkello,roskista unohtamatta 😁

Joo olin ja olen edelleen seinäkellon kannattaja!  :D Nykykokemuksella olen tosin oppinut arvioimaan käytetyn ajan ja yleensä palveluntarjoaja ohjaa kyllä suihkuun ja ovelle kun sen aika on.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #26 : Heinäkuu 28, 2020, 00:34:07 »
Edelleen(esitin asiaa Sexworkilla syksyllä 2017 ja se sai yleistä hilpeyttä aikaan syystä jota en tiedä) olen sitä mieltä, että hupsukalla pitää olla kello nähtävillä ilman , että asiakkaan täytyy pitää rannekelloa jota ei edes ole.

Muistan tuon,helv.. seinäkello,roskista unohtamatta 😁

Tää ei tainnut olla eka kerta kun Lähetyssaarnaaja palasi aiheeseen kuinka juttu kääntyi opistolla vitsiksi...mutta kyllä mua vieläkin naurattaa, sori  ;D ;D
Edelleenkin, jos tapaamisten isoin ongelma on et ei ole kelloa seinällä tai roskista vessassa, niin tosiaan voihan ne tuoda mukanaan  ;D
Ei kaikkia läppiä pidä ottaa niin tosissaan, eikä nyt ainakaan kolmea vuotta  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #27 : Heinäkuu 28, 2020, 16:07:56 »
Kahdessa kolmasosassa tapaamisia minä lähetän huoran kotiin ennen kuin aika on täynnä. Varaan aina vähän yli kun en halua hoppuilla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #28 : Heinäkuu 28, 2020, 22:56:06 »
Kahdessa kolmasosassa tapaamisia minä lähetän huoran kotiin ennen kuin aika on täynnä. Varaan aina vähän yli kun en halua hoppuilla.

Et ole ainoa. Mutta sehän tässä just parasta onkin, horot ei jää nurkkiin pyöriin  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #29 : Heinäkuu 28, 2020, 23:16:06 »
Kahdessa kolmasosassa tapaamisia minä lähetän huoran kotiin ennen kuin aika on täynnä. Varaan aina vähän yli kun en halua hoppuilla.

Et ole ainoa. Mutta sehän tässä just parasta onkin, horot ei jää nurkkiin pyöriin  ;D

Se olisi puistattava ajatus. Talo täynnä kiimaisia ja alastomia naisia. Mitähän sitä keksi tekemistä? Pelattaisiin ehkä lautapelejä, tai jotain muuta.   

Tuli tossa vaan mieleen, että eikö englannin kielinen termi Borrowed Time toimi yhtä hyvin maksetun ajan kanssa. Minähän lainaan palveluntarjoalta aikaa. Jos aiotte äskettäisen nerokkaan idean johdosta pystyttää Hese69:lle patsaan. Viitsisittekö etsiä sellaisen paikan, mihin lokit ei pasko.   
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2020, 23:18:34 kirjoittanut Hese69 »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #30 : Heinäkuu 29, 2020, 06:58:18 »
Periaatteessa, kun fyffeä ei oikein tahdo riittää pitkiin tapamisiin, niin olen mennyt lähes aina 45-60min. Joskus olen 45min jälkeen miettinyt että oiskohan pitäny ottaa 30min, mutta aina uudesta ovesta kun pääsee sisään joutuu toteamaan että joo otetaan se vähän pitempi. Mutta asiaan, eli kyllähän sitä ajan kulua tulee turhan usein ihmeteltyä, vaikka tiedossa on, että se nopeasti menee ja parempi olisi vain keskittyä olennaiseen. Jos olisi varaa ottaa jotain 3h-5h tapaamisia niin mikäs siinä. 3varttisella kun astelee sisään jonkinnäköinen plääni mielessä, niin siinä saa olla jonkinlainen sisäinen kello tikittämässä suuntaviivoja, että ossaa sanoo sopivaan kohtaan että oisko aika kokeilla vielä sitä tai tota.

Harvoin olen lähtenyt niin, että jotain jääny hampaan koloon. Pari kertaa on ollut 15min ennen ajan päätöstä neidolta sellainen huomautus, että ei kerkiä enään... Se jää kyllä kyrpimään kun ei siinä oikeen ole järkeä lähteä sanomaan että olen maksanut tästä 15minuutista, sen tietää sitten että se viimenen 15min on ihan täyttä awkwardnessia.

Toisaalta olen useimmilta ulkkareilta huomannut sellaisen, että jos ei ole ihan peräkanaan turskia bookattuna yön pikkutunneilla niin eivät ole potkineet pois vaikka menny aika yli. Ja tämä ei tietysti ole koskaan ollut mikään varsinainen tarkoitus pitkitellä. On sitä kerran ollut 1h maksetulla ajalla 1h45min. tuo meni niin, että 1h35min kohdalla hupakko pahoitteli ajantajunsa katoamista  :o 8) ja kysyi haluanko hänen kanssaan suihkuun. No tokkopa siinä.

Ensimmäinen kerta suomihupakolla oli Ninnineidin kanssa ja huomasin, että olin ulos ovesta tismalleen sillä kellonlyömällä kun oli aika ohi.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #31 : Heinäkuu 30, 2020, 08:51:29 »
Äänetön seinäkello on paras vaihtoehto ajan seuraamiseen, mistä toisinaan voisi vilkaista missä mennään. Tämä voisi olla perustasoa. Ajankäytön seuraamisen lopullisen vastuun sälyttäisin kuitenkin hupakolle  :)

Täällä onkin jo esitetty loistavia ideoita mainitun perustaston ja varustuksen parantamiseksi.
Oikea käkikello joka kukkuisi juuri sillä "oikealla hetkellä" olisi täydellinen.

Ajan kulumisen jatkuva seuraaminen minuutin tarkkuudella kuulostaisi olevan suoraan saatanasta vaikka ääni ei olisikaan vaikka Manaajan Pazuzun (vai mikä se olikaan). Muuten KP:n idea eri toimintojen suorittamiseen kuulostaa hauskalta.

Professionaalinen ja hyväksi havaittu tapa on Ilotikun mainitsemat soittolistat. Niiden avulla peittyy maailman meno ja jääkaapin hurina, sekä hiljaisuus. Sopivasti valittu musiikki myös siivittää tapaamista enemmän kuin mukavasti eteenpäin ihan huomaamatta. Biisit voi valita tapaamiseen sopivaksi - eikä mennä loppuunkalutulla kaupallisen tarjoajan valmiilla listalla. Loppuun sitten vaikka jotain vihjailevaa, että aika alkaa olla lopussa.

Hit The Road, Jack (Buster Poindexter), Invicible Touch (Genesis)  [kiitos Ilotikku ideasta..  :)] , Loving On Borrowed Time (Gladys Knight) muutamaksi esimerkiksi.

Paimenkoira (se mikä paimentaa lampaita) olisi sen sijaan aika piinaava katseellaan ja saattaisi latistaa tunnelmaa, kun koittaisi tursakkeen ajaa kohti suihkua. Arvelisin siis, että ilman koiraakin selvitään ajankäytön hallinnasta.

Niin - ja roskista ei tarvita pesuhuoneessa.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #32 : Elokuu 29, 2020, 18:08:38 »
Palveluntarjoajat hoitavat ajan tarkkailun. Saatan joskus kysyä paljonko kello on, tai paljonko on aikaa jäljellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #33 : Elokuu 29, 2020, 18:20:42 »
Elli oli ottanut ns.vinkistä vaarin ja oli hommannut kellon näkösälle josta sitä pystyi helposti pitämään silmällä. Elli nyt on muutenkin niin huippu 8)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #34 : Elokuu 29, 2020, 19:33:23 »
Yhtään ainutta kertaa ei ole kellosta puhuttu eikä sellaista ole ollut näkyvillä saatikka soimassa. Voi tietysti johtua siitä, että otan aina poikkeuksetta 2 tunnin ajan.

Ylilääkäri

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #35 : Elokuu 30, 2020, 13:47:32 »
Mulla on nykyään incall-päivinä kello messissä, mutta outcallissa olen pakotettu käyttämään kännykän hälytystä viis minsaa ennen ajan loppumista, koska ajantaju katoaa ilman.
Helsingissä <3

Poissa Minttu

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 20
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #36 : Syyskuu 04, 2020, 19:23:54 »
Mulla kello nojaa patteriin.sellainen melkeen metrin halkaisijaltaan :)
Äänetön se kuitenkin on,ettei tikitä joka sekunttia.
Mut aika hauskaa siinä on se,että harva asiakas sitä on huomannut ensimmäisellä tapaamisella.  ;) Ehkä se sulautuu siihen seinään tai jotain,koska kysytään "onko sulla kelloa täällä?"
Eikä asiakkaan tarvi ajasta huolehtia. Se on mun hommia. :)
Hellä luonnonlapsi <3

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #37 : Syyskuu 06, 2020, 00:01:37 »
Yleensä kello ei ole huoneessa esillä. Ajantaju on kohtalainen, joten huomaan jos alkaa ”loppu lähestyä”.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #38 : Syyskuu 06, 2020, 11:05:34 »
Muutaman kerran on käynyt niin, ettei edes kello seinällä ole auttanut mitään. Jumalainen nainen iholla oli myllännyt aivot niin sekaisin, etten pystynyt siitä pitkän ja lyhyen viisarin ja niiden viivojen sekamelskasta kellonaikaa päättelemään :o Toisella kerralla sain kellonajan pääteltyä, mutta en enää tiennyt monelta olin saapunut ::) Hyvä, että hupakko pitää huolen ajan seurannasta ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7663
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksettu aika.
« Vastaus #39 : Syyskuu 06, 2020, 11:43:59 »

Onks kellään neidolla käkikelloa?

Vanha kunnon kaappikello nurkkaan. Kun kellot soi olet jo myöhässä

Könninkello olisi hieno.

Mutta ihan käytännössä, en ole kelloa kaivannut. Nainen hoitaa ajan tarkkailun.
Takkuiset hiukset rinnoillasi