Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein tarvitset seksiä?  (Luettu 18140 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein tarvitset seksiä?
« Vastaus #100 : Huhtikuu 30, 2025, 13:52:08 »
^ Whaaaat, maksulliselta pakit ulkonäön takia? 😳 Olen vilpittömästi pahoillani puolestasi 🩷

Vaikka meilläkin on oikeus valita asiakkaamme, niin en mä jotenki pystyis ajatella että kukaan tekis sitä ulkonäön takia. Pahoillani myös sun puolesta pataässä. 🙁

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #101 : Huhtikuu 30, 2025, 14:40:04 »
^ Kaikki PT:t eivät ole ammattilaisia ja hommassa erinäisistä syistä. On aina riski, kun menee jollekin joka haiskahtaa satunnaiselta PT:ltä tai aloittelijalta. Parhaimmillaan niiltä saa autenttisimmat kyydit, koska homma on heille uutta ja kiihottavaa, mutta riski on tosiaan se, että saat pakit ovelta.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #102 : Huhtikuu 30, 2025, 14:54:50 »
^ Whaaaat, maksulliselta pakit ulkonäön takia? 😳 Olen vilpittömästi pahoillani puolestasi 🩷

Mä en usko, että varsinkaan iän karttuessa treffaillessa ulkonäkö on kovinkaan määrittävä tekijä. Tottakai toista pitää pitää viehättävänä omaan silmään. Mutta toista voi pitää viehättävä ulkoisesti, kun on niin umpirakastunut persoonaan. Ehkä kannattaa kokeilla tutustua toiseen virtuaalisesti ensin perinpohjin. Jutella paljon ja katsoa synkkaako kemiat. Kertoa omista peloistaan ulkonäön suhteen. Itse ainakin olen onnistunut "ihastumaan" viestien välityksellä. Kenties myös puhelimessa ääneen. Antaa sille kaikelle aikaa. Lopulta tapaamisessa sitten se ulkonäkö ei oikeasti enää olekaan kovin tärkeää.

Sori ot.
Tästä samaa mieltä; Ikää kun tulee, aina enemmän vaikuttaa luonne, itsevarmuus ja oikeanlainen kemia kahden ihmisen välillä.
Joo, viestien välityksellä tutustuminen sisältää riskin että kohdattaessa toinen onkin erilainen kuin itselle syntynyt mielikuva.
Kokemusta tästäkin...

Maalaisellekin olen koittanut tsempata että ensin pitäis jaksaa itse uskoa itseen, omaan erinomaisuuteen. Itseluottamus näkyy olemuksesta ja lempeän luonteen kanssa muodostuu sellainen aura ihmisen ympärille jonka herkempi haistaa pimeässäkin. Tää on joku outo juttu mutta joissakin se on vaan ihan super!
Useimmissa miedommin mutta siis, kyllä se kuinka itsenä kokee, heijastuu ulos.
Pirun vaikea tilanne kun luottamus ja usko on rapissut; Ei ole helppoa nousta, ainakaan yksin.
Tästä vielä, kuten maalaistakin tsemppasin kerran: Jokaisella on joku, joitakin ominaisuuksia, taitoja joihin voi ja pitää olla tyytyväinen, ylpeä itsestään.
Ja todellakin, kun ikää tulee, ainakin ulkonäön merkitys pienenee.
Ei se helppoa ole, pienen ihmisen elämä.
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #103 : Huhtikuu 30, 2025, 15:03:06 »
Alkuperäiseen aiheeseen:
Tässä iässä vielä lempisin vaikka joka päivä kun olisi nuori, intohimoinen ja miellyttävä seireeni eikä työ eikä arki kuormittaisi.

Käytännössä yhtyminen toiseen kerran, kaks viikossa lie totuudenmukaista. Itsetutkiskelua lisäksi mutta se ei taida olla niinkään seksuaalista vaikka laukeaminen onkin päämäärä?
Vai onko se...🤔
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #104 : Huhtikuu 30, 2025, 19:12:19 »
Kiitos MariaEnkeli ja Mmeoww.

Kaikki meni tosiaan hyvin, kunnes hän näki minut. Ehkä olin liian lyhyt tai jotain muuta, mutta joka tapauksessa olin hänelle ulkoisesti pettymys. Asiakkaansa saa toki valita, mutta olisi ollut hyvä tietää etukäteen, että tällainen "karsinta" voi tapahtua.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #105 : Huhtikuu 30, 2025, 19:37:23 »
Silloin kun vielä harrastin,niin olisi se ollut parempi kuulla ovella, että kiitos,mutta jos kuitenkin ei kiitos,kuin sitten kokea se tosi pakkopullan omainen hmm no palvelu,missä vastapuoli ei todellakaan ole kunnolla läsnä,vaan selvästi toivoisi ajan jo loppuneen,sen vaan meikäläinen pystyi aistimaan niin hyvin,että onko toinen kunnolla tapaamisessa mukana vai ajatteleeko vain saamiaan rahoja toivoen,että seuraava olisi parempi,tylsistyneisyys toista ihmistä kohtaan loistaa ainakin miun silmään erittäin selvästi.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #106 : Huhtikuu 30, 2025, 19:44:36 »
^ Tämä aihe saattaisi tarvita oman ketjun.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #107 : Toukokuu 01, 2025, 13:23:11 »
^ Kaikki PT:t eivät ole ammattilaisia ja hommassa erinäisistä syistä. On aina riski, kun menee jollekin joka haiskahtaa satunnaiselta PT:ltä tai aloittelijalta.

Kaikki me ollaan alotteljoita joskus 😄

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #108 : Toukokuu 01, 2025, 22:16:05 »
^ Joillakin se jää aloitteluun, kun huomaa ettei sovi alalle.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #109 : Toukokuu 01, 2025, 22:38:11 »
Olen sillai hunttaillu,että on hyvä ja terveellinen päätös omalta osaltani,kun viimein tyydyin kohtalooni,niihin kortteihin mitkä mulle on jaettu,eli en enää koskaan yritä kumppania löytää, kaikki treffi sivustoilla vietetty aika pettymyksineen on miun laiselle mietiskelijälle kuin happoa,itsetunto,itsevarmuus ja ennenkaikkea toivo on syöpynyt ikiajoiksi pois. Tässä maailmassa on niin saatanan paljon asioita viturallaan,keskeneräisiä,muutosta ja korjausta vailla,niistä pari on ilkeys ja ulkonäkö keskeisyys, se vaan ei ole alkuunkaan kivaa,kun pitkästi kirjoitellaan jonkun toisen kanssa,kehutaan hyväksi mieheksi, kun saa enemmän kuin kaksi sanaa perätysten viesteihin,keretään sivuta paljon asioita ja kaikki vaikuttaa jo liiankin hyvältä, sitten paukahtaa se viimeinen viesti jossa lukee"kuva olisi kiva" no siihen pitää tietenkin kuvalla vastata, jonka jälkeen sitten tapahtuukin se katoaminen ja mitään ei enää kuulu. Tuollaisia esimerkin kaltaisia iskuja kun ottaa tarpeeksi paljon vastaan, niin kyllähän se pääkoppaan vaikuttaa, eli kuinka terveesti mieli voi. Olen yhden tutun kanssa sopinut,että saa kurmittaa miut,jos vielä kerrankin sanon saaneeni pakit jollakin sivustolla pörrätessä🤭
Sitäkin mietiskelin ja tulokseen pääsin,että jos maksamatta ei juttelua pidemmälle pääse naisten kanssa,ei panoa eikä varsinkaan seurustelua,niin silloin on tyytyminen omaan käteen ja muu unohdetaan,tuntee ittensä vaan niin selittäväksi kun ilman euroja ei lohkee edes aikaa minuu kohtaan.

Tämä oli kuin minun elämästä kirjoitettu, tosin minä lopetin aktiivisen kumppanin etsinnän jo ennen koronavuosia. Tai silloin se oli lähinnä vain tauko, mutta koronavuosien aikana se vahvistui pysyvämmäksi ja keskityn nyt enemmän sinkkuuden hyviin puoliin. Tämä kaikki myös paransi mielenterveyttäni, kun jäi ne jatkuvat pettymykset, riittämättömyyden tunne ja epätoivo pois.

Ja minäkään en siis koskaan päässyt treffeille, jos olin antanut kuvani etukäteen. Olen saanut myös maksulliselta pakit ulkonäköni takia.

Tosi paska paikka. Kertoo maksullisesta enemmän kuin sinusta. Itse olen kerran ollut samankaltaisessa tilanteessa. Oli kyllä muutenkin kummallinen pt mielestäni, joten laitoin sen hänen piikkiin. Toki siinä kaikesta huolimatta itsessäkin tunsi piston. Päätin kuitenkin, että leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ja sain vielä samalle illalle kivan kokemuksen.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #110 : Toukokuu 03, 2025, 09:19:48 »
^ Todellinen ammattilainen mitataan silloin kun asiakas epämiellyttää vaikka ei ole tehnyt mitään väärää.