^ Whaaaat, maksulliselta pakit ulkonäön takia? 😳 Olen vilpittömästi pahoillani puolestasi 🩷
Mä en usko, että varsinkaan iän karttuessa treffaillessa ulkonäkö on kovinkaan määrittävä tekijä. Tottakai toista pitää pitää viehättävänä omaan silmään. Mutta toista voi pitää viehättävä ulkoisesti, kun on niin umpirakastunut persoonaan. Ehkä kannattaa kokeilla tutustua toiseen virtuaalisesti ensin perinpohjin. Jutella paljon ja katsoa synkkaako kemiat. Kertoa omista peloistaan ulkonäön suhteen. Itse ainakin olen onnistunut "ihastumaan" viestien välityksellä. Kenties myös puhelimessa ääneen. Antaa sille kaikelle aikaa. Lopulta tapaamisessa sitten se ulkonäkö ei oikeasti enää olekaan kovin tärkeää.
Sori ot.
Tästä samaa mieltä; Ikää kun tulee, aina enemmän vaikuttaa luonne, itsevarmuus ja oikeanlainen kemia kahden ihmisen välillä.
Joo, viestien välityksellä tutustuminen sisältää riskin että kohdattaessa toinen onkin erilainen kuin itselle syntynyt mielikuva.
Kokemusta tästäkin...
Maalaisellekin olen koittanut tsempata että ensin pitäis jaksaa itse uskoa itseen, omaan erinomaisuuteen. Itseluottamus näkyy olemuksesta ja lempeän luonteen kanssa muodostuu sellainen aura ihmisen ympärille jonka herkempi haistaa pimeässäkin. Tää on joku outo juttu mutta joissakin se on vaan ihan super!
Useimmissa miedommin mutta siis, kyllä se kuinka itsenä kokee, heijastuu ulos.
Pirun vaikea tilanne kun luottamus ja usko on rapissut; Ei ole helppoa nousta, ainakaan yksin.
Tästä vielä, kuten maalaistakin tsemppasin kerran: Jokaisella on joku, joitakin ominaisuuksia, taitoja joihin voi ja pitää olla tyytyväinen, ylpeä itsestään.
Ja todellakin, kun ikää tulee, ainakin ulkonäön merkitys pienenee.
Ei se helppoa ole, pienen ihmisen elämä.