Onko kuusamossa paikallista hupakkoa?
Uutiset:
Qsamoman
Kelpo kaveri
Onko kuusamossa paikallista hupakkoa?
Mie

Nauttii muiden arvostusta
Konemestari
Kelpo kaveri
Anders

Näyttää hyvää esimerkkiä
Mut musta nyt ei mitään hyötyä ole kenellekään, kun ei viime talvenakaan käynyt pahemmin asiakkaita. Siksipä aionkin pitää kioskini kiinni tulevan talven 🥳 En ole koillismaalaisten makuun.

Mie

Nauttii muiden arvostusta
Mä oon siellä taas koko talven. Mut musta nyt ei mitään hyötyä ole kenellekään, kun ei viime talvenakaan käynyt pahemmin asiakkaita. Siksipä aionkin pitää kioskini kiinni tulevan talven 🥳 En ole koillismaalaisten makuun..
Jaakko747
Kelpo kaveri
Kyllä ne syyt Kuusamossa löytyy hyvin pitkälti ikärajasta, Fonectavaatimuksesta ja siitä, ettei viikossa ollut kahta vapaapäivää enempää hupakoinnille. Enkä tietenkään voi olla kaikkien makuunkaan sopiva. Myös hinta oli korkeampi, kuin kotona. Eikä tarjolla ollut kuin minimissään tunnin aikoja. Jyväskylässä mulla on kuitenkin asiakkaita paremmin kuin hyvin, kiitos siitä 😘
Ensi talvena mulla olisi sellainen paikka, että periaatteessa voisin tinkiä Fonectanrosta. Mutta käytännössä se sitten onkin sellainen, etten siinä pysty asiakkaita ottamaan vastaan 😕
Suokukko
Kelpo kaveri
Kyllä ne syyt Kuusamossa löytyy hyvin pitkälti ikärajasta, Fonectavaatimuksesta ja siitä, ettei viikossa ollut kahta vapaapäivää enempää hupakoinnille. Enkä tietenkään voi olla kaikkien makuunkaan sopiva. Myös hinta oli korkeampi, kuin kotona. Eikä tarjolla ollut kuin minimissään tunnin aikoja. Jyväskylässä mulla on kuitenkin asiakkaita paremmin kuin hyvin, kiitos siitä 😘
Ensi talvena mulla olisi sellainen paikka, että periaatteessa voisin tinkiä Fonectanrosta. Mutta käytännössä se sitten onkin sellainen, etten siinä pysty asiakkaita ottamaan vastaan 😕
Iso kiitos turhasta tiedosta, en ihmettele likviditeetin puutetta 😀
Suokukko
Kelpo kaveri
^Kiitos 😘 Osasit sanoittaa paremmin, kuin minä itse 👌😅