Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuusamo  (Luettu 1128 kertaa)

Poissa jäpäoulu

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Kuusamo
« : Syyskuu 29, 2026, 07:07:32 »
Onko kuusamossa paikallista hupakkoa?

Poissa Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuusamo
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2026, 07:25:22 »
Onko kuusamossa paikallista hupakkoa?

Voi kun olisikin niin minulla olisi hänelle kausikortti 🤣

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2026, 15:14:31 »
Mä oon siellä taas koko talven. Mut musta nyt ei mitään hyötyä ole kenellekään, kun ei viime talvenakaan käynyt pahemmin asiakkaita. Siksipä aionkin pitää kioskini kiinni tulevan talven 🥳 En ole koillismaalaisten makuun..
Jyväskylä 21.10-17.11, jatkuu keväällä..

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2026, 15:16:45 »
^
Minä olisin tullut käymään viime keväänä,mutta sinulle ei valitettavasti silloin juuri sattunut sopimaan tapaaminen. ☹️
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2026, 15:18:57 kirjoittanut Mie »
Turskailua jo vuodesta 1996 alkaen

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2026, 17:27:48 »
^Työt haittaa harrastusta 😕

Poissa Konemestari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 08:14:06 »
Onkos Vivecalla ilmoa ja kuvia jossakin, että voisi vähän kartoittaa mahdollisia kemioita?

Poissa Klikklak

• Sr. Member
« Vastaus #6 : eilen kello 08:52:26 »
^ naapurista sieltä voi kemioita kartoittaa ja ei kannata lähestyä jos sulla ei Vivecan kriteerit täyty
« Viimeksi muokattu: eilen kello 08:55:56 kirjoittanut Klikklak »

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #7 : eilen kello 12:38:45 »
^Kiitos, just niin 👌

Poissa Anders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : tänään kello 18:10:35 »
Mut musta nyt ei mitään hyötyä ole kenellekään, kun ei viime talvenakaan käynyt pahemmin asiakkaita. Siksipä aionkin pitää kioskini kiinni tulevan talven 🥳 En ole koillismaalaisten makuun.

Nyt taitaa Viveca narrata ja viestiin sisältyä vahvasti sarkasmia. Äkkiseltään uskoisin, että kyllä Vivecalle kysyntää riittäisi Koillismaalla ja Pohjois-Pohjanmaalla enemmän kuin ehtisi vastaanottaa.

Jos kuitenkin aikuisten oikeasti on hiljaista niin onhan sulla tarkat vaatimukset asiakkaalle kuten yli 50-vuotta ikää, julkinen fonecta numero ja joskus oli ilmoituksessa vielä maininta, että vain vanhat vakkarit saa aikoja etkä ota uusia asiakkaita... Muuten olisin itekkin pyrkinyt asiakkaaksi, mutta en täytä mitään noista kolmesta kriteeristä ja niin olisi varmasti moni muukin.

Numero on helppo muuttaa Fonectaan näkyväksi, mutta nelikymppisestä perheenisästä ei saa viiskymppistä. Jos Viveca oot kymmenen vuoden päästä taas Kuusamossa niin laittelen viestiä
 :stiletto:

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9 : tänään kello 18:21:31 »
Mä oon siellä taas koko talven. Mut musta nyt ei mitään hyötyä ole kenellekään, kun ei viime talvenakaan käynyt pahemmin asiakkaita. Siksipä aionkin pitää kioskini kiinni tulevan talven 🥳 En ole koillismaalaisten makuun..

Saattaa asiakkaiden vähyyteen olla sekin syy,että kovin huonosti olit tavattavissa? Ainakin silloin kun ite sinne olin tulossa. Vaikka mistäpä minä tiedän syytä ettei kauppa käynyt?? Ite olisin kyllä sun kioskilla käynyt asioimassa. 😇😇
Turskailua jo vuodesta 1996 alkaen

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #10 : tänään kello 18:30:32 »
Kyllä ne syyt Kuusamossa löytyy hyvin pitkälti ikärajasta, Fonectavaatimuksesta ja siitä, ettei viikossa ollut kahta vapaapäivää enempää hupakoinnille. Enkä tietenkään voi olla kaikkien makuunkaan sopiva. Myös hinta oli korkeampi, kuin kotona. Eikä tarjolla ollut kuin minimissään tunnin aikoja. Jyväskylässä mulla on kuitenkin asiakkaita paremmin kuin hyvin, kiitos siitä 😘

Ensi talvena mulla olisi sellainen paikka, että periaatteessa voisin tinkiä Fonectanrosta. Mutta käytännössä se sitten onkin sellainen, etten siinä pysty asiakkaita ottamaan vastaan 😕
« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:33:19 kirjoittanut Viveca »

Poissa Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 19:25:43 »
Kyllä ne syyt Kuusamossa löytyy hyvin pitkälti ikärajasta, Fonectavaatimuksesta ja siitä, ettei viikossa ollut kahta vapaapäivää enempää hupakoinnille. Enkä tietenkään voi olla kaikkien makuunkaan sopiva. Myös hinta oli korkeampi, kuin kotona. Eikä tarjolla ollut kuin minimissään tunnin aikoja. Jyväskylässä mulla on kuitenkin asiakkaita paremmin kuin hyvin, kiitos siitä 😘

Ensi talvena mulla olisi sellainen paikka, että periaatteessa voisin tinkiä Fonectanrosta. Mutta käytännössä se sitten onkin sellainen, etten siinä pysty asiakkaita ottamaan vastaan 😕

Iso kiitos turhasta tiedosta, en ihmettele likviditeetin puutetta 😀

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #12 : tänään kello 20:05:33 »
^Mun asiakkaat tietää paremmin kuin hyvin, että multa puuttuu rahanahneus tässä hommassa 😊 Tärkeämpää on tyytyväinen minä ja tyytyväiset asiakkaat ❤️

Poissa Suokukko

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : tänään kello 20:15:29 »

Iso kiitos turhasta tiedosta, en ihmettele likviditeetin puutetta 😀

Veikkaanpa, että Vivecalla on pitkän linjan neitona sen verran likviditeettiä, ettei tarvitse ihmetellä jokaisen turskan puutetta ja turhaa tietoa omasta likviditeetistään😊 Voi vaan asettaa rajansa ja tehdä työkseen juuri sitä, mitä sillä hetkellä eniten kiinnostaa👍 Onhan hän tehnyt varsin selväksi sen, että hänellä on Kuusamossa ollessaan muutakin tekemistä, kuin olla kaikkien tavattavissa 24/7.
Kosteikkoniittyjen ja pehmeiden paikkojen erikoismies

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #14 : tänään kello 20:41:37 »
^Kiitos 😘 Osasit sanoittaa paremmin, kuin minä itse 👌😅

Poissa Suokukko

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : tänään kello 21:05:18 »
^Kiitos 😘 Osasit sanoittaa paremmin, kuin minä itse 👌😅

Helppoa!☝️ Katsos kun sulla on niin mun luonne 👌😅😘
Kosteikkoniittyjen ja pehmeiden paikkojen erikoismies