Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?  (Luettu 74531 kertaa)

Poissa Transuchaser9000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #260 : Toukokuu 21, 2025, 20:20:24 »
Ei jaksanut setä ottaa selvää, että vastasiko tähän lankaan jo, mutta täältä pesee, tämä tuli eteläamerikkalaiselta kulliämmältä (käännetty suomeksi) :

"Sä otat kyllä munaa perseeseen niinku mies, etkä semmoinen pieni, vikisevä hintti. On tosi kaunista katsoa, kun sulla pysyy kulli kovana nussittaessa, eikä löysty ja kutistu. Hyvä runkata"

Kai se on sedän myönnettävä, että on joskus tehty jotain oikein.

-TC9K

Poissa Rolling Stone

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #261 : Toukokuu 21, 2025, 20:50:15 »
Vuosia sitten Kiinassa Dalianissa tilasin hierojan hotellihuoneeseen. Tyttö kysyi kesken happy endin ihan pokkana, että "Does everybody in your country have so big?" Se jäi mieleen 😅

Poissa lantti

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #262 : Toukokuu 23, 2025, 16:21:15 »
Paras kommentti vehkeestäni, jonka otin kehuna, oli kun hupakko asetti kortsun pikku pilini päälle ja aloitti imuttelun. Pippeli alkoi kasvaa ja hetken päästä hän otti kortsun pois ja naurahti "sulla on huijari-kulli" Hupakko haki isomman kortsun ja homma saatettiin maaliin. On parempi olla grower kuin show off  :wanker:
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa Visitor

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #263 : Kesäkuu 13, 2025, 21:38:06 »
Taannoin hupakko ihan vilpittömästi luuli minua 10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Ei meinannut millään uskoa kun sanoin että mulla on 18-vuotias tytär. Kysyi sitten lopulta että minkäikäinen olen, eikä meinannut uskoa sitäkään kun sanoin että 45. Kysyin että minkäikäiseksi hän minua luuli, vastaus oli että ei ainakaan yli 35-vuotiaaksi. :D Sehän tuntui tietysti ihan imartelevalta.

Pari viikkoa sitten kotimainen hieroja totesi palvelun päätteeksi suorittaessaan pientä loppusivelyä ”sulla on sporttiset koivet, mitä sä niillä teet?” Pääsi yllättämään kun en nyt ole mikään himourheilija kuitenkaan…

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #264 : Kesäkuu 13, 2025, 22:19:58 »
Olin eräässä bordellissa vastikään ja heitin läppää murhakyrvistä äijien kanssa. Aika äänekkäässä keskustelussa. Läksin kerroksiin hienon jamaikalaisen kanssa aikomuksena tai sovittuna b-rappu. Tämän oli hivenen peloissaan kunnes riisuuduttiin vaatteet ja likka huudahti että aivan ihana kulli (kun se ei ollutkaan murhakyrpä)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #265 : Kesäkuu 13, 2025, 23:40:25 »
”Sulla on pillunsyvyinen vako täällä selässä. Mistä tällaset selkälihakset saa?” Ja tästä on jo kohta 40 vuotta. En vaan silloin tajunnut, mistä tuo naispuolinen (baarista pokattu) koulukaverini moisia juttuja keksi. Rempseänä hänet toki tunnettiin… Isot pojat myöhemmin kertoivat, että teki pikku pimppabisnestä jo silloin. No paras kehu koskaan salilla käyneelle teinipojalle ja vieläkin tuon muistaa. Ja oli hupakolta saatu kehu ;D
Niin ja siis pantiin koko yö ja seuraava päivä ja ilta… silloin jaksoi 8)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 13, 2025, 23:51:51 kirjoittanut velihopea »