Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko outoa, ellei peräti sairasta?  (Luettu 3941 kertaa)

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko outoa, ellei peräti sairasta?
« Vastaus #20 : Toukokuu 22, 2025, 03:27:50 »
Asettaisin kysymyksen niin että miltä tuntuisi jos kumppanisi tekee samoin eli haluaa panna lähes kaikkea mikä liikkuu ja pettääkin sinua salassa nautiskellen kiimaisista tuokioista vieraiden kanssa. Mieti asiaa tältä kantilta. :sheep:

Poissa Turska88

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Toukokuu 23, 2025, 12:58:55 »
Muistuttaisin ehkäisystä ja toivottaisin hauskaa iltaa! :wanker:

Poissa Nuppu78

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Elokuu 16, 2025, 02:55:48 »
Itse sanoisin tuon olevan elämän suola...ei nimittäin huolta, me naiset teemme kyllä samoin...itse syytän Kumman kaa- ohjelman Ellua ja Annea...heidän sanailustaan jäi elämään kavereiden kesken tuo "panisin"-letkautus...joka sitten ajoittain toimii myös omassa päässä autopilotin lailla.

Ja tällä on hyvin harvoin mitään tekemistä oman parisuhteen onnellisuuden kanssa...ei useimmiten edes mitään ajatustakaan oikeasti käydä tuon kyseisen maininnan saaneen yksilön kimppuun. Lähinnä toteamus/havainto oikein kelvollisesta lajinsa edustajasta!  :inlove:
Just a regular milf who likes to touch and be touched...😘

Poissa Idiootti

• Hero Member
« Vastaus #23 : Elokuu 16, 2025, 10:09:52 »
Opiskeluaikaan, siis viime vuosituhannella, aina kun katseltiin televisiota eli sitä kuvaputkiversiota, naisten kohdalla totesimme, panisin / en panisi.....

Se loppui siihen, kun kuvaruutuun ilmestyi puolijulkkis urheilija ja kaveri pääsi kuittaamaan, olen pannut.  :o

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Elokuu 16, 2025, 10:34:21 »
Anni jo aiemmin aiheen kiteytti hienosti. On ihan luontainen reaktio. Ilman sitä ohmiskunta olisi sammunut lajina jo aikoja sitten. Se tosiaan, että millaisiin tekoihin se johtaa muuttaa asiaa melkoisesti. Jo pelkkä tuijottamaan jääminen ei välttämättä tunnu vastapuolesta kivalta.

Itseäni on tuollaisissa tilanteissa suojannut aina myös reaaliteettien taju ja toki myös käyttäytymisen normit. Oikein panettavan naisen nähdessäni tiedän, että minulla ei ole mitään saumaa, joten siitä pääsee aika nopeasti yli ja muihin aatoksiin.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #25 : Elokuu 18, 2025, 00:03:04 »
"Lisää lainauksiin" toiminto on hieman epäintuitiivinen, mutta opin sen! (painatte "lisää lainauksiin" nappia useampiin viesteihin, ja sitten "vastaa", jolloin vasemmalle alhaalle tulee linkki, jolla ne kaikki saa mukaan. Tässä siis kokeilu siitä, ihan asiallinen (juu, ei ole).

^ Onhan se selvästi sairasta jos naisia seksuaalisesti ajattelee. Viktoriaaniselta ajalta löytyy apuvälinettä paheelliselle mielelle.

Aivan, oikein toimiva mies tuossa vaiheessa pyytää vihityltä vaimoltaan piiskaa palleille, tai jos tilanne on pahempi, niin sitten "cock cage". Tälle ei ole suomenkielistä termiä, koska me suomalaiset emme ole niin perverssejä, että tuommoisia tarvitsisimme pitämään yllä siveyttämme!

Itse sanoisin tuon olevan elämän suola...ei nimittäin huolta, me naiset teemme kyllä samoin...

VOI EI!, turmelus on edennyt jopa suomalaisiin naisiin! Sama lääke kuin yllä, piiskaa pimpsalle, ja siveysvyö! (Hmm... miksihän meillä on suomenkielinen sana tuolle? Ovatko suomalaiset naiset olleet historiassa siveettömiä?!)

Asettaisin kysymyksen niin että miltä tuntuisi jos kumppanisi tekee samoin eli haluaa panna lähes kaikkea mikä liikkuu ja pettääkin sinua salassa nautiskellen kiimaisista tuokioista vieraiden kanssa. Mieti asiaa tältä kantilta. :sheep:

Juu, kannattaa miettimisen jälkeen keskustella kumppanin kanssa, jos vaikka kumpikin voisi luvallisesti, pettämättä, nauttia kiimaisista tuokioista vieraiden kanssa! (Oops. nythän olen itse siveetön!)

Taitaa olla testosteronin vaikutuksia tuo eikä siinä ole mitään väärää. Sykkivän kullin energia on kaunista ja pitänyt ihmiskunnan elossa ja elinvoimaisena. Ei maskuliinia seksuaalisuutta tarvitse pyydellä anteeksi.

...

Sellaista tasapainottelua on elo laumaeläimenä ja hormonivetoisena ihmisapinana.

Todella asiallinen kommentti. Mukana tässä vain koska ... oikeasti asiallinen kommentti! :inlove:

Sykkivän kullin energia on kaunista ja pitänyt ihmiskunnan elossa ja elinvoimaisena. Ei maskuliinia seksuaalisuutta tarvitse pyydellä anteeksi.

Olipa kauniisti sanottu maskuliinisuudesta, vielä kun muistaisin käytännössä aina tuon jälkimmäisen lauseen.

Me eletään tällä hetkellä länsimaissa kulttuuri-ilmapiirissä joka tekee lähes kaikkensa kuohiakseen miehet henkisesti, tasapainottaakseen historiallisen ja tän hetken naisten kokema sorto ja aito kipu.

Mutta tähän vihavaiheeseen jääminen ja koko miehisyyden ja perinteisesti maskuliinisten piirteiden demonisoiminen ei ole vastaus tai polku haavojen paranemiseen. Terve miehisyys ja testosteroni on lahja ja maailma tarvitsee niitä, kenties enemmän kuin koskaan.

Edelleenkin oikeasti asiallista. Ei ollut minulla tällä "monta lainausta" vastauksella olla tarkoitus olla asiallinen itsekään, mutta minkäs teet, kun tämmöisiä näin asiallisia vastauksia täällä löytyy.