Jokainen ihminen on kehun arvoinen. 🥰 Multa ainakin tulee (ja tulee 😉 ) positiivisia juttuja ja kehuja suusta kuin itsestään. Ehkä se on sitä ihmisyyttä, inhimillisyyttä, ei-liukuhihnailua tms.  

Uutiset:
 Vieras0190
								Vieras0190

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0190
								Vieras0190

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						Sama juttu. 😊Mä oon tehy itseni kanssa sopimuksen, etten ikinä tuu antamaan perätöntä kehua, esim. "ooh sun muna tuntuu hyvältä" jos vaikka oikeasti olis plääh.
Mun kokemuksen mukaan ihan jokaiselta löytyy kyllä se kehuttava ominaisuus, oli se sitten ulkonäköä, käytöstä, taitoja, jne!
Mulla on sama! Tykkään antaa kehuja ja ne mitä annan on aina aitoja! 😊 Hyvän mielen levittäminen (haarojen levittämisen lisäksi) tuo itsellenikin hyvän mielen!
Onneksi huorat tajuaa että loukkaannun maksetuista kehuista. Poikkeuksena se että ...t ja virolaiset saa huutaa kiimaisena "sportman, sportman" kun panen niitä. Siitä tulee suuren urheilutapahtuman tuntu. Varsinkin näin olympilaisten aikana.aasinsilta sano tohon avatkaa portit

Papparainen56
								Papparainen56

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää
						 Vieras0226
								Vieras0226
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Vieras0240
								Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Idiootti
								Idiootti

Nauttii muiden arvostusta

Mie
								Mie

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras1763
								Vieras1763

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						 Muutama vuosi sitten eräs virotar kutsui Tarzaniksi kesken aktin. Meinasin revetä kun hän lausui sen samalla tavalla kuin vanhoissa Tarzan-filmeissä. "ou Daasan"
 Muutama vuosi sitten eräs virotar kutsui Tarzaniksi kesken aktin. Meinasin revetä kun hän lausui sen samalla tavalla kuin vanhoissa Tarzan-filmeissä. "ou Daasan" 
 Vieras0233
								Vieras0233

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä

naut1skelija
								naut1skelija

Vieras0380
								Vieras0380
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri