Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuopio seuraa sinkulleETTE SAA KUVIA  (Luettu 1946 kertaa)

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuopio seuraa sinkulleETTE SAA KUVIA
« Vastaus #20 : tänään kello 16:52:36 »
Forty vois laittaa 19 vuotiaana nuorena hyväkroppaisena kaunokaisena naapuriin ilmon ja testata kuinka kauan pysyy kypsänä ja sivistyneenä.. Ei ilmeisesti ole pienintäkään hajua siitä skeidan määrästä, mitä sieltä tulee.
*Rovaniemi to 13.-pe 14.8*

Poissa Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : tänään kello 17:07:25 »
” VANHAT PAPAT, OOTTE AINA PIHEJÄ JA ÄLLÖTTÄVIÄ PYSYKÄÄ HELVETIN KAUKANA MUSTA”

Ihana totuuden torvi 🤭

(Ei toki kaikki)

Siinäpä sait mainosta itelles, luulen että saattaapi setämiehet äänestää lompakolla ja jättää sut todellaki kauas 😀

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #22 : tänään kello 17:11:27 »

Ihana totuuden torvi 🤭

(Ei toki kaikki)

Siinäpä sait mainosta itelles, luulen että saattaapi setämiehet äänestää lompakolla ja jättää sut todellaki kauas 😀

Ootko koskaan kuullut, mitä lainausmerkit tekstissä tarkoittaa..?

Mulla on ilmoituksessa ALAIKÄRAJA asiakkaille 50 vuotta, koska mä tykkään ikämiehistä enempi, kuin junioireista.

Edit:Jaakkon kommentti olikin ilmeisesti Karoliinalle 🙈 Mun verenpaineet kerkes jo nousta, etten vaan menetä väärinkäsityksen takia mun ihania setiä ❤️
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:22:08 kirjoittanut Viveca »

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23 : tänään kello 17:12:52 »
Forty vois laittaa 19 vuotiaana nuorena hyväkroppaisena kaunokaisena naapuriin ilmon ja testata kuinka kauan pysyy kypsänä ja sivistyneenä.. Ei ilmeisesti ole pienintäkään hajua siitä skeidan määrästä, mitä sieltä tulee.

Tai 19 vuotiaana neitsyenä ilmoituksen naapurisaitille ja arvailla kauanko pysyn neitsyenä 😜

On olemassa muitakin ilmoituskanavia, mitä itsekin nykyään käytän, enkä voi kuin ihmetellä naapurin suosiota sillä se on turskille sekava ja  hankala, ja ilmeisesti myös hupakoille. Silloin kun sitä käytin sitä sain ihan kypsiä ja sivistyneitä vastauksia kyselyihini, en kuittailuja tai repeilyjä. En tosin ollut tietääkseni 19 vuotiaisiin yhteydessä, mutta hyväkroppaisiin kuitenkin. Joo, jos ei kestä kuumuutta kannattaa pysyä keittiöstä pois.
do. or do not. there is no try.

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #24 : tänään kello 17:32:06 »
^Jos Real olis yhtä tunnettu, kuin naapuri, niin ei tarvitsisi ajatusta ko. sivustolle uhrata. Yllättävän moni ei ole Realista ikinä kuullutkaan. Mä siirryin viime vuoden kesäkuussa sinne ilmoittelemaan, kun mun hermot oli jatkuvasti tapissa naapurin yhteydenottojen kanssa. Edelleenkin asiakkailta tulee kyselyitä olenko lopettanut, kun ilmoitusta ei ole näkynyt (naapurissa) aikoihin. Välillä olen sitä sitten siinä toivossa siellä pitänyt, että se tavoittaisi loputkin asiakkaat, jotka luulee mun lopettaneen.

Pienemmillä paikkakunnilla se ilmoitus on melkeinpä sinne naapuriin laitettava, koska Real ei ole tarpeeksi tunnettu.

Poissa sosialisti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : tänään kello 19:15:09 »
Minusta olennaista on ero tunteen ja toiminnan välillä: voi olla erittäin vihainen ja sanoa tiukastikin vastaan ilman, että purkaa tunnettaan hallitsemattomasti muihin

Tähän liittyy suurta suosiota saanut temperamentin käsite: että jotkut ilmaisevat itseään herkemmällä kynnyksellä ja kovemmalla intensiteetillä.

Kerta omakin ajattelutapa on ollut FortySexN2:sen mukainen aiemmin, niin tuo temperamentti on vähän hämmentänyt. Kun yleensä ne, ketkä sitten ovat "temperamenttisia", vaikuttavat käyttäytyvän myös jotensakin epäkypsästi, epäsivistyneesti ja lapsekkaasti silloin, kun ilmaisevat itseään "temperamenttisesti". Ainakin kun sitä tarkastelee vastakkaisesta "temperamentista" käsin. Ja eikö itsensä hillitsemisen, hallitsemisen ja nk. mentalisaatikyky - mitä sekä idässä että lännessä on arvotettu korkealle henkisen kasvun tiellä - ole nimenomaan sen oman "temperamentin" haltuunottoa ja vaimentamista reaktiivisesta reflektiiviseksi?

Ehkä raja menee siinä, kohdennetaanko turhautuminen toisiin ihmisiin vai onko se ilmaisua, joka kohdistuu itse asiaan - mutta ei pyri loukkaamaan kuulijana olevaa kohdetta. Tunnetteko "temperamenttisia" ihmisiä, jotka kykenevät tähän?

Btw, aika usein siellä RE:n ilmoissa lukee ihan caps lockilla kirjoitettuna "NO ANAL!!". Kyllä mä luulen, että sopiva määrä kuittailua valikoiduille yksilöille olisi ihan oikein. Jos vaikka sadannanen kohdalla henkilö kysyisi ensimmäisen kerran itseltään miksi nämä pt:t vaikuttaa niin ärsyyntyneiltä, kun hän vain kysyy..

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #26 : tänään kello 19:49:21 »
Joo, ymmärrän nämä eri näkökulmat. Ne eivät kuitenkaan oikeastaan muuta alkuperäistä pointtiani, joten cheers ja tsemppiä!
do. or do not. there is no try.

Poissa MySweetMystery

• Full Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : tänään kello 20:38:58 »
Hauska ketju mulle, kun en tunnista käytännössä mitään mistä puhutaan 😅

Käytän pelkästään naapurin sivua, koska se toimii mulle erinomaisesti. Houkuttelen sieltä mukavaa ja maksukykyistä, monenikäistä asiakaskuntaa. Kaikki sivuvirrat onnistun jotenkin unohtamaan aivojen ö-mappiin.
Ei vaan oikeasti: asetan ne sinne tietoisella päätöksellä.

Ehkä vaan olen viilipytty luonnostaan. Tai ehkä kiitos kuuluu säännölliselle meditoinnille 😇
« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:41:42 kirjoittanut MySweetMystery »
💦💦  Squirt Queen Kuusamossa 15.-18.8.  💦💦

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : tänään kello 22:12:20 »
Ihan varmasti miehiä riittää tuollekin ilmoitukselle, koska näkyyhän siinä perse ja kiukkuinen teini saattaa vedota tiettyihin fetisseihin.
Mutta tuleeko paikalle nyt se Timanttitipun hakema hiljainen valioryhmä😎
Pienten yksityiskohtien rakastaja.

Paikalla KaroliinaQ

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #29 : tänään kello 22:47:44 »

Ihana totuuden torvi 🤭

(Ei toki kaikki)

Pidän kaiken ikäisistä ja näköisistä asiakkaista, joille maltillinen korvauksena sopii. Kaikille se ei sovi ja korvaukseni tinkimisyritys laskee mun palveluhalukkuutta. En halua, että rahasta tulee keskeinen seikka tapaamisessa, tingatessa siitä valitettavasti tulee.

Haluan, että tarjoamana palvelu ja nautinnollinen, pieni irtiotto arjesta, on keskeinen asia tapaamisissa.
Since 1989