Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoittava tarina turskille  (Luettu 1559 kertaa)

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varoittava tarina turskille
« Vastaus #20 : tänään kello 16:58:13 »
Jos itse menisin johonkin epämääräisen lähiön epämääräiseen kämppään klo 22 tai vaikka päivälläkin, ei mulla varmaan seisois kahteen tuntiin, kun stressitaso olis niin kohollaan ja 30-40 v. sitten hommatut kamppailutaidot odottaisivat aktivointiaan :o

Mulle on tarpeeksi jännää kaikkien uusien ihmisten iholle pääseminen ja hetki tai muutamakin menee rauhoittuessa, että veri valuu lihaksista kyrpään.

Siksipä harrastankin näitä miltei pullantuoksuisia saitin tyttösiä.

Olisin voinut itse kirjoittaa juuri noin. Nyt ei tarvinnut, riittää että lainaan.

Totta toinen puoli, mutta se joka ei pelaa, ei voi myöskään voittaa.

_
dijon on sinappi

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : tänään kello 18:30:30 »
Aivan kamalaa  :-[ Teitkö mimmistä rikosilmoituksen? Ei tällaisia saa päästää koira veräjästä  :whipping:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : tänään kello 19:04:29 »
Olisin voinut itse kirjoittaa juuri noin. Nyt ei tarvinnut, riittää että lainaan.

Totta toinen puoli, mutta se joka ei pelaa, ei voi myöskään voittaa.

_
dijon on sinappi

Riippuu, minkä laskee voitoksi ;D

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #23 : tänään kello 19:42:08 »
Aivan kamalaa  :-[ Teitkö mimmistä rikosilmoituksen? Ei tällaisia saa päästää koira veräjästä  :whipping:

Minkä rikoksen mimmi teki? Oli vessassa liian pitkään?

Kun mä en ihan saanut kiinni mikä oli rikos. Ymmärsinkö tarinan oikein että, mimmi meni vessaan ja tällä aikaa ap penkoi kaapit. Löysi huumeiden käyttöön viittaavia tavaroita ja poistui paikalta mimmin ollessa edelleen vessassa. Ulko-ovella tapasi mustalaisia, joiden kanssa tuli sanaharkkaa ja lähtivät juoksentelemaan pitkin kyliä, aloittajan huudellessa samalla jotain jokaiselle vastaantulijalle?

En nyt puolustele tyttöä jos hän jotain on väärin tehnyt. Mutta kyllä mä oikeesti pelkäisin hieman myös aloittajan kaltaista asiakasta. Ensin hän alkaa epäröimään tapaamista jo autossa, koska kello on paljon. Sitten hän päättää kävellä tytön ohi ja tehdä oharit ja mennä kulman taakse tai minne lie viestittelemään. Saa kuitenkin sovittua uuden tapaamisen seuraavalle päivälle, taas jo alunperin epäillen kaikkea mahdollista ja jättäen auton todella kauas. Kämpässä hän jatkaa epäilyä ja päättää pälyillä kaikkialle ympärilleen. Tytön mennessä vessaan hän päättää epäröidä vielä vähän lisää ja penkoo kaikki kaapit. Lopulta tiskikaappi vasta saakin ap:n varpailleen ja hän lähtee ulos juoksentelemaan kuin lenkkeilijä kaikille huudellen.

Mutta hei, lynkataan ihmeessä tyttö!
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa JheartB

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : tänään kello 19:46:06 »
Juurikin näin,maria samaa mieltä sun kanssa.

Paikalla Poraaja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 20:06:28 »
https:.......seksisaitti.net/index.php/topic,20343.0.html

Olis kannattanut lukea tuo ennen tapaamista

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #26 : tänään kello 20:10:54 »
Miksi pt menisi suihkuun asiakkaan odotellessa? Yhteissuihkuun ehkä.
Ja mitä ne oudot puhelut "veljen" kanssa.
Eikä nimi Jenina/Jemina lisää luottamusta.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:21:40 kirjoittanut Morjens »
Pienten yksityiskohtien rakastaja.

Paikalla satakundi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : tänään kello 20:26:04 »

Kun mä en ihan saanut kiinni mikä oli rikos. Ymmärsinkö tarinan oikein että, mimmi meni vessaan ja tällä aikaa ap penkoi kaapit. Löysi huumeiden käyttöön viittaavia tavaroita ja poistui paikalta mimmin ollessa edelleen vessassa. Ulko-ovella tapasi mustalaisia, joiden kanssa tuli sanaharkkaa ja lähtivät juoksentelemaan pitkin kyliä, aloittajan huudellessa samalla jotain jokaiselle vastaantulijalle?

En nyt puolustele tyttöä jos hän jotain on väärin tehnyt. Mutta kyllä mä oikeesti pelkäisin hieman myös aloittajan kaltaista asiakasta. Ensin hän alkaa epäröimään tapaamista jo autossa, koska kello on paljon. Sitten hän päättää kävellä tytön ohi ja tehdä oharit ja mennä kulman taakse tai minne lie viestittelemään. Saa kuitenkin sovittua uuden tapaamisen seuraavalle päivälle, taas jo alunperin epäillen kaikkea mahdollista ja jättäen auton todella kauas. Kämpässä hän jatkaa epäilyä ja päättää pälyillä kaikkialle ympärilleen. Tytön mennessä vessaan hän päättää epäröidä vielä vähän lisää ja penkoo kaikki kaapit. Lopulta tiskikaappi vasta saakin ap:n varpailleen ja hän lähtee ulos juoksentelemaan kuin lenkkeilijä kaikille huudellen.

Ymmärrän sinun kantasi todella hyvin. Eikä käytökseni kanssa ollut muuta mielessä kuin oma turvallisuus.

Siis tämän tapaamisen kanssa oli kyseessä ansa minua kohtaan ihan suoraan sanottuna. Illalla olisin saapunut ja siellä olisi ollut parvella tai muualla sisällä jemmassa venaamassa. Päivällä saavuin niin toisin päin tyttö tiesi suunnitella valmiiksi toisin päin. Sisältä ei löydy muita, mutta sattuupa kummasti pitää kotioven ilman lukitusta. Kun asiat maksettu niin lukittuu vessaan hana päälle 10min ajaksi puhelin paukkuen viestiä? Kun oma pää sanoo että nyt ei ole normaalia niin näin kävi. Mukamas sattumoisin pihassa kaksi kundia valmiudessa odottamassa. Muutama minuutti kauemmin ja kukahan sieltä olisi mahtanu painaa sisälle rappujen puolelta.

Nyt sinä naisena, saat outcall pyynnön illalla ja osoite joku lähiö normaalin näköinen kaveri tulee hakemaan sinut alhaalta sisälle ja kämppässä ei ole tv:tä heikosti huonekaluja, eikä näytä täysin läävältä. Mutta et kysyisi mitään? Ennen tapaamista varmaan saisit maksun naisena, meille miehille se ei oikeen toimi näin. Pt:nä tiedät ,että varsinki uusina asiakkaina maksu eka. Minun tilanne sama, maksoin eka. Jos syystä tai toisesta sano että piti vessaa käyttää? En minä sitä kiellä, mutta 10min ilman pihahdusta, että hetki vielä yms? Mitä itse olisit tehnyt jos rappukäytävän ovi oli lukittamatta. Menny sänkyyn vaan? Huoneeseen rientää 4 miestä sun kanssa huoneeseen? Oliko ansa vai ihan normaalia?
Mitään rikosta ei sinäänsä tapahtunut. Minä sain luvan katsella kun hän on vessassa ja en pitäny löydöistä. Menetin rahaa kun en jäänyt asuntoon ja poistun melkein ansaan.

Paikalla satakundi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : tänään kello 20:36:33 »
https:.......seksisaitti.net/index.php/topic,20343.0.html

Olis kannattanut lukea tuo ennen tapaamista

Harmittaa vain kun tämä ilmoitus mihin vastasin etsi BDSM seuraa... Eri haku otsikko ja kategoria. Pelkällä nimellä Jenina en olisi pystynyt yhdistää toisiinsa.

Mutta tämä linkki vahvistaa vain tarinaa kiitos.

Paikalla satakundi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : tänään kello 20:47:54 »
Miksi pt menisi suihkuun asiakkaan odotellessa? Yhteissuihkuun ehkä.
Ja mitä ne oudot puhelut "veljen" kanssa.
Eikä nimi Jenina/Jemina lisää luottamusta.

Suihkuun, vessaan, kylpyhuoneeseen en minä tiedä ehkä oli hieno tapa sanoa, että käydä pissalla? Asiaa oli suunniteltu enkä hoksannut ajoissa. Ei sinulla pt ikinä ole sanonut, että käy pesemässä kädet tai huuhtelemassa?
No outo sillain, veli soittaa tyttö sano hän vastaa nopee. Veli ei mukas puhu mitää tyttö hokee haloo? Sitten tyttö soittaa veljelle joka menee vastaajaan suoraan?
Sitten tuo nimi ei siitä nyt voi alkaa väitellä että mikä nimi sitten toisi luottamusta. Vai meinaatko, että kaikki pt menee omalla nimellä?

Paikalla satakundi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : tänään kello 20:51:14 »

Ei oikeen tiedä kenestä tekisi? Prepaid on siitä aika hullu, odotetaan kun prepaid pitää ostaa henkilökortilla niin voi onnistua.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #31 : tänään kello 20:54:58 »

Ymmärrän sinun kantasi todella hyvin. Eikä käytökseni kanssa ollut muuta mielessä kuin oma turvallisuus.

Siis tämän tapaamisen kanssa oli kyseessä ansa minua kohtaan ihan suoraan sanottuna. Illalla olisin saapunut ja siellä olisi ollut parvella tai muualla sisällä jemmassa venaamassa. Päivällä saavuin niin toisin päin tyttö tiesi suunnitella valmiiksi toisin päin. Sisältä ei löydy muita, mutta sattuupa kummasti pitää kotioven ilman lukitusta. Kun asiat maksettu niin lukittuu vessaan hana päälle 10min ajaksi puhelin paukkuen viestiä? Kun oma pää sanoo että nyt ei ole normaalia niin näin kävi. Mukamas sattumoisin pihassa kaksi kundia valmiudessa odottamassa. Muutama minuutti kauemmin ja kukahan sieltä olisi mahtanu painaa sisälle rappujen puolelta.

Nyt sinä naisena, saat outcall pyynnön illalla ja osoite joku lähiö normaalin näköinen kaveri tulee hakemaan sinut alhaalta sisälle ja kämppässä ei ole tv:tä heikosti huonekaluja, eikä näytä täysin läävältä. Mutta et kysyisi mitään? Ennen tapaamista varmaan saisit maksun naisena, meille miehille se ei oikeen toimi näin. Pt:nä tiedät ,että varsinki uusina asiakkaina maksu eka. Minun tilanne sama, maksoin eka. Jos syystä tai toisesta sano että piti vessaa käyttää? En minä sitä kiellä, mutta 10min ilman pihahdusta, että hetki vielä yms? Mitä itse olisit tehnyt jos rappukäytävän ovi oli lukittamatta. Menny sänkyyn vaan? Huoneeseen rientää 4 miestä sun kanssa huoneeseen? Oliko ansa vai ihan normaalia?
Mitään rikosta ei sinäänsä tapahtunut. Minä sain luvan katsella kun hän on vessassa ja en pitäny löydöistä. Menetin rahaa kun en jäänyt asuntoon ja poistun melkein ansaan.

En mä sitä kiellä, että ei olisi epäilyttäviä merkkejä. Mutta toki itsekin ymmärrät, että sunkin käytös oli vähän erikoista. Eli oliko siellä illalla siis 100% varmasti joku siellä kämpässä odottamassa vai oliko se vaan sun tunne/epäily?

Ja en mä nyt siis edes ymmärrä miksi sovit edes toisen tapaamisen päivälle, jos jo illalla olit sitä mieltä, että sut ryöstettäis siellä kämpässä? 😅

Ja tottakai on oikeus poistua jos et tunne oloasi miellyttäväksi/turvalliseksi.Ja on hyvä myös varoittaa muita epäilyttävistä asioista. Tämä tarina vaan oli musta hieman erikoinen ja halusin mainita, että myös sun käytös on saattanut saada vastapuolella hälytyskellot soimaan.
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Paikalla satakundi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : tänään kello 22:03:22 »

En mä sitä kiellä, että ei olisi epäilyttäviä merkkejä. Mutta toki itsekin ymmärrät, että sunkin käytös oli vähän erikoista. Eli oliko siellä illalla siis 100% varmasti joku siellä kämpässä odottamassa vai oliko se vaan sun tunne/epäily?

Ja en mä nyt siis edes ymmärrä miksi sovit edes toisen tapaamisen päivälle, jos jo illalla olit sitä mieltä, että sut ryöstettäis siellä kämpässä? 😅

Ja tottakai on oikeus poistua jos et tunne oloasi miellyttäväksi/turvalliseksi.Ja on hyvä myös varoittaa muita epäilyttävistä asioista. Tämä tarina vaan oli musta hieman erikoinen ja halusin mainita, että myös sun käytös on saattanut saada vastapuolella hälytyskellot soimaan.

Tässä on kummaltakin osapuolelta vähän epäselvä käytös. Nainen innokkaana ottaa vastaan ajankohtaan kun normaali pt olisi pistänyt luukut kiinni. Omalta osalta olin liian innokkaana meneen pikaisella aikataululla tuntemattoman luokse ilman kummempaa suunnitelmaa. Sain osoitteen, ajan ja sano jätä auto kadunvarteen kun ei vierasparkkia. Vasta alaovella tuli mieleen entä jos. Kuka tietää, yksin hiljasella alueella. Vaihtoehto kieltäydy tai sisään, vaisto sanoi ei tänä iltana. Oharit, viestiä tuli emotionaalista loukkaantumista mihin vastasin, että sori en voi tänään kun tuli epäily ajankohdalle. Ehkä päivällä, joka sopi hänelle.

Jos tämä olisi tapahtunut esimerkiksi Porin keskustassa, aivan eri tilanne. Ei mitään epäilyttävää olisi tullut mieleen. Valaistut kadut, pihat, autoja liikkuu illallakin, baarit auki yms.
Tästä siis tarina on erikoinen, niin oli myös tapahtumat. Itse olin liian optimistinen ja hyvä uskoinen kun olisin uskonut vain itseeni niin tätä ei olisi tapahtunut.
Jos vastapuolella olisi hälytyskellot soinut niin miksi edes sopii ohareiden jälkeen uudestaan ja vielä päivän aikaan. Kaikki mikä on pt:lle positiivista. Puhuttiin alhaalla miksi tein oharit, kaikki oli ok, tyttö pyysi sisään ja sanoi, että ok katsella paikkoja kun maksoin hän pesasee. Kämppä oli enimmäkseen tyhjä, mutta ei mitään ylimääräistä näkynyt pinnalta päin. Vessassa ollessa käväsin keittiössä luottokortti (nimi ei nainen vaan mies) pöydällä pilleristä jauhot vedetty viivana todennäköisesti.