Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoittava tarina turskille  (Luettu 1367 kertaa)

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varoittava tarina turskille
« Vastaus #20 : tänään kello 16:58:13 »
Jos itse menisin johonkin epämääräisen lähiön epämääräiseen kämppään klo 22 tai vaikka päivälläkin, ei mulla varmaan seisois kahteen tuntiin, kun stressitaso olis niin kohollaan ja 30-40 v. sitten hommatut kamppailutaidot odottaisivat aktivointiaan :o

Mulle on tarpeeksi jännää kaikkien uusien ihmisten iholle pääseminen ja hetki tai muutamakin menee rauhoittuessa, että veri valuu lihaksista kyrpään.

Siksipä harrastankin näitä miltei pullantuoksuisia saitin tyttösiä.

Olisin voinut itse kirjoittaa juuri noin. Nyt ei tarvinnut, riittää että lainaan.

Totta toinen puoli, mutta se joka ei pelaa, ei voi myöskään voittaa.

_
dijon on sinappi

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : tänään kello 18:30:30 »
Aivan kamalaa  :-[ Teitkö mimmistä rikosilmoituksen? Ei tällaisia saa päästää koira veräjästä  :whipping:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : tänään kello 19:04:29 »
Olisin voinut itse kirjoittaa juuri noin. Nyt ei tarvinnut, riittää että lainaan.

Totta toinen puoli, mutta se joka ei pelaa, ei voi myöskään voittaa.

_
dijon on sinappi

Riippuu, minkä laskee voitoksi ;D

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #23 : tänään kello 19:42:08 »
Aivan kamalaa  :-[ Teitkö mimmistä rikosilmoituksen? Ei tällaisia saa päästää koira veräjästä  :whipping:

Minkä rikoksen mimmi teki? Oli vessassa liian pitkään?

Kun mä en ihan saanut kiinni mikä oli rikos. Ymmärsinkö tarinan oikein että, mimmi meni vessaan ja tällä aikaa ap penkoi kaapit. Löysi huumeiden käyttöön viittaavia tavaroita ja poistui paikalta mimmin ollessa edelleen vessassa. Ulko-ovella tapasi mustalaisia, joiden kanssa tuli sanaharkkaa ja lähtivät juoksentelemaan pitkin kyliä, aloittajan huudellessa samalla jotain jokaiselle vastaantulijalle?

En nyt puolustele tyttöä jos hän jotain on väärin tehnyt. Mutta kyllä mä oikeesti pelkäisin hieman myös aloittajan kaltaista asiakasta. Ensin hän alkaa epäröimään tapaamista jo autossa, koska kello on paljon. Sitten hän päättää kävellä tytön ohi ja tehdä oharit ja mennä kulman taakse tai minne lie viestittelemään. Saa kuitenkin sovittua uuden tapaamisen seuraavalle päivälle, taas jo alunperin epäillen kaikkea mahdollista ja jättäen auton todella kauas. Kämpässä hän jatkaa epäilyä ja päättää pälyillä kaikkialle ympärilleen. Tytön mennessä vessaan hän päättää epäröidä vielä vähän lisää ja penkoo kaikki kaapit. Lopulta tiskikaappi vasta saakin ap:n varpailleen ja hän lähtee ulos juoksentelemaan kuin lenkkeilijä kaikille huudellen.

Mutta hei, lynkataan ihmeessä tyttö!
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa JheartB

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : tänään kello 19:46:06 »
Juurikin näin,maria samaa mieltä sun kanssa.