Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iveta in town centrum  (Luettu 556 kertaa)

Poissa Jorma ja Pallit

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Iveta in town centrum
« : eilen kello 09:31:37 »
Naapurista Iveta22 nimimerkillä löytyvät nuori blondi. Olen nämä ja vastaavat ohittanut feikkeinä, mutta tällä näyttäisi olevan paljon plussia sekä vika kuva pvm-lappu kädessä. Onko kokemuksia tästä ilmoittajasta? Kuvista tulee kuitenkin epäilys ja on joko vahvasti retusoidut kasvot tai sitten eri pää sijoitettu vartaloon. Nuori timmi puolalaisblondi kiinnostaisi kyllä.

Poissa Vikingo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Iveta in town centrum
« Vastaus #1 : tänään kello 00:09:38 »
Sinisiltä sivuilta löytyy hyvin samanhenkinen nuori polakki Iverne/Iverna. Palautteet pois käytöstä.

Eiköhän se turskan intuitio ole oikeassa, vaikka muna koittaa johdattaa harhaan.

Poissa TomppaJones

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iveta in town centrum
« Vastaus #2 : tänään kello 00:29:39 »
Itse olen enemmän kuin skeptinwn näiden naapurin sivulta löytyvien polakkien suhteen. Tuohon lappuun, joka voi olla alunperin tyhjä, pystyy helposti lisäämään tarvittavan tekstin.
Saatan muistaa väärinkin, mutta olisiko tämä tyttö ja hänen ystävänsä niitä, joiden ensimmäinen rapsaajansa RE:n puolella oli Pehtoori? Reissasivat sitten mm. Treella.

Se pitää vielä lisätä, että kun kyselin neidiltä hieman liikaa asioita mm. oliko yksin asunnossaan,  niin tulin blokatuksi. Ei muuten ollut.
No, oma vika ehkä kun utelin liikaa...