Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iveta in town centrum  (Luettu 302 kertaa)

Poissa Jorma ja Pallit

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Iveta in town centrum
« : tänään kello 09:31:37 »
Naapurista Iveta22 nimimerkillä löytyvät nuori blondi. Olen nämä ja vastaavat ohittanut feikkeinä, mutta tällä näyttäisi olevan paljon plussia sekä vika kuva pvm-lappu kädessä. Onko kokemuksia tästä ilmoittajasta? Kuvista tulee kuitenkin epäilys ja on joko vahvasti retusoidut kasvot tai sitten eri pää sijoitettu vartaloon. Nuori timmi puolalaisblondi kiinnostaisi kyllä.