Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.  (Luettu 1696 kertaa)

Poissa Mualainen

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #20 : Kesäkuu 25, 2026, 17:11:24 »
Mainitaan nyt vielä selvennyksenä, että ei, en ole rasisti. Tervetuloa vaan kaikille, mutta maassa maan tavalla tai pois maasta.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 915
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #21 : Kesäkuu 25, 2026, 17:37:05 »
Onneksi tähän viimeviikkoiseen tapaukseen on ruvettu keräämään rahaa eri tahojen puolesta. Aivan karmaisevaa silti, mikä shokki.

Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.
Jos viittaat siihen Malmin sairaalan tapaukseen, niin oletkohan edes lukenut niitä oikeuden pöytäkirjoja? Jutussahan oli esim. videotodisteita ja vartijan lausuntoja joiden perusteella hovissakin tuli vapauttava päätös.

Toivottavasti tuomiota jatkossakin jakaa oikeus eikä somen huutoäänestys.
Tämä  esitutkintapöytäkirjoista:
"Asiassa on esitetyn kirjallisen todistelun, valvontakameratallenteiden ja henkilötodistelun perusteella selvinnyt, että asianomistaja on ennen tapahtumia aktiivisesti ja hyväntuulisen oloisesti jutellut vastaajien kanssa noin tunnin, liikkunut itsenäisesti vaikkakin ajoittain horjahdellen sairaalassa ja sen alueella, ostanut kahvia automaatista sekä tarkastellut kirjaa ja puhelinta.
Asianomistaja on lääkärinlausuman 3.12.2024, valvontakameratallenteiden ja vastaajien kertomusten perusteella ollut hyvällä ja iloisella tuulella.
Valvontakameratallenteista ja vastaajien kertomuksista ilmenee se, että asianomistaja on oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kävellyt vastaajien kanssa ensimmäiseen metsikköön ja sieltä hetken kuluttua toiseen metsikköön."

Hovioikeuden mukaan syytettä vastaan melko vahvasti puhuu esimerkiksi se että tyttö ei pyytänyt apua vartijalta joka tuli paikalle keskelle tilannetta. Siinä muistaakseni alettiin enemmänkin pukea nolona vaatteita päälle. Sekä syytetyt että vastaaja. Ja sitten mentiin jatkamaan toiseen metsikköön.

Käsitykseni mukaan tyttö oli ollut muutaman tunnin selviämässä päivystyksessä. Tuomioita jaettaessa on välttämätöntä noudattaa syyttömyysolettamaa. Oikeus ei ota kantaa moraaliin, vaan arvioi, onko esimerkiksi tässä tapauksessa raiskaus tapahtunut. Jos jää varteenotettava epäily, että rikosta ei ole tapahtunut, ei asiasta voida tuomita.

Toki ensireaktio oli itselläni, että munat irti ja menetettäväksi valtiolle.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2026, 17:42:08 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #22 : Kesäkuu 25, 2026, 18:34:50 »
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.

Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois),  naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...

Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?

Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.

Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies: 

Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11536
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #23 : Kesäkuu 25, 2026, 18:57:39 »
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.

Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois),  naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...

Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?

Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.

Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies: 

Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Nii-i, yritä tässä nyt sitten kun pitäisi presidenttikin vakuuttaa että en ole lyönyt enkä ole raiskannut naista. Miestä olen kyllä lyönyt mutta en raiskannut.

Yritä tässä nyt sitten kun anteeksi pitäisi tekemättömiä tekoja pyytää.

Yritä tässä nyt sitten ja minähän kaikkeni yritän.

Mutta en olisi uskonut että Stubbi on tuollainen vitun kyrpä. Pyytäisi nyt saatana anteeksi kaikilta naisilta että on tehnyt hirveitä tekoja, ihan vittu kaikille naisille ympäri Suomea.

Häpeäisi nyt perkele peilikuvaansa.

Tai sitten tämä taas otsikoitiin silleen että karhun kanssa voi jäädä autoon jumiin mutta miehen kanssa ei.
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11536
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #24 : Kesäkuu 25, 2026, 19:11:00 »
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.

Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois),  naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...

Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
Tässä on saatana ideaa. Kyllä mun mielestäni tarvitaan uusi puolue ja avaruus miehelle se ämpäri

Näen jo sieluni silmin kuinka jossain asiassa ollaan niin lehmän hermoilla ja annetaan nyt uusi mahdollisuus ja se sitten toisaalta jos se lemmikki kissan ruoka-aika venyy 15min niin kyllä siitä pitäisi omistaja linnaan laittaa. Saatana viattomia luontokappaleita kiusaa ja ite juo punkkua 30 metrin päässä terassilla. Vesiastiassakin vuorokauden vanha vesi seisoo. Saatana mikä kyrpä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2026, 19:15:13 kirjoittanut Lifti »
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa JuliaK

  • Sr. Member
  • Galleria (20)
  • Viestejä: 1959
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #25 : Kesäkuu 25, 2026, 19:28:35 »
^noni, eiku kannatusilmoitukset tulille. Ihan tulee mieleen se ku Härski Hartikainen perusti Rauhan-yhdistyksen
Lipstick on your dipstick

Poissa Mualainen

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #26 : Kesäkuu 25, 2026, 19:35:51 »
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.

Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois),  naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...

Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?

Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.

Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies: 

Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Valkonen, sininen, keltanen, musta. Ei merkitystä kun vaan tuomiot kovemmiksi. Bi, homo, hetero tai helikopteri. Ei vieläkään merkitystä. Nainen, mies tai mikä ikinä tahtoo ollakkaan. Ei silti merkitystä.

Mikäli olet päättänyt loukata toisen koskemattomuutta, olet sillä hetkellä luopunut omista ihmisoikeuksistasi. Ihan korpilakia en kannata, mutta reilusti kovempia rangaistuksia kyllä. Korpilakikin käy, mikäli muut ei tuota tulosta.

Edit. Korpilaissa on se ongelma, että perättömästi syytetty ottaa turpaansa ennen kuin hänet on todettu syylliseksi mihinkään. Ja toki myös perättömistä syytöksistä tulisi saada kovempaa rankkua.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2026, 19:39:32 kirjoittanut Mualainen »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11536
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #27 : Kesäkuu 25, 2026, 19:37:40 »
^ Nikkeliä niskaan sano Karjalan vaari kun ihan urakalla vitutti.
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1922
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #28 : Kesäkuu 25, 2026, 20:26:00 »
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet.
Toki niitä yt-neuvotteluita pidetäänkin, neljän vuoden välein. Niitä kutsutaan eduskuntavaaleiksi.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1878
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #29 : Kesäkuu 25, 2026, 20:30:44 »
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet. Sillä tavalla ainakin päästäs eroon siitä "näin täällä on aina toimittu" mentaliteetistä jota nämä konkarit varmasti uusille työntekijöille julistavat.

Tuon ongelman ratkaisulla saatettas toki saada muita ongelmia aikaiseksi, mut sittenhän sen näkis.

Eduskuntahan joutuu lain määräämiin it-neuvotteluihin joka neljäs vuosi. Monilla muilla työpaikoilla ei tällaista järjestelyä ole.

Poissa Mualainen

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #30 : Kesäkuu 25, 2026, 20:32:29 »
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet.
Toki niitä yt-neuvotteluita pidetäänkin, neljän vuoden välein. Niitä kutsutaan eduskuntavaaleiksi.

Juu toki, ideana lähinnä oli se että pyyhkästään kaikki pihalle pressaa myöden ja ykskään konkari ei saa asettua enää ehdolle. Uusittas vaikka kahdeksan vuoden välein koko henkilöstö.

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1922
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #31 : eilen kello 16:09:29 »
Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.

Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 915
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #32 : tänään kello 10:43:37 »
Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.

Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin tässä nainen ei saanut tuomiota perättömästä raiskaussyytöksestä, eikä se että vastaajaa ei tuomittu, vielä osoita, että nainen olisi syyllistynyt rikokseen. Ei tässä eikä myöskään Malmin tapauksessa. Näyttö ei ollut kummassakaan tapauksessa riittävä siihen, että vastaajat oltaisiin voitu tuomita.
Jos esimerkiksi Nikke päättäisi tehdä rikosilmoituksen naisesta, niin se että Nikkeä ei tuomittu rikoksesta, ei automaattisesti tarkoita, että nainen tuomittaisiin perättömästä ilmiannosta.

Poissa mattssonni

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1676
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #33 : tänään kello 15:06:51 »
Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.

Yleensä kun tuomarit jakavat vihastuttavia tuomioita, heillä on ollut työnsä puolesta velvollisuus tehdä juuri niin. He vain *tulkitsevat* lakia, eivät päätä lain sisällöstä.

Todellinen syy lievään rangaistuslinjaan on lainsäätäjä, eli kansanedustajat. Ja ihmiset haluavat äänestää liberaaleja päänsilittelyarvoja kannattavia kansanedustajia. *Siitä* tällaiset ikävyydet johtuvat, ja tuomarit saisivat potkut jos antaisivat liberaalien lainsäätäjien tahdon vastaisia tuomioita, vaikka kovempi linja saattaisikin olla heidän henkilökohtaisen oikeustajunsa mukaista.


Näinhän se on, tuomarien pitää jakaa tuomioita laissa määrätyn rangaistusasteikon mukaisesti, sieltähän se lähtee. Mutta kyllä nykyisenkin asteikon puitteissa tuomioita voisi tiukentaa, mutta siihen tarvittaisiin ylempien oikeusasteiden ohjausta. Nyt vain tuntuu, että seksuaalirikoksissa käytetään tosi paljon haarukan alapäätä. Siksi tuomioiden koventamiseen ei auttaisi se maksimipään korottaminen - enimmäistuomioitahan annetaan vain poikkeustapauksissa. Minimipään korottaminen auttaisi ehkä jotain.

Mutta oli rangaistusasteikko miten kova tahansa, sekään ei auta niin kauan kuin meillä on tuomioiden alennukset käytössä. Ensikertalainen istuu vain puolet (sitä sentään saatiin taannoin muutettua niin, että ensikertalainen voi olla enää vain kerran elämässään, kun aiemmin ensikertalainen pystyi olemaan jotain 5v välein) ja pääsäännön mukaan vankeusrangaistukseen tuomittu rikoksen uusijakin päästetään ehdonalaiseen vapauteen, kun hän on suorittanut rangaistuksestaan kaksi kolmasosaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1922
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #34 : tänään kello 17:12:38 »
Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.

Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin tässä nainen ei saanut tuomiota perättömästä raiskaussyytöksestä, eikä se että vastaajaa ei tuomittu, vielä osoita, että nainen olisi syyllistynyt rikokseen.
Juuri tätä sanoinkin, perättömistä raiskaussyytöksistä harvemmin tulee mitään rangaistusta.

”Nikke Ankara on syytön”

”Nainen sanoi toimineensa tilanteessa pakotettuna, ”kuin robotti”. ”

Ei kai tällä Nikellä mitään asetta sen naisen ohimolla ollut, vai miten hän mukamas pakotti suuseksiin?

Ei kai voi olla, syytetyn (yleensä miehen) oikeusturvan kannalta niin, että ensin otetaan suihin tai nussitaan, ja sitten myöhemmin kaduttaakin ja kerrotaan tuleen raiskatuksi?

Yhtä hyvin minä voisin huorissa käynnin jälkeen sanoa, että ”toimin kuin robotti, pakotettuna, ja nyt tunnen oloni raiskatuksi”.
Ei tässä eikä myöskään Malmin tapauksessa. Näyttö ei ollut kummassakaan tapauksessa riittävä siihen, että vastaajat oltaisiin voitu tuomita.
Vaikkei syytetyn pitäisikään joutua todistaman syyttömyyttään, vaan asianomistajan/oikeuden pitäisi pystyä osoittamaan syyllisyys, niin tässä keississähän nimeomaan oli paljon syyttömyyttä tukevaa todistusaineistoa. Jos esim. turvakamera kuvaa ja vartijan todistusta ei olisi ollut, olisi oikeudesta hyvinkin voinut tulla arpomalla ”yleiseen elämänkokemukseen perustuen” tuomio näille miehille. Voidaan vaan arvailla, kuinka monta oikeusmurhaa on tapahtunut, kun raiskauksesta syytetyllä ei olekaan ollut tukenaan vastaavia todisteita syyttömyydestään.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Penaattori

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1922
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #35 : tänään kello 17:22:19 »
Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.

Yleensä kun tuomarit jakavat vihastuttavia tuomioita, heillä on ollut työnsä puolesta velvollisuus tehdä juuri niin. He vain *tulkitsevat* lakia, eivät päätä lain sisällöstä.

Todellinen syy lievään rangaistuslinjaan on lainsäätäjä, eli kansanedustajat. Ja ihmiset haluavat äänestää liberaaleja päänsilittelyarvoja kannattavia kansanedustajia. *Siitä* tällaiset ikävyydet johtuvat, ja tuomarit saisivat potkut jos antaisivat liberaalien lainsäätäjien tahdon vastaisia tuomioita, vaikka kovempi linja saattaisikin olla heidän henkilökohtaisen oikeustajunsa mukaista.


Näinhän se on, tuomarien pitää jakaa tuomioita laissa määrätyn rangaistusasteikon mukaisesti, sieltähän se lähtee. Mutta kyllä nykyisenkin asteikon puitteissa tuomioita voisi tiukentaa, mutta siihen tarvittaisiin ylempien oikeusasteiden ohjausta. Nyt vain tuntuu, että seksuaalirikoksissa käytetään tosi paljon haarukan alapäätä.

Siksi tuomioiden koventamiseen ei auttaisi se maksimipään korottaminen - enimmäistuomioitahan annetaan vain poikkeustapauksissa. Minimipään korottaminen auttaisi ehkä jotain.
Musta taas tuntuu, että näitä lievempiä tuomoita annetaan lähinnä tapauksissa joissa oikeus arpoo ”no ehkä raiskasi ehkä ei, mutta tuomitaan nyt kuitenkin varmuuden vuoksi”.

Tuomioiden koventaminen ei auta mitään, jos langettavia tuomioita jaetaan heppoisin perustein ja syyttömiä tuomitaan ilman kunnon näyttöä vain naisen kertoman ja "yleisen elämänkokemuksen" perusteella.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 915
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #36 : tänään kello 21:07:51 »
Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.

Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin tässä nainen ei saanut tuomiota perättömästä raiskaussyytöksestä, eikä se että vastaajaa ei tuomittu, vielä osoita, että nainen olisi syyllistynyt rikokseen.
Juuri tätä sanoinkin, perättömistä raiskaussyytöksistä harvemmin tulee mitään rangaistusta.

”Nikke Ankara on syytön”

”Nainen sanoi toimineensa tilanteessa pakotettuna, ”kuin robotti”. ”

Ei kai tällä Nikellä mitään asetta sen naisen ohimolla ollut, vai miten hän mukamas pakotti suuseksiin?

Ei kai voi olla, syytetyn (yleensä miehen) oikeusturvan kannalta niin, että ensin otetaan suihin tai nussitaan, ja sitten myöhemmin kaduttaakin ja kerrotaan tuleen raiskatuksi?

Yhtä hyvin minä voisin huorissa käynnin jälkeen sanoa, että ”toimin kuin robotti, pakotettuna, ja nyt tunnen oloni raiskatuksi”.
Ei tässä eikä myöskään Malmin tapauksessa. Näyttö ei ollut kummassakaan tapauksessa riittävä siihen, että vastaajat oltaisiin voitu tuomita.
Vaikkei syytetyn pitäisikään joutua todistaman syyttömyyttään, vaan asianomistajan/oikeuden pitäisi pystyä osoittamaan syyllisyys, niin tässä keississähän nimeomaan oli paljon syyttömyyttä tukevaa todistusaineistoa. Jos esim. turvakamera kuvaa ja vartijan todistusta ei olisi ollut, olisi oikeudesta hyvinkin voinut tulla arpomalla ”yleiseen elämänkokemukseen perustuen” tuomio näille miehille. Voidaan vaan arvailla, kuinka monta oikeusmurhaa on tapahtunut, kun raiskauksesta syytetyllä ei olekaan ollut tukenaan vastaavia todisteita syyttömyydestään.
Emme voi tietää, olivatko nämä mainitut syytökset perättömiä. Jos tuomioistuin päätyy siihen, että näyttö ei riitä, se tarkoittaa juridisesti: syyllisyyttä ei ole voitu osoittaa vaaditulla tasolla. Se ei itsessään ole päätelmä siitä, että ilmoitus olisi ollut tahallisesti valheellinen.