Mainitaan nyt vielä selvennyksenä, että ei, en ole rasisti. Tervetuloa vaan kaikille, mutta maassa maan tavalla tai pois maasta.
Uutiset:
Mualainen
Kelpo kaveri
Jimmy-setä




Huikea tyyppi
Tämä esitutkintapöytäkirjoista:Onneksi tähän viimeviikkoiseen tapaukseen on ruvettu keräämään rahaa eri tahojen puolesta. Aivan karmaisevaa silti, mikä shokki.Jos viittaat siihen Malmin sairaalan tapaukseen, niin oletkohan edes lukenut niitä oikeuden pöytäkirjoja? Jutussahan oli esim. videotodisteita ja vartijan lausuntoja joiden perusteella hovissakin tuli vapauttava päätös.
Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.
Toivottavasti tuomiota jatkossakin jakaa oikeus eikä somen huutoäänestys.
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.
Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies:
Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Tässä on saatana ideaa. Kyllä mun mielestäni tarvitaan uusi puolue ja avaruus miehelle se ämpäri^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
JuliaK






Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mualainen
Kelpo kaveri
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.
Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies:
Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet.Toki niitä yt-neuvotteluita pidetäänkin, neljän vuoden välein. Niitä kutsutaan eduskuntavaaleiksi.
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet. Sillä tavalla ainakin päästäs eroon siitä "näin täällä on aina toimittu" mentaliteetistä jota nämä konkarit varmasti uusille työntekijöille julistavat.
Tuon ongelman ratkaisulla saatettas toki saada muita ongelmia aikaiseksi, mut sittenhän sen näkis.
Mualainen
Kelpo kaveri
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet.Toki niitä yt-neuvotteluita pidetäänkin, neljän vuoden välein. Niitä kutsutaan eduskuntavaaleiksi.
Jimmy-setä




Huikea tyyppi
Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.Jos ihan tarkkoja ollaan, niin tässä nainen ei saanut tuomiota perättömästä raiskaussyytöksestä, eikä se että vastaajaa ei tuomittu, vielä osoita, että nainen olisi syyllistynyt rikokseen. Ei tässä eikä myöskään Malmin tapauksessa. Näyttö ei ollut kummassakaan tapauksessa riittävä siihen, että vastaajat oltaisiin voitu tuomita.
Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
mattssonni





Rakastajien aatelia
Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.
Yleensä kun tuomarit jakavat vihastuttavia tuomioita, heillä on ollut työnsä puolesta velvollisuus tehdä juuri niin. He vain *tulkitsevat* lakia, eivät päätä lain sisällöstä.
Todellinen syy lievään rangaistuslinjaan on lainsäätäjä, eli kansanedustajat. Ja ihmiset haluavat äänestää liberaaleja päänsilittelyarvoja kannattavia kansanedustajia. *Siitä* tällaiset ikävyydet johtuvat, ja tuomarit saisivat potkut jos antaisivat liberaalien lainsäätäjien tahdon vastaisia tuomioita, vaikka kovempi linja saattaisikin olla heidän henkilökohtaisen oikeustajunsa mukaista.
Juuri tätä sanoinkin, perättömistä raiskaussyytöksistä harvemmin tulee mitään rangaistusta.Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.Jos ihan tarkkoja ollaan, niin tässä nainen ei saanut tuomiota perättömästä raiskaussyytöksestä, eikä se että vastaajaa ei tuomittu, vielä osoita, että nainen olisi syyllistynyt rikokseen.
Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
Ei tässä eikä myöskään Malmin tapauksessa. Näyttö ei ollut kummassakaan tapauksessa riittävä siihen, että vastaajat oltaisiin voitu tuomita.Vaikkei syytetyn pitäisikään joutua todistaman syyttömyyttään, vaan asianomistajan/oikeuden pitäisi pystyä osoittamaan syyllisyys, niin tässä keississähän nimeomaan oli paljon syyttömyyttä tukevaa todistusaineistoa. Jos esim. turvakamera kuvaa ja vartijan todistusta ei olisi ollut, olisi oikeudesta hyvinkin voinut tulla arpomalla ”yleiseen elämänkokemukseen perustuen” tuomio näille miehille. Voidaan vaan arvailla, kuinka monta oikeusmurhaa on tapahtunut, kun raiskauksesta syytetyllä ei olekaan ollut tukenaan vastaavia todisteita syyttömyydestään.
Musta taas tuntuu, että näitä lievempiä tuomoita annetaan lähinnä tapauksissa joissa oikeus arpoo ”no ehkä raiskasi ehkä ei, mutta tuomitaan nyt kuitenkin varmuuden vuoksi”.Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.
Yleensä kun tuomarit jakavat vihastuttavia tuomioita, heillä on ollut työnsä puolesta velvollisuus tehdä juuri niin. He vain *tulkitsevat* lakia, eivät päätä lain sisällöstä.
Todellinen syy lievään rangaistuslinjaan on lainsäätäjä, eli kansanedustajat. Ja ihmiset haluavat äänestää liberaaleja päänsilittelyarvoja kannattavia kansanedustajia. *Siitä* tällaiset ikävyydet johtuvat, ja tuomarit saisivat potkut jos antaisivat liberaalien lainsäätäjien tahdon vastaisia tuomioita, vaikka kovempi linja saattaisikin olla heidän henkilökohtaisen oikeustajunsa mukaista.
Näinhän se on, tuomarien pitää jakaa tuomioita laissa määrätyn rangaistusasteikon mukaisesti, sieltähän se lähtee. Mutta kyllä nykyisenkin asteikon puitteissa tuomioita voisi tiukentaa, mutta siihen tarvittaisiin ylempien oikeusasteiden ohjausta. Nyt vain tuntuu, että seksuaalirikoksissa käytetään tosi paljon haarukan alapäätä.
Siksi tuomioiden koventamiseen ei auttaisi se maksimipään korottaminen - enimmäistuomioitahan annetaan vain poikkeustapauksissa. Minimipään korottaminen auttaisi ehkä jotain.
Jimmy-setä




Huikea tyyppi
Emme voi tietää, olivatko nämä mainitut syytökset perättömiä. Jos tuomioistuin päätyy siihen, että näyttö ei riitä, se tarkoittaa juridisesti: syyllisyyttä ei ole voitu osoittaa vaaditulla tasolla. Se ei itsessään ole päätelmä siitä, että ilmoitus olisi ollut tahallisesti valheellinen.Juuri tätä sanoinkin, perättömistä raiskaussyytöksistä harvemmin tulee mitään rangaistusta.Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.Jos ihan tarkkoja ollaan, niin tässä nainen ei saanut tuomiota perättömästä raiskaussyytöksestä, eikä se että vastaajaa ei tuomittu, vielä osoita, että nainen olisi syyllistynyt rikokseen.
Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
”Nikke Ankara on syytön”
”Nainen sanoi toimineensa tilanteessa pakotettuna, ”kuin robotti”. ”
Ei kai tällä Nikellä mitään asetta sen naisen ohimolla ollut, vai miten hän mukamas pakotti suuseksiin?
Ei kai voi olla, syytetyn (yleensä miehen) oikeusturvan kannalta niin, että ensin otetaan suihin tai nussitaan, ja sitten myöhemmin kaduttaakin ja kerrotaan tuleen raiskatuksi?
Yhtä hyvin minä voisin huorissa käynnin jälkeen sanoa, että ”toimin kuin robotti, pakotettuna, ja nyt tunnen oloni raiskatuksi”.Ei tässä eikä myöskään Malmin tapauksessa. Näyttö ei ollut kummassakaan tapauksessa riittävä siihen, että vastaajat oltaisiin voitu tuomita.Vaikkei syytetyn pitäisikään joutua todistaman syyttömyyttään, vaan asianomistajan/oikeuden pitäisi pystyä osoittamaan syyllisyys, niin tässä keississähän nimeomaan oli paljon syyttömyyttä tukevaa todistusaineistoa. Jos esim. turvakamera kuvaa ja vartijan todistusta ei olisi ollut, olisi oikeudesta hyvinkin voinut tulla arpomalla ”yleiseen elämänkokemukseen perustuen” tuomio näille miehille. Voidaan vaan arvailla, kuinka monta oikeusmurhaa on tapahtunut, kun raiskauksesta syytetyllä ei olekaan ollut tukenaan vastaavia todisteita syyttömyydestään.