Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.  (Luettu 1055 kertaa)

Poissa Mualainen

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #20 : tänään kello 17:11:24 »
Mainitaan nyt vielä selvennyksenä, että ei, en ole rasisti. Tervetuloa vaan kaikille, mutta maassa maan tavalla tai pois maasta.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 913
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #21 : tänään kello 17:37:05 »
Onneksi tähän viimeviikkoiseen tapaukseen on ruvettu keräämään rahaa eri tahojen puolesta. Aivan karmaisevaa silti, mikä shokki.

Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.
Jos viittaat siihen Malmin sairaalan tapaukseen, niin oletkohan edes lukenut niitä oikeuden pöytäkirjoja? Jutussahan oli esim. videotodisteita ja vartijan lausuntoja joiden perusteella hovissakin tuli vapauttava päätös.

Toivottavasti tuomiota jatkossakin jakaa oikeus eikä somen huutoäänestys.
Tämä  esitutkintapöytäkirjoista:
"Asiassa on esitetyn kirjallisen todistelun, valvontakameratallenteiden ja henkilötodistelun perusteella selvinnyt, että asianomistaja on ennen tapahtumia aktiivisesti ja hyväntuulisen oloisesti jutellut vastaajien kanssa noin tunnin, liikkunut itsenäisesti vaikkakin ajoittain horjahdellen sairaalassa ja sen alueella, ostanut kahvia automaatista sekä tarkastellut kirjaa ja puhelinta.
Asianomistaja on lääkärinlausuman 3.12.2024, valvontakameratallenteiden ja vastaajien kertomusten perusteella ollut hyvällä ja iloisella tuulella.
Valvontakameratallenteista ja vastaajien kertomuksista ilmenee se, että asianomistaja on oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kävellyt vastaajien kanssa ensimmäiseen metsikköön ja sieltä hetken kuluttua toiseen metsikköön."

Hovioikeuden mukaan syytettä vastaan melko vahvasti puhuu esimerkiksi se että tyttö ei pyytänyt apua vartijalta joka tuli paikalle keskelle tilannetta. Siinä muistaakseni alettiin enemmänkin pukea nolona vaatteita päälle. Sekä syytetyt että vastaaja. Ja sitten mentiin jatkamaan toiseen metsikköön.

Käsitykseni mukaan tyttö oli ollut muutaman tunnin selviämässä päivystyksessä. Tuomioita jaettaessa on välttämätöntä noudattaa syyttömyysolettamaa. Oikeus ei ota kantaa moraaliin, vaan arvioi, onko esimerkiksi tässä tapauksessa raiskaus tapahtunut. Jos jää varteenotettava epäily, että rikosta ei ole tapahtunut, ei asiasta voida tuomita.

Toki ensireaktio oli itselläni, että munat irti ja menetettäväksi valtiolle.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:42:08 kirjoittanut Jimmy-setä »

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3133
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #22 : tänään kello 18:34:50 »
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.

Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois),  naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...

Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?

Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.

Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies: 

Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11530
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kokenut seksinostaja huumasi ja raiskasi.
« Vastaus #23 : tänään kello 18:57:39 »
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.

Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois),  naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...

Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?

Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.

Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies: 

Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Nii-i, yritä tässä nyt sitten kun pitäisi presidenttikin vakuuttaa että en ole lyönyt enkä ole raiskannut naista. Miestä olen kyllä lyönyt mutta en raiskannut.

Yritä tässä nyt sitten kun anteeksi pitäisi tekemättömiä tekoja pyytää.

Yritä tässä nyt sitten ja minähän kaikkeni yritän.

Mutta en olisi uskonut että Stubbi on tuollainen vitun kyrpä. Pyytäisi nyt saatana anteeksi kaikilta naisilta että on tehnyt hirveitä tekoja, ihan vittu kaikille naisille ympäri Suomea.

Häpeäisi nyt perkele peilikuvaansa.

Tai sitten tämä taas otsikoitiin silleen että karhun kanssa voi jäädä autoon jumiin mutta miehen kanssa ei.
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.