Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Peppi raskaaksi  (Luettu 2100 kertaa)

Poissa Aavatuuli69

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Peppi raskaaksi
« : eilen kello 19:05:56 »
Onko kukaan käynyt tapaamassa Peppiä? Itse olisin kiinnostunut mutta en ole päässyt.

Poissa Ollin kurjuus

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #1 : eilen kello 22:24:40 »
En kyllä olis liian toiveikas.

Poissa velihopea

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1013
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #2 : eilen kello 23:33:21 »
Kaikkee sitä näkee :o

Varmaan perässä tulee haaste dna-testiin, lastenvalvojalle ja ehkäpä käräjäoikeuteen. Jos Peppi ei ole naimisissa, tulee siittäjälle lasku perässä - joka kuukaudelta seuraavan 18 vuoden ajalta :laught:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:37:39 kirjoittanut velihopea »

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11504
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #3 : tänään kello 05:28:50 »
Ensitreffeillä alttarille/ensitreffeillä raskaaksi/ensitreffeillä isäksi.

En ole enään ihan niin vakuuttunut siitä että ihmisillä pitäisi olla itsemääräämisoikeus.
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 275
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #4 : tänään kello 08:09:04 »
Huh huh uskooko joku ihan oikeesti ettei perästä kuulu? Kuhan paljaalla saa, uskotaan näköjään mitä vaan.

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #5 : tänään kello 09:09:30 »
Eiköhän tämä ole vaan jonkun setämiehen runkkufantasia ja tatti tanassa hakkaa menemään turskien sähköpostivastauksille  :laught:
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 275
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #6 : tänään kello 10:20:00 »
Eiköhän tämä ole vaan jonkun setämiehen runkkufantasia ja tatti tanassa hakkaa menemään turskien sähköpostivastauksille  :laught:

Luulen samaa myös että koko ilmo on feikki. On niin absurdi.

Poissa Tiffert

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #7 : tänään kello 14:19:41 »
500e pääsymaksu viittaa siihen että haetaan 'parempilaatuista' siementä.

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11504
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #8 : tänään kello 16:18:46 »
500e pääsymaksu viittaa siihen että haetaan 'parempilaatuista' siementä.
Ehkä Pepillä on "breeding fetissi" ja sen fantasian tietyllä tapaa jakaa jokainen sellainen mies joka on jäänyt jumiin kivikaudelle. Jos on aito ilmoitus niin voisin lyödä vetoa että kymmenen litraa pumpataan menemään.

Itse ajattelin jättää väliin.

Kertokaa miten kävi. Iskälle ostan 200€ sikarin ja maksan viikonlopun baarissa kunhan Peppi jätetään kotiin mököttämään.
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa JuliaK

  • Sr. Member
  • Galleria (20)
  • Viestejä: 1953
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #9 : tänään kello 16:26:53 »
^tullaan varpajaisiin👌
Lipstick on your dipstick

Paikalla VelvetySweetie

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peppi raskaaksi
« Vastaus #10 : tänään kello 17:32:48 »
500e pääsymaksu viittaa siihen että haetaan 'parempilaatuista' siementä.

Ai nytkö meillä on pääsymaksu tiedossa? Kauhian hintaista, kun ottaa huomioon, että piti olla vain X määräinen tippi, jolla jaetaan kustannuksia. 😁 Tosin koko ilmo näkyy hävinneen.
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet