Onko kukaan käynyt tapaamassa Peppiä? Itse olisin kiinnostunut mutta en ole päässyt.
Uutiset:
Aavatuuli69
Kelpo kaveri
velihopea





Rakastajien aatelia

namnam




Huikea tyyppi

namnam




Huikea tyyppi
Eiköhän tämä ole vaan jonkun setämiehen runkkufantasia ja tatti tanassa hakkaa menemään turskien sähköpostivastauksille
Tiffert
Kelpo kaveri
500e pääsymaksu viittaa siihen että haetaan 'parempilaatuista' siementä.Ehkä Pepillä on "breeding fetissi" ja sen fantasian tietyllä tapaa jakaa jokainen sellainen mies joka on jäänyt jumiin kivikaudelle. Jos on aito ilmoitus niin voisin lyödä vetoa että kymmenen litraa pumpataan menemään.