Kuten tuolla aiemin sanotiin, A feikkitutka värähtää B Tulee mieleen täälläkin vierallut kirjoittaja samantyylisellä sanomalla, mutta esim vaimon asemassa
Uutiset:
Jokaisella seksityöntekijällä on vähän omanlaisensa asiakaskunta ja eiköhän me tiedetä itse parhaiten, millaisia asiakkaita meillä käy.
120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.
120e yleinen puolen tunnin hinta?
Ei todellakaan ole.
Olen nähnyt puolen tunnin hintoja väliltä 100-200 euroa, niin en millään kyllä käsitä, miten 120 e ei voisi olla yleinen hinta. 50 euroa ei ole yleinen puolen tunnin hinta, eikä 250 euroa.
Avaruusmies

Nauttii muiden arvostusta
Jokaisella seksityöntekijällä on vähän omanlaisensa asiakaskunta ja eiköhän me tiedetä itse parhaiten, millaisia asiakkaita meillä käy.
120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.
120e yleinen puolen tunnin hinta?
Ei todellakaan ole.
Onhan se.Olen nähnyt puolen tunnin hintoja väliltä 100-200 euroa, niin en millään kyllä käsitä, miten 120 e ei voisi olla yleinen hinta. 50 euroa ei ole yleinen puolen tunnin hinta, eikä 250 euroa.
Avaruusmies

Miksi tässä olisi kyse vain suomi-hupakoista?
120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.Juurikin näin. Itse suosin puolentoista tunnin aikaa koska vanha ukko saattaa hyvänä päivänä intoutua toiseen kierrokseen. Puolen tunnin ajoista tosiaan nuorena runkkarina maksoin 100-150€. Hintaan vaikutti muistaakseni oliko paatunut perseen myyjä vai amatööri harrastelija.
Avaruusmies

Kuten tuolla aiemin sanotiin, A feikkitutka värähtää B Tulee mieleen täälläkin vierallut kirjoittaja samantyylisellä sanomalla, mutta esim vaimon asemassa
No mikä on sun mielestä sitten yleisin ulkkari hupakon puolen tunnin taksa?
Mä voin kertoa sen sulle..100e.
Lifti approve ja nyt lyön penikselläni lähetä nappia.
Avaruusmies

No mikä on sun mielestä sitten yleisin ulkkari hupakon puolen tunnin taksa?
Mä voin kertoa sen sulle..100e.
No mikä sit on sun mielestä se Suomi hupakon yleisin puolen tunnin taksa? Tää nyt tässä jää auki.
Mun edellinen kommentti poistettiin, niin vastataan sitten ihan suoraan...
150e
Avaruusmies

Mun edellinen kommentti poistettiin, niin vastataan sitten ihan suoraan...
150e
En ihmettele, että poistettiin. Olihan se hieman töykeä. Jostain syystä nyt pari päivää mun asiallisiin kysymyksiin on toisaalla vastattu ihan sillä samalla tyylillä ja nyt vielä täällä. 🤔 Hämmentävää.
En toki ole kysellyt mistään tai keneltäkään, millaisia hintoja yleisesti pyydetään, niin siksikin halusin tietää mikä sinun näkemys asiasta on.
samuel

Huikea tyyppi