Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Redditissä eläköityneen seksityöntekijän pohdintoja  (Luettu 1740 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Redditissä eläköityneen seksityöntekijän pohdintoja
« Vastaus #20 : Kesäkuu 20, 2026, 17:38:48 »
Kuten tuolla aiemin sanotiin, A feikkitutka värähtää B Tulee mieleen täälläkin vierallut kirjoittaja samantyylisellä sanomalla, mutta esim vaimon asemassa
do. or do not. there is no try.

Poissa Vieras2019

• Full Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Kesäkuu 20, 2026, 17:43:26 »
Jokaisella seksityöntekijällä on vähän omanlaisensa asiakaskunta ja eiköhän me tiedetä itse parhaiten, millaisia asiakkaita meillä käy.

120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.

120e yleinen puolen tunnin hinta?
Ei todellakaan ole.

Onhan se.  :laught: Olen nähnyt puolen tunnin hintoja väliltä 100-200 euroa, niin en millään kyllä käsitä, miten 120 e ei voisi olla yleinen hinta. 50 euroa ei ole yleinen puolen tunnin hinta, eikä 250 euroa.

Paikalla Avaruusmies

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Kesäkuu 20, 2026, 17:45:59 »
Jokaisella seksityöntekijällä on vähän omanlaisensa asiakaskunta ja eiköhän me tiedetä itse parhaiten, millaisia asiakkaita meillä käy.

120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.

120e yleinen puolen tunnin hinta?
Ei todellakaan ole.

Onhan se.  :laught: Olen nähnyt puolen tunnin hintoja väliltä 100-200 euroa, niin en millään kyllä käsitä, miten 120 e ei voisi olla yleinen hinta. 50 euroa ei ole yleinen puolen tunnin hinta, eikä 250 euroa.

Ei se ole mikään yleinen puolen tunnin hinta Suomi hupakoiden keskuudessa.
Onko sulla puolen tunnin taksat 120e?

Poissa Vieras2019

• Full Member
« Vastaus #23 : Kesäkuu 20, 2026, 17:50:10 »
Miksi tässä olisi kyse vain suomi-hupakoista?

Paikalla Avaruusmies

• Hero Member
« Vastaus #24 : Kesäkuu 20, 2026, 17:52:30 »
Miksi tässä olisi kyse vain suomi-hupakoista?

No mikä on sun mielestä sitten yleisin ulkkari hupakon puolen tunnin taksa?
Mä voin kertoa sen sulle..100e.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #25 : Kesäkuu 20, 2026, 17:53:20 »
Juurikin näin. Itse suosin puolentoista tunnin aikaa koska vanha ukko saattaa hyvänä päivänä intoutua toiseen kierrokseen. Puolen tunnin ajoista tosiaan nuorena runkkarina maksoin 100-150€. Hintaan vaikutti muistaakseni oliko paatunut perseen myyjä vai amatööri harrastelija.

Lifti approve ja nyt lyön penikselläni lähetä nappia.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2026, 17:56:39 kirjoittanut Lifti »
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Paikalla Avaruusmies

• Hero Member
« Vastaus #26 : Kesäkuu 20, 2026, 18:13:42 »
Kuten tuolla aiemin sanotiin, A feikkitutka värähtää B Tulee mieleen täälläkin vierallut kirjoittaja samantyylisellä sanomalla, mutta esim vaimon asemassa

Kyllä tarina kuulostaa aika samalta kuin täälläkin kirjoittanut.
Eikö se siinäkin syyttänyt huoria, kun ne oli vokotellut miehensä pettämään häntä?

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2026, 18:15:38 kirjoittanut Avaruusmies »

Poissa VelvetySweetie

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Kesäkuu 20, 2026, 18:15:47 »

No mikä sit on sun mielestä se Suomi hupakon yleisin puolen tunnin taksa? Tää nyt tässä jää auki.

Lifti approve ja nyt lyön penikselläni lähetä nappia.

Liftillä on ilmeisen tarkka tähtäys vehkeessään.
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Paikalla Avaruusmies

• Hero Member
« Vastaus #28 : Kesäkuu 20, 2026, 18:49:04 »

No mikä sit on sun mielestä se Suomi hupakon yleisin puolen tunnin taksa? Tää nyt tässä jää auki.

Mun edellinen kommentti poistettiin, niin vastataan sitten ihan suoraan...
150e

Poissa VelvetySweetie

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Kesäkuu 20, 2026, 19:01:51 »
150e

En ihmettele, että poistettiin. Olihan se hieman töykeä. Jostain syystä nyt pari päivää mun asiallisiin kysymyksiin on toisaalla vastattu ihan sillä samalla tyylillä ja nyt vielä täällä. 🤔 Hämmentävää.

En toki ole kysellyt mistään tai keneltäkään, millaisia hintoja yleisesti pyydetään, niin siksikin halusin tietää mikä sinun näkemys asiasta on.
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Paikalla Avaruusmies

• Hero Member
« Vastaus #30 : Kesäkuu 20, 2026, 19:05:50 »
150e

En ihmettele, että poistettiin. Olihan se hieman töykeä. Jostain syystä nyt pari päivää mun asiallisiin kysymyksiin on toisaalla vastattu ihan sillä samalla tyylillä ja nyt vielä täällä. 🤔 Hämmentävää.

En toki ole kysellyt mistään tai keneltäkään, millaisia hintoja yleisesti pyydetään, niin siksikin halusin tietää mikä sinun näkemys asiasta on.

No. Ei se ollut töykeä, isällisen ohjaava.
Kaikki saa selville yleiset hinnat jos vähän yrittää.
Ja pahoittelut vähän sarkastisesta kirjoittelusta, mutta mä olen paatunut huoripukki ja nähnyt kaiken tai ainakin lähes kaiken tässä skenessä,

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2026, 19:10:42 kirjoittanut Avaruusmies »

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : Kesäkuu 20, 2026, 20:18:20 »
Minä kävin kyllä sinkkuna enemmän maksullisissa kuin varattuna. Aika hassu yleistys. Jälkeenpäin moraalin löytäminen on vähän oman kilpensä kiillottamista. Joku vertasi viinakaupan myyjää ja asiakasta samaan pirtaan. Siinä on sellainen vika, että myydäänkö kännissä olevalle Alkosta? En tiedä. Hupsut myy kyllä pahasti puutteessa oleville julmetussa panetuksessa oleville.😄

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #32 : tänään kello 14:49:22 »
Samaa mieltä namnamin kanssa. Oma päätös sekä myyjällä, että ostajalla.

Se mitä oppinut ja nähnyt vuosien seksityöntekijä-urani aikoina, siinä on paljon  positiivista. Miesten taustoja ja historiaa ei aina saa tietää. He tulevat ja menevät sormus sormessa.
Usein kylläkin ajan tapaamisen lopussa rentoutuneena kuulen niitä kertomuksia mitkä avaavat silmäni näkemään miksi he ostavat seksipalveluita.

Muutama maininta.
1) Mies on naimisissa. Kaipaa kinkyä. Vaimolta saa vain seksiä. Miettinyt jopa eroamista jotta pääsisi etsimään ja toteuttamaan sisällä olevaa polttavaa kaipuuta bdsm-sessioihin.
Ratkaisu. Hän tulee minun luokse ja ostaa kinkysession sellaisilla spekseillä mistä haaveillut vuosia.
Avioliitto pelastettu. Miehestä tulee vakio-asiakas.

2) Mies on naimisissa. Seksiä on parisuhteessa, mutta mies miettii miten pystyy olemaan enemmän vaimolle vielä parempi seksikumppani.
Hän ostaa minulta aikaa jotta opettaisin häntä miten naista kosketetaan oikealla tavalla. Miten naista miellytetään enemmän seksuaalisesti.
Lopputulos. Opetussessiot jatkuvat ja vaimo tyytyväisempi kotona.

3) Mies on naimisissa ja omaishoitajana vaimolle. Seksi loppunut vaimon sairastumiseen. Nyt odotellaan vain kaiken loppua ja elämä on rankkaa.
Mies ostaa säännöllisesti tapaamisen missä on seksiä, mutta myös halauksia, keskustelua, lähelläolemista.
Mies saa voimia lisää jotta jaksaa hoitaa vaimoaan taas seuraavan päivän ja siitä eteenpäin. Tapaamisemme jatkuvat kerran viikossa.

4) Mies on crossdresseri ja fetisisti. Elämän suuri salaisuus ja koossapitävä voima on pukeutua välillä hameisiin ja nylonsukkahousuihin. Pvc:tä, meikit kasvoille, peruukkia päähän.
Vaimo uhannut erota jos noita asioita tuodaan heidän makuuhuoneeseen.
Niinpä mies ostaa tapaamisen missä saa vapaasti pukeutua sellaiseksi mistä haaveilee. Lisämausteena vielä sellaisia seksuaalisia asioita mistä ei voi kertoa vaimolle. Avioliitto jatkuu ja elämä saa kirkkaammat värit.

Olen usein sanonut asiakkaille. Kaikkein vaikeinta on ylittää haaveilun ja käytännön raja. Se että lähtee etsimään toteutusta sille kaipuulle mikä on ollut sisällä vuosikymmeniä.
Sitä varten seksityöntekijät ovat olemassa, myös sitä varten.

Aivan loistava ja avartava kirjoitus Violalta tämä! Siitä välittyy pitkän uran ja laajan kokemuksen tuoma avarakatseisuus. Maksullisen seksin luonne suhteessa pettämiseen ei tosiaan ole mustavalkoinen asia. Voisit Viola vaikka julkaista tuon kirjoituksen Hesarin tms. sanomalehden mielipidepalstalla, sen saisi varmaan julkaistua siellä nimimerkillä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.