Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajien verkostot  (Luettu 229 kertaa)

Poissa Jesse Nasevalainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Palveluntarjoajien verkostot
« : tänään kello 06:36:07 »
Kunhan muuten vaan pohdin, että ovatko palveluntarjoajat miten kartalla kollegoistaan, eli onko ”pienet piirit”?
Hipelöimästä itseäsi yllätin

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (15)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien verkostot
« Vastaus #1 : tänään kello 08:23:14 »
Mulla on ainakin useampia ystäväkollegoita joiden kanssa voidaan jakaa ilot ja murheet 💚 Ja muutenkin täällä Turun seudulla vaikuttavia olen tavannut varmaan kymmeniä. Erään kollegan kirjoittama kirja seksityöstä on mulla omistuskirjoituksella 🤓
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
OFssä paljon kuumaa matskua😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩
Instassa perusarkea ja mallikuvia

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : tänään kello 08:33:03 »
Mä taas en ole nykyään kollegoiden kanssa tekemisissä ollenkaan. Olen kyllä ollut joskus vuonna kypärä ja miekka, mutta he ovat lopettaneet hupakoinnin jokainen vuorollaan vuosien saatossa. Ystävyys heidän kanssaan on toki jäänyt elämään, vaikka harvemmin enää yhteyksissä ollaankaan.

Ns. vertaistuelle mulla ei ole tarvetta, koska oon tehnyt tätä hommaa tosi pitkään ja asiakkaatkin on 99% vanhoja tuttuja.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 08:37:15 kirjoittanut Viveca »
Naantalissa 20.-21.6

Poissa Tapsatee

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 09:24:18 »
Kunhan muuten vaan pohdin, että ovatko palveluntarjoajat miten kartalla kollegoistaan, eli onko ”pienet piirit”?
Sanoisin, että pienessä kaupungissa ainakin on.
Ja tää asia näkyy niin hyvässä, kuin pahassa.

Eli vaarallisista tyypeistä voi jutut kiertää nopeeta, mutta sitten taas jos on ihmisiä huijaava pt, niin tämä voi laittaa vuorostaan liikkeelle asiakkaista perättömiä juttuja, mitkä ei pidä paikkaansa.

Puolensa ja puolensa siis asiassa.