Kunhan muuten vaan pohdin, että ovatko palveluntarjoajat miten kartalla kollegoistaan, eli onko ”pienet piirit”?
Uutiset:
Jesse Nasevalainen
Kelpo kaveri
physiomama

Rakastajien aatelia
Tapsatee
Kelpo kaveri
Kunhan muuten vaan pohdin, että ovatko palveluntarjoajat miten kartalla kollegoistaan, eli onko ”pienet piirit”?Sanoisin, että pienessä kaupungissa ainakin on.
Sex princess

Näyttää hyvää esimerkkiä

Moonshine

Piristää muiden päivää
Itse olen ollut aina hyvin lojaali asiakkaitani kohtaan, enkä harrasta törkeää kaksinaamaisuutta olemalla mukana näissä verkostoissa, joissa myös paljon laittomuuksia!!
Jesse Nasevalainen
Kelpo kaveri
Itse olen ollut aina hyvin lojaali asiakkaitani kohtaan, enkä harrasta törkeää kaksinaamaisuutta olemalla mukana näissä verkostoissa, joissa myös paljon laittomuuksia!!
Pupu7000

Näyttää hyvää esimerkkiä
Mitä laittomuuksia?
Tapsatee
Kelpo kaveri
Samaa minäki mietin, että mitä laittomuuksia?Itse olen ollut aina hyvin lojaali asiakkaitani kohtaan, enkä harrasta törkeää kaksinaamaisuutta olemalla mukana näissä verkostoissa, joissa myös paljon laittomuuksia!!
Mitä laittomuuksia?
Joidenkin mielestä kaikki asiat joita he eivät ymmärrä, ovat lähtökohtaisesti epäilyttäviä. Kyseinen henkilö on aiemmin kirjoittanut samaa myös Pro-tukipisteestä, joka on sekin hänestä jostakin syystä laiton. Vertaistuki ei ole laitonta, verkostoituminen ei ole laitonta, ammattispesifinen tuki ei ole laitonta, psykososiaalinen tuki ei ole laitonta. Emme elä Pohjois-Koreassa.