Harvemmin tulee oltua mattssonnin kanssa samaa mieltä mistään, mutta tästä.
Nyt kun on lisää kokemuksia hankittu, niin lisään ukrainalaiset.
Olen aina ollut varma, että täytyy ihan varmasti on paljonkin asioita, joista olemme samaa mieltä ja nythän niitä alkoi löytymään.

Jatkan tätä samanmielisyyden aaltoa toteamalla, että minä vuorostani olen täysin samaa mieltä tuosta lisäyksestäsi.
Ja liftin kaverin havaintoon^ suomitytöistä totean, että siinä on peränsä mutta samalla täytyy todeta, että sille monesti löytyy osasyy suomalaisesta miehestä. Suomalaisen miehen stereotyyppi ei ole keskimäärin naisellisuutta arvostava ja siihen kannustava eikä kyllä suomalainen mieskään keskimäärin ole mikään malliesimerkki kultivoituneesta renesanssimiehestä. Suomalainen mies perinteisesti pitää vaimon meikkaamista, hienoja vaatteita ja koruja "turhana prameiluna". Ei se suomalainenkaan mies välttämättä hääpäivän jälkeen pukua ja kauluspaitaa päälleen pistä. Käy parturilla vain muutaman kerran vuodessa ja ostaa alusvaatteet Tokmannin alelaarista

Sillä ihailenkin venäläisiä naisia, että he pystyvät pitämään kiinni naisellisuudesta ja ovat motivoituneita siitä, koska siinä missä venäläinen nainen on naisellisuuskulttuurissa maailman kärjessä ja kestää vertailun naisellisuustyylitietoisten ranskattarien, italiattarien ym. rinnalla, niin venäläisen miehen stereotyyppi ei kestä vastaavaa vertailua.
Noniin meni vähän OT mutta aiheeseen palatakseni totean loppukaneettina, että en minä koskaan naisten kansallisuutta ajattele. Naiset ovat keskimäärin todella ihania ja parasta mitä elämässä on ihan jokaisessa kansassa, kielessä ja kulttuurissa