Älkää ottako ikinä vastaan ***** -nimistä henkilöä, esiintyy omalla nimellä. Varastaa rahaa palveluntarjoajilta. Rikosilmoitus tehty kyseisestä tyypistä, varoituksen sana tännekin.
Uutiset:
Cat
Kelpo kaveri
Veka

Piristää muiden päivää
Veka

Piristää muiden päivää
Ykköspostaus ja tehdään syytös henkilöstä tämän oikealla nimellä
Olisikohan mies kärähtänyt hupakoinnista ja nyt kumppani koettaa saada miehen kaikkien Suomen myyjien banniin keksimällä jutun rahaa varastavasta asiakkaasta.
basti

Piristää muiden päivää
Tosi luotettava ja vilpitön varoitusOlisikohan mies kärähtänyt hupakoinnista ja nyt kumppani koettaa saada miehen kaikkien Suomen myyjien banniin.
Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Morjens

Näyttää hyvää esimerkkiä
Cat
Kelpo kaveri
Ratto_Poika

Piristää muiden päivää
Siis miten tää äijä varasti,meni sun lompakolle suoraan vai miten tää tapahtu?
TreSetä
Kelpo kaveri
Kyllä, itse olen palveluntarjoaja ja sen takia ajattelin varoittaa muita ettei käy samalla tavalla kuin mulle. Mutta tietenkin perus Suomi, nimeähän ei saa levitellä mutta varkaus on ihan ok, eipä tullu yllätyksenä. Kyllä noissa tapauksissa mun mielestä se nimi pitää olla muiden tiedossa jos tollasta lähtee tekemään. Noh, yritin varoittaa.Ei ole mitään syytä loukkaantua tai uhriintua siitä että foorumin ylläpito ehkäisee sen että heitä syytetään kunnianloukkasesta ja että he vaativat käyttäjiä noudattamaan sääntöjä.
Cat
Kelpo kaveri
Edwin
Kelpo kaveri
Munakokkeli
Kelpo kaveri
Anteeksi,mutta oliko omalla käytöksellä jotain vaikutusta asiaan?
Ehkä jatkossa osaat laittaa rahat parempaan paikkaan,sillä tilaisuus tekee varkaan.