Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomi-lisä  (Luettu 1830 kertaa)

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomi-lisä
« Vastaus #20 : eilen kello 23:54:33 »
Ei ulkkarit hintaa määritä suomessa. Jos tekevät halvemmalla, niin silloin se on alennus. "Suomi-lisä" on sinänsä väärä sana.

Eikä mulla ulkkareita vastaa ole mitään. He saavat touhuta, mutta silti on perusteltua että suomalainen maksaa suomessa enemmän.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa Kalamaja

• Full Member
« Vastaus #21 : tänään kello 00:00:20 »
Tämän nyt voi kääntää helposti myös ympäri eli ulkkareilta olen saanut rahalle paremman vastikkeen (kattavammat palvelut, vähemmän hintaa) eikä kiireestä tietoakaan.

Siellä on nytkin listoilla erinomainen "Karibian Aliisa" eli Alicia Caribeña, jolta irtoaa täyshoito (pl. anaali) 210€/h. :headbang:

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : tänään kello 00:42:29 »
Aivan käsittämätöntä, että Pro-tukipistettä tuetaan verorahoilla. Testit maksetaan ja muuta tukea ropisee vaikka huoraamisella vedellään ministeripalkkoja.
Voisin kuvitella, että huorien testaaminen tulee yhteiskunnalle ja kansantaloudelle halvemmaksi kuin vaikka klamydiasta johtuvat lapsettomuushoidot ja sisäsynnytintulehdukset tai HIV:n elinikäinen hoito.

Suosittelen jokaiselle seksipalvelujen ostajalle toiminnan tukemista (rahallisesti), jos haluatte että horot pääsee jatkossakin matalalla kynnyksellä testeihin :)

Missähän nämä kaikki paljaalla tarjoavat sitten ilmoittavat jos ongelma on noin suuri, mutta vain kourallinen RE:ssä ja ST:ssä ilmoittaa tekevänsä paljaalla?  ::)

Poissa Kalamaja

• Full Member
« Vastaus #23 : tänään kello 00:55:27 »
Missähän nämä kaikki paljaalla tarjoavat sitten ilmoittavat jos ongelma on noin suuri, mutta vain kourallinen RE:ssä ja ST:ssä ilmoittaa tekevänsä paljaalla?  ::)
En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta kondomi ei anna täydellistä suojaa sukupuolitauteja vastaan. Monet sukupuolitaudit voivat tarttua myös suojaamattomassa suuseksissä, kuten esim. klamydia, tippuri, genitaaliherpes, kuppa ja HIV.

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : tänään kello 00:59:26 »
En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta kondomi ei anna täydellistä suojaa sukupuolitauteja vastaan. Monet sukupuolitaudit voivat tarttua myös suojaamattomassa suuseksissä, kuten esim. klamydia, tippuri, genitaaliherpes, kuppa ja HIV.

En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta aivan ensiksi sinun kannattaisi lukea täältä esimerkiksi ylilääkärin kirjoittamat viestit miten mikin tauti tarttuu. Noista luettelemistasi esimerkiksi HIV:n osalta ei ole yhtäkään todistettua tartuntaa suuseksissä.

Poissa Kalamaja

• Full Member
« Vastaus #25 : tänään kello 01:12:54 »
En tiedä oletko tyhmä vai yksinkertainen, mutta aivan ensiksi sinun kannattaisi lukea täältä esimerkiksi ylilääkärin kirjoittamat viestit miten mikin tauti tarttuu. Noista luettelemistasi esimerkiksi HIV:n osalta ei ole yhtäkään todistettua tartuntaa suuseksissä.

https://www.cdc.gov/hiv/causes/index.html Sieltä voit käydä lukemassa faktaa. Harvinaista joo, mutta riski on nollaa suurempi.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : tänään kello 08:31:03 »
Kotimaisilta yleensä saa rahalle vastiketta ja myös kiireetöntä palvelua. Suosin kotimaista. Ja vakkarit saa hieman huojennusta hintoihin.

Tämän nyt voi kääntää helposti myös ympäri eli ulkkareilta olen saanut rahalle paremman vastikkeen (kattavammat palvelut, vähemmän hintaa) eikä kiireestä tietoakaan. Etsin tosin vain pelkkää fyysisyyttä, en mitään hempeilyjä tai sielujen sympatioita/henkisiä bliibablaaboja.

Hiukan epäilen kyllä, että yksikään "kartellihuora" antaa alennuksia, vaikka kävisit päivittäin kylässä.
Sama koskee ulkkareita myös.

Suosin sitä, mistä tasarahalla saa parhaimman hinta/laatusuhteen.

Tällasella vinoutuneella oman tiensä kulkijalla on kyllä ahkerimmille 10-15v käyneille tasarahat käytössä. Jokunen vuosi sitten oli ilmoituksessakin kamppis, kerta kuukaudessa käynneistä -20€. Tosin hinnoissa nyt ei muutenkaan ole ”suomilisää” ja ensi vkonloppuna taitavat osin olla jopa halvemmat, kuin ulkomaisilla kollegoilla 🤔

Mutta mulla ei ole tarjolla nuorta ikää, hoikkaa barbie-vartaloa, kattavaa palveluvalikoimaa, eikä pelkkää fyysistä suoristustakaan. Sen sijaan tarjolla on kiireetöntä hempeilyä 😍

Ilmeisesti tässä on kuitenkin 20v aikana jotain tehnyt oikein, kun asiakkaat palaa aina vaan taukojenkin jälkeen 🤩👌
*keski-ikäinen pullukka*

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : tänään kello 08:55:55 »
Pointtini oli se, että tällä alalla yleistykset saa nakata romukoppaan 👌
*keski-ikäinen pullukka*

Poissa Miira N

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : tänään kello 16:09:03 »
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta jostain ihmeellisistä "kartellihinnoista". Kyllä jokainen hinnoittelee ihan oman halunsa ohjaamana, enkä ole koskaan ikinä nähnyt kenenkään kollegan puuttuvan toisen kollegan hinnoitteluun. Ei minun (eikä aika useankaan muunkaan) tarvitse kilpailla hinnoilla ja minulle on aivan se ja sama, millä hinnalla joku myy. En ole ihan varma, että onko foliohatut nyt oikeasti noin tiukalla vai trollaillaanko täällä vaan, mutta hintataso on se, mikä se on, koska asiakkaita riittää sen verran, mitä kukakin toivoo. Että kaikille asiallisille sivustalukijoille vaan tiedoksi.

Jos olet mansikkamyyjä ja mansikan keskihinta on Xe/kilo niin miksi sitä pitäisi myydä puolet halvemmalla jos se myy sillä keskiarvohinnalla? Kylä jokaiselle tuotteelle tulee joku hintahaarukka, niin myös seksille. Miksi se on maailman kahdeksas ihme?

Ja kun tätä tekee työkseen niin että verottaja ottaa sen 25,5% alvia ja yelit päälle niin sitä hintaa ohjaa kyllä paljon enemmän tosielämän reaaliteetit kuin muiden kollegoiden mielipiteet.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Nyt kotosalla Puolassa.

Poissa Morjens

• Sr. Member
« Vastaus #29 : tänään kello 17:17:47 »
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta jostain ihmeellisistä "kartellihinnoista". Kyllä jokainen hinnoittelee ihan oman halunsa ohjaamana, enkä ole koskaan ikinä nähnyt kenenkään kollegan puuttuvan toisen kollegan hinnoitteluun. Ei minun (eikä aika useankaan muunkaan) tarvitse kilpailla hinnoilla ja minulle on aivan se ja sama, millä hinnalla joku myy. En ole ihan varma, että onko foliohatut nyt oikeasti noin tiukalla vai trollaillaanko täällä vaan, mutta hintataso on se, mikä se on, koska asiakkaita riittää sen verran, mitä kukakin toivoo. Että kaikille asiallisille sivustalukijoille vaan tiedoksi.

Jos olet mansikkamyyjä ja mansikan keskihinta on Xe/kilo niin miksi sitä pitäisi myydä puolet halvemmalla jos se myy sillä keskiarvohinnalla? Kylä jokaiselle tuotteelle tulee joku hintahaarukka, niin myös seksille. Miksi se on maailman kahdeksas ihme?

Ja kun tätä tekee työkseen niin että verottaja ottaa sen 25,5% alvia ja yelit päälle niin sitä hintaa ohjaa kyllä paljon enemmän tosielämän reaaliteetit kuin muiden kollegoiden mielipiteet.

Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa Miira N

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #30 : tänään kello 18:18:28 »
Minä sanoin Kouvolaketjussa että thaikkukartelli on nostanut hintaa 180/puolikastunti.
Koska se tapahtui yhtäaikaisesti ryhmän keskuudessa, niin silloin se on sovittu ja kartelli sana on kuvaavin.

No ulkomaalaisten ryhmistä en tietenkään tiedä mitään, koska en ole siellä. Onko sinulla kuitenkin jotain todisteita tästä tai oletko itse siellä myymässä vai mistä tiedät?

Äänestäkää jaloillanne. Siis jos joku hinta ärsyttää niin miksi siitä pitää nostaa kauhea meteli? Miksei vain voi olla menemättä? Niin kauan kuin ketään ei *pakoteta* myymään tietyllä hinnalla niin minulle ainakin on ihan sama mitä kukakin myy ja millä hinnalla. Asiakas voi aina mennä muualle. Ja nyt puhutaan edelleen seksipalveluista, jotka on luksuspalveluita eikä kenelläkään ei ole mitään velvoitetta tarjota niitä mihinkään hintaan.

edit: se miksi mua harmittaa tällaiset kartellihuutelut on se, että jos se ei ole todistettavasti totta niin silloin se on misinformaatiota ja en näe mikä sen hyöty on. Ja vaikka se olisi totta että kollegat yhdessä sopii nostavansa hintoja niin on vaikea nähdä, miksi se olisi varsinaisesti väärin koska kenelläkään yhdellä ryhmää ei ole mitään monopoliasemaa ja palveluntarjoajia kyllä riittää. Kaikki negatiivinen, turhanpäiväinen jauhanta luo ainoastaan eripuraa, eikä se ole kenenkään etu.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:26:21 kirjoittanut Miira N »
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Nyt kotosalla Puolassa.