Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta jostain ihmeellisistä "kartellihinnoista". Kyllä jokainen hinnoittelee ihan oman halunsa ohjaamana, enkä ole koskaan ikinä nähnyt kenenkään kollegan puuttuvan toisen kollegan hinnoitteluun. Ei minun (eikä aika useankaan muunkaan) tarvitse kilpailla hinnoilla ja minulle on aivan se ja sama, millä hinnalla joku myy. En ole ihan varma, että onko foliohatut nyt oikeasti noin tiukalla vai trollaillaanko täällä vaan, mutta hintataso on se, mikä se on, koska asiakkaita riittää sen verran, mitä kukakin toivoo. Että kaikille asiallisille sivustalukijoille vaan tiedoksi.
Jos olet mansikkamyyjä ja mansikan keskihinta on Xe/kilo niin miksi sitä pitäisi myydä puolet halvemmalla jos se myy sillä keskiarvohinnalla? Kylä jokaiselle tuotteelle tulee joku hintahaarukka, niin myös seksille. Miksi se on maailman kahdeksas ihme?
Ja kun tätä tekee työkseen niin että verottaja ottaa sen 25,5% alvia ja yelit päälle niin sitä hintaa ohjaa kyllä paljon enemmän tosielämän reaaliteetit kuin muiden kollegoiden mielipiteet.