Mikä näitä vainoojia vaivaa. Ei vaan pysty ymmärtämään moista käytöstä.
Uutiset:
moniottelija

Piristää muiden päivää
^Pitää pyytää ja kertoa syy.Tursakkeen elämän rakkaustarina päättyi ja taisi vaan mennä miehellä illuusiot rikki eikä psyyke enää kestänyt kun ei se maksullinen nainen rakastanutkaan häntä vaikka oli tunnollisesti kantanut 8 vuotta seteleitä hupakon vastaanotolle
Mulla yks vuosikausia käynyt vakkari veti rantapallon poikittain sieraimeensa, kun en halunnut enää tavata. Siitä alkoi sit kiusanteko jos milläkin keinoilla. Tajusi lopettaa, kun olin viemässä asiaa poliisille.
8vuotta kävi mulla, ahkerimpina vuosina kerran kuukaudessa. Tapaamisilla mitä kohteliain herrasmies. Ei olis ikinä voinut kuvitellakaan, millainen sairas luonne sieltä lopulta paljastui. Tämä tapaus oli hyvä muistutus pitää kiinni Fonectanro vaatimuksesta 👌
Masasa
Kelpo kaveri
Valitettavasti minuun kohdistuu nyt niin paljon vakavaa kiusaa, että korkkarit pysyvät naulassa. Joku on ottanut ilokseen stalkata profiiliani eikä se saa rauhaa edes viittä minuuttia, tai heitetään tekstistä punaista 7-10 verran. Tyyppi on käyttänyt muhun jo lähemmäs 50 euroa. Sairasta sanon minä, ja jos ei pidä petiteistä sitten on täysin vapaa hakemaan erilaista seuraa. Tykkään ihmisistä ja että kaikilla on hyvä olla ja ihanaa tapaamisilla, mitään kiusaajia en arvosta yhtään! Antakaa meidän tyttöjen tehdä työtämme rauhassa, en ymmärrä mikä siinä kiusaamisessa on niin hauskaa? Ensin jaettiin syntymäpäiväni, nimeni ja kun tämäkään ei riittänyt, yrittäessäni lomilta paluuta joku jaksaa sitten terrorisoida ilmoani kirjaimellisesti 24/7. Mitä pahaa olen ikinä kellekään tehnyt? Olen täällä jakaakseni seksin iloa ja hauskaa, onko se niin väärin?
Waykee

Piristää muiden päivää