Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mangokisun terkut  (Luettu 5668 kertaa)

Poissa Tulli

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mangokisun terkut
« Vastaus #20 : Heinäkuu 22, 2026, 21:40:38 »
Mikä näitä vainoojia vaivaa. Ei vaan pysty ymmärtämään moista käytöstä.
Tissit 😍

Poissa moniottelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : tänään kello 13:41:03 »
Vika ei tarvi olla iso kun se on päässä. jaksamista mangokisulle. Joko miinukset on muutettu plussiksi?
Moniottelija of sisällöntuottaja pillunnuolenan kruunaamaton piirinmestari.

Poissa Opiskelijarakastelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : tänään kello 15:37:41 »
^Pitää pyytää ja kertoa syy.

Mulla yks vuosikausia käynyt vakkari veti rantapallon poikittain sieraimeensa, kun en halunnut enää tavata. Siitä alkoi sit kiusanteko jos milläkin keinoilla. Tajusi lopettaa, kun olin viemässä asiaa poliisille.

8vuotta kävi mulla, ahkerimpina vuosina kerran kuukaudessa. Tapaamisilla mitä kohteliain herrasmies. Ei olis ikinä voinut kuvitellakaan, millainen sairas luonne sieltä lopulta paljastui. Tämä tapaus oli hyvä muistutus pitää kiinni Fonectanro vaatimuksesta 👌
Tursakkeen elämän rakkaustarina päättyi ja taisi vaan mennä miehellä illuusiot rikki eikä psyyke enää kestänyt kun ei se maksullinen nainen rakastanutkaan häntä vaikka oli tunnollisesti kantanut 8 vuotta seteleitä hupakon vastaanotolle  :laught:
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : tänään kello 17:11:13 »
^Nämä kiusaajat / häiriköt on yleensä niitä, joilla ei käy se paras mahdollinen flaksi ns. siviilimarkkinoilla. Sitten kun ei saa enää edes rahalla, niin kostetaan oma paha olo hupakolle.