Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mangokisun terkut  (Luettu 3927 kertaa)

Poissa moniottelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Mangokisun terkut
« : Huhtikuu 30, 2026, 07:06:22 »
Moikat kaikille kaipaajille 🫶 Mangokisu ei suinkaan ole lopettanut vain pidemmällä kesätauolla. Jostain syystä hän ei saa saittia näkymään ulkomailta, niin siksi toimin viestintuojana. Kisu korkkareineen otti varaslähdön kesään ja lämmittelee auringossa. Hän palaa syksyllä taas jumppaamaan meidän kanssa 😍
Moniottelija of sisällöntuottaja pillunnuolenan kruunaamaton piirinmestari.

Poissa Pezku

• Full Member
Vs: Mangokisun terkut
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2026, 22:01:12 »
Hyvä tietää  :drinking:

Poissa tunnuksena Sinatra

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Huhtikuu 30, 2026, 22:19:01 »
Olisin luottavaisempi tähän tietoon jos tulisi kollegalta, mutta toivottavasti on näin.

Poissa Randomikäyttäjä

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Huhtikuu 30, 2026, 22:47:15 »
Todellakin, Mangokisu on ihana.
"Jokainen, joka on pidellyt kädessään meren silottamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä voima."

Tommy Tabermann

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2026, 01:19:06 »

Jos tässä on kyseessä oikea tieto, ja tätä siten voi pitää Mangokisun olemassa olevana rapsaketjuna, niin täysin varaukseton suositus hänestä tänne!

Poissa moniottelija

• Full Member
« Vastaus #5 : Toukokuu 01, 2026, 16:45:03 »
Ihan puhdas viestin välitys. Mikäli joku ei halua uskoa, niin eiköhän hänellä ole oikeus olla uskomatta. 😅 eikä tämä nyt oikein rapsasta mene. Rapsataan sitten kun saan taas mangokisun livenä kosketusetäisyydelle.
Moniottelija of sisällöntuottaja pillunnuolenan kruunaamaton piirinmestari.

Poissa Kätevä Emäntä

• Jr. Member
  • Galleria (7)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Toukokuu 06, 2026, 06:50:50 »
Tieto pitää kyllä paikkaansa 😊
Liikun pääkaupunkiseudulla.
Oma pesä Hyvinkäällä.

Poissa Tulli

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2026, 08:52:42 »
Olinkin jo kyselemässä että onko jo lopettanut.
Hyvä että ei.
Tissit 😍

Poissa Mangokisu

• Full Member
« Vastaus #8 : tänään kello 10:14:15 »
Valitettavasti minuun kohdistuu nyt niin paljon vakavaa kiusaa, että korkkarit pysyvät naulassa. Joku on ottanut ilokseen stalkata profiiliani eikä se saa rauhaa edes viittä minuuttia, tai heitetään tekstistä punaista 7-10 verran. Tyyppi on käyttänyt muhun jo lähemmäs 50 euroa. Sairasta sanon minä, ja jos ei pidä petiteistä sitten on täysin vapaa hakemaan erilaista seuraa. Tykkään ihmisistä ja että kaikilla on hyvä olla ja ihanaa tapaamisilla, mitään kiusaajia en arvosta yhtään! Antakaa meidän tyttöjen tehdä työtämme rauhassa, en ymmärrä mikä siinä kiusaamisessa on niin hauskaa? Ensin jaettiin syntymäpäiväni, nimeni ja kun tämäkään ei riittänyt, yrittäessäni lomilta paluuta joku jaksaa sitten terrorisoida ilmoani kirjaimellisesti 24/7. Mitä pahaa olen ikinä kellekään tehnyt? Olen täällä jakaakseni seksin iloa ja hauskaa, onko se niin väärin?

Poissa Mangokisu

• Full Member
« Vastaus #9 : tänään kello 10:51:03 »
Ikävää, että tällaisesta edes joutuu muistuttaa, mutta älkää jakako pt:n henkilötietoja julkisesti ja vetäkö mustamaalaus ja stalkkerimoodia päälle jos tyttö pitää rajoistaan ja ehdoistaan kiinni. Ollaan kaikki täällä aikuisia ja kunnioitus toisiamme kohtaan pitäisi olla treffien merkeissä itsestään selvää! Kaikki on luottamuksellista ja perään ei huudella detaileja. Ja jos joutuu blokatuksi, koska on ollut tapaamisilla mua kohtaan vaarallinen, siitä ei kosteta profiiliin vaan antaa minun olla ja jatkaa matkaani ja sinun jatkaa omaasi. Kumista tinkimiset ja kaikenlaiset uhkailut eivät kuulu treffietikettiin. Ei tarkoittaa ei. Olkaa kilttejä muita kohtaan, kuten me pt:t olemme teitä kohtaan. Pieni pyyntö, iso vaikutus 🩷

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : tänään kello 10:58:17 »
Valitettavasti minuun kohdistuu nyt niin paljon vakavaa kiusaa, että korkkarit pysyvät naulassa. Joku on ottanut ilokseen stalkata profiiliani eikä se saa rauhaa edes viittä minuuttia, tai heitetään tekstistä punaista 7-10 verran. Tyyppi on käyttänyt muhun jo lähemmäs 50 euroa. Sairasta sanon minä, ja jos ei pidä petiteistä sitten on täysin vapaa hakemaan erilaista seuraa. Tykkään ihmisistä ja että kaikilla on hyvä olla ja ihanaa tapaamisilla, mitään kiusaajia en arvosta yhtään! Antakaa meidän tyttöjen tehdä työtämme rauhassa, en ymmärrä mikä siinä kiusaamisessa on niin hauskaa? Ensin jaettiin syntymäpäiväni, nimeni ja kun tämäkään ei riittänyt, yrittäessäni lomilta paluuta joku jaksaa sitten terrorisoida ilmoani kirjaimellisesti 24/7. Mitä pahaa olen ikinä kellekään tehnyt? Olen täällä jakaakseni seksin iloa ja hauskaa, onko se niin väärin?

Todella ikävä kuulla tällaisesta. Täällä ja näissä ympäristöissä ylipäätään pyörii valitettavasti kaikenlaisia katkeroituneita kusipäitä, jotka yrittävät pönkittää värisevää egoaan ja huumaantuvat kiusaamisesta saamastaan itselleen ainutlaatuisesta vallan tunteesta.
do. or do not. there is no try.

Poissa torimies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 12:48:35 »
Ikävä kuulla.

Kuumana kesänä voisi luulla, että helteet saavat ihmisten päät sekaisin. Vaikea käsittää, että jollain riittää aikaa, rahaa ja vaivaa kiusantekoon.

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12 : tänään kello 13:10:31 »
Voi hitto. Eiköhän laiteta talkoilla ilmoitus kuntoon?
Pienten yksityiskohtien rakastaja.