^ Se on tuolla pääkaupunkiseudulla jo mahdoton matka
Toi on muuten ihan totta

Uutiset:
Jos noin lähellä Helsinkiä asuis niin olisin onnessani.
Vieras0217





Rakastajien aatelia

Vieras1703




Huikea tyyppi

Pimu







Lähellä täydellisyyttä
Lähteäkkö Rovaniemelle reissuun syyskuun alussa vai ei...!? Miks päätöksen teko on joskus niin hankalaa?
Turkuun olis paljon lyhempi matka...


Vieras0041




Huikea tyyppi


Pimu







Lähellä täydellisyyttä
Vieras0036



Nauttii muiden arvostusta
Onko tämä kompa?
Roskia ja pölyä.
Kuten yleensä pölynimurissa; Mielessä on edellä mainittuja. Miksi kysytte näin vaikeita?