^ Oho, hyviä lomia sinneSinne vain paikallista tarjontaa etsimään
Tai olisit ottanut sihteerin mukaan, tosin vaimo ei varmaan tykkäis jos mukana on
Kiitokset

No juu pieniä vaikeuksia tietty sihteerin kanssa touhuamisen kanssa

Uutiset:
Vieras0217





Rakastajien aatelia
^ Oho, hyviä lomia sinneSinne vain paikallista tarjontaa etsimään
Tai olisit ottanut sihteerin mukaan, tosin vaimo ei varmaan tykkäis jos mukana on


Vieras0036



Nauttii muiden arvostusta
Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön
Mun mielestä kannattaa ehdottomasti mennä hupsun luokse ja esitellä itsensä Liftiksi!
Vieras0041




Huikea tyyppi
Mielessä on myös jäähyttelevän turskan pariin käyttäjään kohdistunut ilkeily.....on se vitun sairas. 
Kesämökin myyntikuntoon asettaminen. Kun siellä ei kukaan käy, miksi pitää sitä?
Vieras1703




Huikea tyyppi

Pimu







Lähellä täydellisyyttä
Vieras0043




Huikea tyyppi
Lähteäkkö Rovaniemelle reissuun syyskuun alussa vai ei...!? Miks päätöksen teko on joskus niin hankalaa?