Aion paistaa lohta pikapuoliin pannulla.
Uutiset:
Meeme





Rakastajien aatelia
Muistelen vuosien takaista lahjaani Tampereella.
Sain Tallipihan suklaapuodin käsintehtyjä suklaakonvehteja. En oo koskaan syönyt mitään niin ihanaa.
Niitä oli iso rasiallinen ja nautin aina iltaisin työt lopetettuani yhden herkkupalan.
Kiitos vielä tälle asiakkaalle ❤️
Meeme se osaa nostattaa miehen itsetunnon tappiin ;-) Mies teki kaiken minkä osasi, nuoli kuin Lassie, leikki kaniinia hiki otsallaan ja antoi kaikkensa. Ja silti, mistä mies muistetaan vielä vuosienkin jälkeen? No, suklaasta!
Kapu








Foorumihierarkian huipulla
Vieras0043




Huikea tyyppi
Jormaaho

Piristää muiden päivää
Mielessä on, että mikäköhän on kännyssä pielessä kun en koskaan nää yhtään kuvaa mikä on Saitille laitettu? Voiskos joku jelppivä..
Vieras0038



Nauttii muiden arvostusta
Muistelen vuosien takaista lahjaani Tampereella.
Sain Tallipihan suklaapuodin käsintehtyjä suklaakonvehteja. En oo koskaan syönyt mitään niin ihanaa.
Niitä oli iso rasiallinen ja nautin aina iltaisin työt lopetettuani yhden herkkupalan.
Kiitos vielä tälle asiakkaalle ❤️
Mutta tuon maskin kanssa ei olisi sihteerin luo asiaa, jos ei sitten satu olemaan Kiss fani 
Vieras0217





Rakastajien aatelia
^ Hmm... kuulostaa tutultaMutta tuon maskin kanssa ei olisi sihteerin luo asiaa, jos ei sitten satu olemaan Kiss fani

Taisin joskus mainita että tuolla kielellä olisi mukava myös etsiskellä g-pistettä 

Vieras0068





Rakastajien aatelia