Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palautteen antaminen seksityöntekijälle  (Luettu 5746 kertaa)

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #40 : Kesäkuu 03, 2020, 14:46:11 »
^ No älä! Mä kanssa mietin, miksi ei forkalle palaamisesta ole järjestetty äänestystä, kun kerran forkalta lähtemisestä sellaisen järjesti...  ::)

Ymmärsinköhän nyt oikein?  Siis minun olisi pitänyt järjestää joku ihme äänestys tänne forkalle liittymisestä???  Ja vielä takaisin tänne tulemisesta???  Mitenkäs voisin sellaisen järjestää kun en ole ennen tätä ollut koskaan täällä?  Joten en voi myöskään tänne siis palata?  Toivotatteko kaikki uudet jäsenet tervetulleeksi forkalle tällä tavalla?? 

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #41 : Kesäkuu 03, 2020, 19:20:16 »
kyllä minä tykkään ihan rapsasta jos siinä sanotaan että olipa läski perse. kun siinä ilmossa oli kuitenkin joku sutjakka kuva korsetti päällä ja photoshopilla hoikistettuna.

tai jos joku ei tykännyt on sekin kiva tietää, kun monet ilmoitukset on täynnä kehua ja kun päädyt paikalle ei ole sinnepäinkään..

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #42 : Kesäkuu 03, 2020, 19:28:49 »
Tuossa listassa on yksi, mutta vain yksi jota voi käyttää palautteen antamisessa jos siihen antaa perustelut ja se on - tekee liukuhihnaa

Liukuhihnastakin saa mainita rapsassa, jos siihen mielipiteeseen on myös perustelu. Vaikka näin: "Epäilen liukuhihnamaista työskentelyä, koska sängyn vieressä oli läjä käytettyjä kortsuja sekä asunnossa oli kymmeniä märkiä pyyhkeitä levällään kuivumassa."  ;D

Äläkä unohda sitä moottorisahaa siinä kortsujen päällä, sitten voi vetää sen hirvee pervo kortin esille.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #43 : Kesäkuu 06, 2020, 10:37:08 »
Sitten oma lukunsa ovat ne seksinostajat, joiden asenne koko kuvioon ja/tai naissukupuoleen on jo lähtökohtaisesti vinksallaan, mikä taatusti purkautuu paskarapsojen muodossa vaikka tyttö olisi kuinka yrittänyt parhaansa.

Yleensä näiden taustalla on se, ettei asiakas ole saanut haluamiaan erikois-/lisäpalveluja (joita kysyy ajanvarauksen jälkeen tai sängyssä kesken kaiken) tai on veivaillut omaa ajanvaraustaan ja jos se ei mene hänen mielensä mukaisesti, alkaa hupsun haukkuminen. Koronakirjoitukseni toivat myös vihapostia.

Tänä vuonna yksi veivaaja on haukkunut jo tapaamisella pystyyn, kuuntelin ja toivotin hyvää päivänjatkoa. Toinen laittoi juuri sähköpostia, jossa uhkasi rapsata oharini jos en anna hänelle selitystä, miksi olen blokannut hänet. Hän varasi tunnin ajan ja puoli tuntia ennen ilmoitti myöhästyvänsä ”hieman”, kysyen voiko aikaa siirtää tunnilla ja sitten uudelleen että yrittää olla vain puoli tuntia myöhässä. Oli kiirusta ja tuo veivaus oli epäkunnioittavaa, ei edes pahoitteluja, eikä soittoa vaan chattailua. Minun olisi siis hänen mielestään pitänyt kaksi tuntia tuhlata hänen odotteluunsa, jos edes oikeasti oli tulossakaan (tuo on hyvä tapa tuplaoharoida hupsua).

Kyseisen käytöksen jälkeen todellakin toivon, ettei hän yritä hakeutua asiakkaakseni mutta todennäkoisemmin hän kiusaa minua jatkossa ohareilla eri numerosta, ellei takana nytkin ole joku tutuista häiriköistä. Että terkkuja vaan ja tiedoksi jo, jos nyt ilmestyy palstalle haukkumista (veikkaanpa, että se löytyy tutulta tyypiltä, ehkä tuoreella nikillä, tuolta toiselta forkalta joka on omistettu haukkumisille ja mustamaalaamisille).
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 06, 2020, 10:42:01 kirjoittanut IhanaLotta »