Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palautteen antaminen seksityöntekijälle  (Luettu 5715 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« : Kesäkuu 02, 2020, 09:13:40 »
Täällä ei tainnut olla aiheesta vielä ketjua... Eli asiakkaana; oletko antanut palautetta palvelun laadusta ja miten se on otettu vastaan? Palveluntarjoajana; oletko saanut palautetta? Kuinka palaute olisi mielestäsi hyvä antaa?

Täällä saitillakin on nähty monenlaisia palautteita tai arvioita palveluista ja monenlaista suhtautumista palautteisiin palveluntarjoajien osalta. Itse ainakin toivoisin kaikenlaista palautetta palvelun laadusta ja asioista, joihin kykenen vaikuttamaan. Ensisijaisesti toki palaute olisi hyvä antaa henkilökohtaisesti. Oma arvoni ihmisenä ei ole millään tavalla kiinni siitä, kuinka hyvin onnistun seksityöntekijänä, joten minun osaltani ei palautetta antavan asiakkaan tarvitse jännittää henkisen hyvinvointini puolesta.  ;D Seksityö on vain yksi pieni osa elämässäni.

Sitten on sellaiset toisenlaiset "palautteet", joita täälläkin aika ajoin kirjoitellaan ja jotka eivät oikeastaan kerro mitään palveluntarjoajasta, vaan ennemminkin kirjoittajasta itsestään. Näihin lukeutuvat esimerkiksi tällaiset; "En tykännyt", "ruma ja lihava", "liian suuri perse", "liian pienet tissit", "vastaa copy-paste viesteillä", "tekee liukuhihnaa", "en panis" ym.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #1 : Kesäkuu 02, 2020, 09:19:25 »
Toki tissien tai perseen koosta on hyvä kirjoittaa esimerkiksi, jos ne eivät ole samat, kuin palveluntarjoajan kuvissa.  ;D

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2020, 09:25:15 »
Olen antanut palautetta rapsojen muodossa ja kasvokkain. Ne ovat hyvä tapa mielestäni.

En tiedä sitten mitä pahaa on jos lopuksi kirjoittaa rapsaan "etten tykännyt"? Näin tein viimeksi kokiessani ehkäpä ankeimman tapaamisen ikinä. Olisiko pitänyt valehdella, että hienoa oli...




Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #3 : Kesäkuu 02, 2020, 09:25:53 »
^ olen muutamalle liukuhihnalle antanut palautetta, että ei näin. Nuokin on yleensä tullut seksin tuoksinnassa, kun ekan 5min jälkeen alkaa hoputus.

Muille en ole antanut kuin positiivista palautetta. Ihmiset  ei valitettavasti oikein osaa reagoida kehitysehdotuksiin... minä mukaanlukien.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5185
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #4 : Kesäkuu 02, 2020, 09:36:04 »
Olen varmaan joskus jotakin palautetta antanut mutta en oikein usko siihen. Jos mulle selviää jo tapaamisen aikana että tämä kerta jää kyseisen neidon kanssa viimeiseksi niin turhapa hänelle on mitään palautetta jättää kun tiedän että tälle ei kiinnosta maksaa enää mitään vaikka hän tekisi mitä tahansa jollakin muulla tavalla.

Sitten on jotakin tämäntyyppistä että neito saattaa doggyssa sanoa että läpsi minua perseelle. Tiedän että monista tuo on kiva juttu ja ei siinä mitään mutta se ei ole minun juttuni. Jos minä nyt kuitenkin sanon että ei tuollaista, tyttö saattaa kokea asian niin ettei tohdikaan olla aktiivinen ja oma-aloitteinen joka taas puolestaan on huono asia. Minä en usko palautteen antamiseen, joidenkin kanssa homma toimii itsestäänkin ja joidenkin kanssa ei mitenkään. Suurena syynä tähän lienen minä itse, en ole palautteen antaja -tyyppiä.

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #5 : Kesäkuu 02, 2020, 09:37:07 »
Rakentavassa mielessä olen tuonut esille jos palvelun laadussa on ollut huomautettavaa.

Itse olen saanut palautetta palveluntarjoalta arvosanalla hyvin tyydyttävä!

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #6 : Kesäkuu 02, 2020, 09:55:55 »
Mikähän siinä mahtaa olla, että hupsukkaa kun kehuu kasvokkain, niin he yleensä alkavat itsensä vähättelyn...

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2020, 10:01:46 »
En tiedä sitten mitä pahaa on jos lopuksi kirjoittaa rapsaan "etten tykännyt"? Näin tein viimeksi kokiessani ehkäpä ankeimman tapaamisen ikinä. Olisiko pitänyt valehdella, että hienoa oli...

Niin tarkoitin tekstilläni lähinnä, että se koko palaute/rapsa on "en tykännyt". Jos sille "en tykännyt" annetaan hyvät perustelut, niin silloinhan se rapsa voi olla aivan hyvä ja informatiivinen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #8 : Kesäkuu 02, 2020, 10:04:48 »
Yleensä annan positiivista palautetta tapaamisen lopussa jos saan mitään järkevää ulos suustani siinä kohtaan. Yleensä se on kiittelyä mahtavasta tapaamisesta. Harvemmin mitään kehitettävää on löytynyt.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #9 : Kesäkuu 02, 2020, 10:05:00 »
Mulla on positiivinen kulma. Mä olen pyrkinyt kertomaan mistä tykkään ja mikä tuntuu hyvältä. Ja salaa toivon mielessäni että neito sitten lisää näiden elementtien määrää,kestoa, intensiteettiä, jne. 😊




Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #10 : Kesäkuu 02, 2020, 10:21:29 »
Tavoite kaikissa palveluissa on, että annan sen palautteen heti eikä kahden viikon päästä. Niin positiivisen kuin negatiivisenkin. Negatiivisen pyrin pukemaan rakentavaan muotoon, jotta se hyödyttäisi sitä palveluntarjoajaa. Negatiivisin palauten minkä voin antaa on että käännyn ovelta, kommentoin silloin vaikkapa että todellisuus ja mainoksella luotu kuva eivät kohtaa tarpeeksi, jotta voisimme jatkaa ostotapahtumaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #11 : Kesäkuu 02, 2020, 11:49:58 »
Eli asiakkaana; oletko antanut palautetta palvelun laadusta ja miten se on otettu vastaan?

Olen antanut palautetta ja positiivinen palaute otetaan aina hienosti vastaan. Negatiivisen palautteen antamisesta mulla on jäänyt kaksi kokemusta mieleen.
a) fanipojat rupesivat russuttamaan kuinka ei voi pitää paikkaansa kunnes hupsu itse kertoi että pitää paikkansa ja pahoitteli (arvostan tuota huoraa suureesti. vaatii paljon myöntää virhe ja pahoitella tapahtunutta)
b) huora rupesi valehtelelemaan että ei olla edes tavattu. vastasin että voin privalla kertoa minkä merkkistä röökiä poltat, minkä merkkistä palautusjuomaa sulla on tiskipöydällä, minkälainen kello kädessä, minkälaiset korut kaulassa. oli aika hiljaista sen jälkeen.

Sitten on sellaiset toisenlaiset "palautteet", joita täälläkin aika ajoin kirjoitellaan ja jotka eivät oikeastaan kerro mitään palveluntarjoajasta, vaan ennemminkin kirjoittajasta itsestään. Näihin lukeutuvat esimerkiksi tällaiset; "En tykännyt", "ruma ja lihava", "liian suuri perse", "liian pienet tissit", "vastaa copy-paste viesteillä", "tekee liukuhihnaa", "en panis" ym.

Tuossa listassa on yksi, mutta vain yksi jota voi käyttää palautteen antamisessa jos siihen antaa perustelut ja se on - tekee liukuhihnaa
Eräs perustelu liukuhihnalle on että sovitaan tapaamisen aikaina seuraavaa pokaa puhelimella. Se on hieno tunne NUSSIA KUIN VIIKINKI ja samalla narttu puhuu puhelimeen " okey dear. see you soon. bye bye my love"
Mulla tulee tuossa tunne että tapaamiseemme todella panostetaan ja mä rakastan yli kaiken kun minua hoputetaan laukeamisessa. Silloin tiedän että huora todella haluaa kyrpääni.

En tiedä sitten mitä pahaa on jos lopuksi kirjoittaa rapsaan "etten tykännyt"? Näin tein viimeksi kokiessani ehkäpä ankeimman tapaamisen ikinä. Olisiko pitänyt valehdella, että hienoa oli...

Perustele ja kerro asiallisesti miksi et tykännyt. Jos et tähän kykene niin sun pitää valehdella että tykkäsit.

Mikähän siinä mahtaa olla, että hupsukkaa kun kehuu kasvokkain, niin he yleensä alkavat itsensä vähättelyn...

Naiset ovat sellaisia. Mun mielestä tuossa on todella herttainen tapahtuma käynnissä. Olisihan se mielenkiintoista jos nainen vastaisi "mä olen fitti, muut on läskejä. mun pillu on tiukin. mä oon paras panee. mul on calvin klainin stringit. vittu mul on paaluu"



Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #12 : Kesäkuu 02, 2020, 11:55:04 »
Toisaaltaan jos kulli on jo kastettu johonkin hupakon koloon, niin negatiivisen palautteen antaminen on myöhäistä :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #13 : Kesäkuu 02, 2020, 11:56:57 »
Annan melkein aina palautteen henk. Kohtaisesti. Luultavimmin tapaamisella en ole vielä täysin kykeneväinen, mutta kyllä sellaisen pyrin antamaan runollisessa vaaleanpunaisin lasein kirjoitettuna viimeistään iltasella 😎
💊

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #14 : Kesäkuu 02, 2020, 12:01:08 »
Toisaaltaan jos kulli on jo kastettu johonkin hupakon koloon, niin negatiivisen palautteen antaminen on myöhäistä :o

Repesin.
Mieti jos joku rupeaa heti antamaan palautetta

"Hymyile nyt vähän enemmän. Missä viipyy puristus kyrvän ympäriltä. Nyt sitä intohimoa peliin. Yeah, yeah, nice. Very nice!"

Lähtiessään toteaa " 8,5 + "
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2020, 12:02:40 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #15 : Kesäkuu 02, 2020, 12:03:20 »
Olen vähän huono antamaan suoraa palautetta. Jos en ole tyytyväinen, en mene uudestaan. Jos taas olen, niin menen toistekin.  Olen joskus sentään saanut kehuttua hupakkoa nätiksi ja kertonut, että en saanut panetuksissani nukuttu edellisenä yönä, kun mietin vaan seuraavan päivän tapaamista kyseisen hupakon kanssa. Saako hupakko tällaisesta palautteesta mitään irti, mene ja tiedä. 

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #16 : Kesäkuu 02, 2020, 12:04:24 »
^^Pitäisikö ulkkareita varten tehdä sellaiset piste kortit kuin uimahyppy tuomareilla? 🤔
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #17 : Kesäkuu 02, 2020, 13:48:47 »
^vai sellainen automaatti oven suuhun jossa on 😠☹️🥳🤩
💊

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 350
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #18 : Kesäkuu 02, 2020, 14:37:51 »
Pitkään tätä saittia seuranneena mutta vähän aikaa vasta reikisteröityneenä olen tehnyt tiettyjä havaintoja liittyen palautteen antamiseen tällä foorumilla. 

Sääntö 1: älä kirjoita mitään negatiivista palautetta yhdestäkään hupakosta. Ne poistetaan.
Sääntö 2: sääntö yksi koskee varsinkin tiettyjä nimeltä mainitsemattomia hupakoita.
Sääntö 3: Muista olla mielin kielin modeja kohtaan.
Sääntö 4: Muista olla mielin kielin täällä valtaa pitäviä hupakoita kohtaan.
Sääntö 5: Muista olla myös mielin kielin myös edellä mainittuja henkilöitä palvovia nickejä kohtaan tai aiheutat paskamyrskyn.

Nämä viisi sääntöä kun pitää mielessä pärjää jo pitkään tällä forkalla.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #19 : Kesäkuu 02, 2020, 15:00:32 »
No mutta, jos se "palaute" on tyyliä "***** on läskiperse siiderivalas", niin eikös se ole syytäkin poistaa?

Mun mielestä on hyvä, että modet poistaa tuollaiset pahimmat ylilyönnit, tuli ne sitten kenen tahansa näppäimistöltä. Terveillä aikuisilla ei ole kyllä tarvetta sellaisia edes kirjoitella, vaikka kuinka suututtaisi.