Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palautteen antaminen seksityöntekijälle  (Luettu 5734 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #20 : Kesäkuu 02, 2020, 15:04:33 »
^^

Palaute on kaiketi eri asia kuin haukkuminen..? Tai jos ne mieltää synonyymeiksi niin sitten on tietenkin haastavaa rakentavan keskustelun käyminen.
Amator

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #21 : Kesäkuu 02, 2020, 15:12:55 »
^^^ Jaa kyllä mä olen kirjaillut negatiivisiakin rapsoja tänne. Tosin olen mielestäni myös perustellut nuo syyt negatiiviselle rapsalle. Ja näytti vielä hetki sitten löytyvän forkalta.

Tai oikeastaan harvemmin ihan kaikki on huonoa hupakon palvelussa. Monet liukuhihnat esimerkiksi ovat erittäin upean näköisiä. Ja toisinpäin vaikka olisi hyvä tapaus, voi olla, että lempipalvelu puuttuu valikoimista.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #22 : Kesäkuu 02, 2020, 15:13:19 »
Tottakai jos räikeästi haukutaan niin saa ja pitää poistaa.  Mutta jotkut ovat vaan niin mahdottoman herkkähipiäisiä, että heistä ei saa kirjoittaa sanaakaan jos siinä sanassa on hiemankaan negatiivista sävyä. Tuntuu siltä että jotkut hupakot kuvittelevat olevansa niin täydellisiä, ettei heistä vaan mitenkään voi mitään negatiivista löytyä??  Ja jos joku sattuu sellaista löytämään, niin sellainen teksti poistetaan/poistatetaan äkkiä ettei vaan kukaan huomaa.
Nää on vaan havaintoja joita olen tehnyt forkkaa seurattuani. Anteeksi 🙏 kauheasti kun kerron näin julkisesti havainnoistani.
Mie vaan oon tällainen.  :)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #23 : Kesäkuu 02, 2020, 15:24:50 »
Olen joskus havainnut tietyn tyylisten rapsojen poistumisen. Niiden kielenkäyttö oli mielestäni selkeesti enemmän kuin  hieman negatiivisen sävyinen. Mikäli negatiivisen palvelun haluaa rapsara tänne, sen kyllä saa pusymään, jos ilmaisee asian tyylillä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #24 : Kesäkuu 02, 2020, 15:28:06 »
^ Aivan. Tähän aivan erityisesti pätee vanha viisaus. Tärkeämpää kuin mitä sanoo on se, miten sen sanoo.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #25 : Kesäkuu 02, 2020, 15:34:47 »
Joskus on tullut annettua palautetta lähinnä hienovaraisesti vihjaten mikä toimii ja mitä voisi vähän vielä korjailla. Tämä tulee tehtyä aina kasvotusten (tai joskus naama perskannikoiden välissä :) ), koska silloin palaute menee parhaiten perille. Sama pätee oikeastaan kaikenlaiseen palautteen antamiseen. Ravintolassa voi näyttää littipeukkua kokille tai konsertissa voi nousta antamaan aplodit seisten. Välitöntä, rehellistä ja toimii.

Rapsalla on vähän eri tarkoitus, vaikka toki senkin pohjalta voi omaa palveluaan virittää paremmaksi. Se A) toimii markkinointina ja B) pyrkii nostamaan todennäköisyyttä sille, että seksiä ostava löytäisi juuri omiin tarpeisiinsa sopivan palveluntarjoajan. Toki moni näkee rapsan keulimisena, oman suosikkihupakon boostaamisena, yrityksenä parantaa statustaan seksityöfoorumilla ja mahdollisuutena poimia käyttäjästä yksityiskohtia, joihin voi pureutua, kun nettikiusaamishormoni alkaa ottamaan jälleen kierroksia. Tuo ongelma on lukevassa päässä eli se kannattaa unohtaa. Koirat haukkuu ja sitä rataa. Jos joku haluaa vuodattaa rapsaan ne hienot fiilikset, joita voi saada vain hyvästä seksistä, niin sitten antaa palaa. Jos joku haluaa kiivetä katolle huutamaan, että sai pillua, niin minä lainaan tikkaat. Kunhan muistaa, että kohde, josta rapsataan on ihminen, joka tekee kovempaa hommaa kuin mihin yksikään meistä karvaperseistä uskaltaisi. Kunnioitus on vahva perusta.

Nyt olen hiljaa ja menen työntämään littipeukkuni jonkun pyllyyn. :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2020, 15:40:06 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #26 : Kesäkuu 02, 2020, 15:46:52 »
^Kirjoita rapsa.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #27 : Kesäkuu 02, 2020, 15:59:15 »
^Nyt on muiden vuoro. ;)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #28 : Kesäkuu 02, 2020, 16:25:37 »
Nämä viisi sääntöä kun pitää mielessä pärjää jo pitkään tällä forkalla.

Tiedät selvästi miten pitäisi toimia joten loppu on sinusta itsestäsi kiinni.
Why so fragile?

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #29 : Kesäkuu 02, 2020, 17:32:39 »
Ainakin itse näin palveluntarjoajana toivoisin, että se mahdollinen palaute annettaisiin siinä konkreettisessa palvelutilanteessa. Näin minulla on mahdollisuus korjata ja parantaa, ja sitä kautta myös asiakkaan kokemus voi parantua. Yksinkertaista, eikö totta.

Jokainen kohtaamani asiakas on yksilö. Mikä toimii yhdelle, ei välttis toimi lainkaan toiselle. Vaikka näissä puuhissa onkin tullut opittua temppu jos toinenkin, niin edelleenkään en osaa lukea kenenkään ajatuksia. Hyvään seksiin johtaa siis varmemmin hyvä kommunikaatio, ja se hyvä kommunikaatiohan on ehdottomasti kaksisuuntaista. Ulkoisilla tekijöillä päästään vain tiettyyn pisteeseen. Tulisi myös muistaa, että jokainen kokemus/rapsa jostain tytöstä on subjektiivinen näkemys. En edes usko olevan olemassa tyttöä, kenestä tykkäisi ihan jokainen, ja ainakaan itse en missään vaiheessa ole tuollaista edes tavoitellut. Makuja ja mieltymyksiä kun on monia, niin ulkonäön suhteen kuin seksuaalisuutenta toteuttamisessa. Ja sitten päästään taas niihin mystisiin henkilökemioihin. Omalla käytöksellään voi totta kai vaikuttaa siihen, onko ystävällinen jne. mutta ellei kipinää ole, siihen ei kyllä auta mitkään temput. Sitten oma lukunsa ovat ne seksinostajat, joiden asenne koko kuvioon ja/tai naissukupuoleen on jo lähtökohtaisesti vinksallaan, mikä taatusti purkautuu paskarapsojen muodossa vaikka tyttö olisi kuinka yrittänyt parhaansa.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #30 : Kesäkuu 02, 2020, 18:04:45 »
Tuossa listassa on yksi, mutta vain yksi jota voi käyttää palautteen antamisessa jos siihen antaa perustelut ja se on - tekee liukuhihnaa

Liukuhihnastakin saa mainita rapsassa, jos siihen mielipiteeseen on myös perustelu. Vaikka näin: "Epäilen liukuhihnamaista työskentelyä, koska sängyn vieressä oli läjä käytettyjä kortsuja sekä asunnossa oli kymmeniä märkiä pyyhkeitä levällään kuivumassa."  ;D

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #31 : Kesäkuu 02, 2020, 18:30:16 »
Toivon, että mulle annetaan palautetta, jos se on rehellistä ja negatiivinen palaute rakentavassa mielessä annettu.

”Paska huora” ei kerro mitään.

Yleensä asiakkaat antaa palautetta, jollaista on kiva lukea. On mukava kuulla, että seurani auttaa jaksamaan työpäivän tai helpotti nukahtamista. Tai vaikka sitä vartalon palvomisviestiä. Vaikka suomalainen kuinka sen kieltäisi punastellen, niin kehuja on aina mukavaa saada.

Sen sijaan mua ei kiinnosta hinnoista ulinat (jos on kallista niin varaa aika, kun mulla alet) ja se, etten ole juuri sinun vapaapäivänäsi Puutarhakatu kuudessatoista kaupungissa X klo 15.32.

Mua ei myöskään kiinnosta se, että tsekeiltä saa halvemmalla. Jos kerran ne tsekit niin kovasti kiinnostaa niin sinne vaanxdd.


Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #32 : Kesäkuu 02, 2020, 18:36:15 »
Tuossa listassa on yksi, mutta vain yksi jota voi käyttää palautteen antamisessa jos siihen antaa perustelut ja se on - tekee liukuhihnaa

Liukuhihnastakin saa mainita rapsassa, jos siihen mielipiteeseen on myös perustelu. Vaikka näin: "Epäilen liukuhihnamaista työskentelyä, koska sängyn vieressä oli läjä käytettyjä kortsuja sekä asunnossa oli kymmeniä märkiä pyyhkeitä levällään kuivumassa."  ;D

Hyi vittu:DDD
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #33 : Kesäkuu 02, 2020, 19:02:35 »
Liukuhihnastakin saa mainita rapsassa, jos siihen mielipiteeseen on myös perustelu. Vaikka näin: "Epäilen liukuhihnamaista työskentelyä, koska sängyn vieressä oli läjä käytettyjä kortsuja sekä asunnossa oli kymmeniä märkiä pyyhkeitä levällään kuivumassa."  ;D

Hmmmmmm, ihanan romanttista!
Tykkään kun puhut tuhmia.
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #34 : Kesäkuu 02, 2020, 19:22:58 »
Tuossa listassa on yksi, mutta vain yksi jota voi käyttää palautteen antamisessa jos siihen antaa perustelut ja se on - tekee liukuhihnaa

Liukuhihnastakin saa mainita rapsassa, jos siihen mielipiteeseen on myös perustelu. Vaikka näin: "Epäilen liukuhihnamaista työskentelyä, koska sängyn vieressä oli läjä käytettyjä kortsuja sekä asunnossa oli kymmeniä märkiä pyyhkeitä levällään kuivumassa."  ;D

Ei kai tuokaan ole vielä mainitsemisen arvoista ellei liukuhihna vaikuta palveluun. Siitä voi mainita, jos hoputus alkoi puolen tunnin ajalla viiden minuutin jälkeen ja puheluita hoidetaan asiakkaan ajalla. Ei ne muutamat kortsut siinä haittaa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #35 : Kesäkuu 02, 2020, 20:00:05 »
Liukuhihnastakin saa mainita rapsassa, jos siihen mielipiteeseen on myös perustelu. Vaikka näin: "Epäilen liukuhihnamaista työskentelyä, koska sängyn vieressä oli läjä käytettyjä kortsuja sekä asunnossa oli kymmeniä märkiä pyyhkeitä levällään kuivumassa."  ;D

Oon itse lisäksi tottunut mieltämään liukuhihnaksi jos joutuu jonottamaan rappukäytävässä ja kerkeää pelaaman erän tai kaksi sököä kanssa turskien kanssa.

Pitkään tätä saittia seuranneena mutta vähän aikaa vasta reikisteröityneenä olen tehnyt tiettyjä havaintoja liittyen palautteen antamiseen tällä foorumilla. 

Sääntö 1: älä kirjoita mitään negatiivista palautetta yhdestäkään hupakosta. Ne poistetaan.
Sääntö 2: sääntö yksi koskee varsinkin tiettyjä nimeltä mainitsemattomia hupakoita.
Sääntö 3: Muista olla mielin kielin modeja kohtaan.
Sääntö 4: Muista olla mielin kielin täällä valtaa pitäviä hupakoita kohtaan.
Sääntö 5: Muista olla myös mielin kielin myös edellä mainittuja henkilöitä palvovia nickejä kohtaan tai aiheutat paskamyrskyn.

Nämä viisi sääntöä kun pitää mielessä pärjää jo pitkään tällä forkalla.

Ihan kuin olisin kuullut samanlaista katkeraa ininää ennenkin ::) Kyllä negatiivistakin saa kirjoittaa jos perustelut on oikeat ja totuudenmukaiset.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #36 : Kesäkuu 02, 2020, 21:51:57 »
^ No älä! Mä kanssa mietin, miksi ei forkalle palaamisesta ole järjestetty äänestystä, kun kerran forkalta lähtemisestä sellaisen järjesti...  ::)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #37 : Kesäkuu 02, 2020, 23:22:01 »

Liukuhihnastakin saa mainita rapsassa, jos siihen mielipiteeseen on myös perustelu. Vaikka näin: "Epäilen liukuhihnamaista työskentelyä, koska sängyn vieressä oli läjä käytettyjä kortsuja sekä asunnossa oli kymmeniä märkiä pyyhkeitä levällään kuivumassa."  ;D

Sä rapsasit mut! ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #38 : Kesäkuu 03, 2020, 10:40:22 »
Mulla on positiivinen kulma. Mä olen pyrkinyt kertomaan mistä tykkään ja mikä tuntuu hyvältä. Ja salaa toivon mielessäni että neito sitten lisää näiden elementtien määrää,kestoa, intensiteettiä, jne. 😊

Juuri näin! Joskus toive toteutuu, aina ei. Plussat/miinukset -palautteen antaminen tapaamisen lopuksi ilman, että sitä kysytään tuntuisi idioottimaiselta besserwisseröinniltä.

Palaute/toiveet ovat omia mieltymyksiäni. En voi tietää kuinka paljon asiakaskohtaisia toiveita ja mieltymyksiä palveluntarjoaja haluaa / pystyy muistamaan. Arvostaisin kyllä kovasti jos hupakko tiedustelisi toiveitani, kirjoittaisi ne muistilistaksi jonka voisi tsekata ennen seuraavaa tapaamista. Olis hienoa palvelua!
#maksuseksionihanaa

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palautteen antaminen seksityöntekijälle
« Vastaus #39 : Kesäkuu 03, 2020, 14:46:11 »
^ No älä! Mä kanssa mietin, miksi ei forkalle palaamisesta ole järjestetty äänestystä, kun kerran forkalta lähtemisestä sellaisen järjesti...  ::)

Ymmärsinköhän nyt oikein?  Siis minun olisi pitänyt järjestää joku ihme äänestys tänne forkalle liittymisestä???  Ja vielä takaisin tänne tulemisesta???  Mitenkäs voisin sellaisen järjestää kun en ole ennen tätä ollut koskaan täällä?  Joten en voi myöskään tänne siis palata?  Toivotatteko kaikki uudet jäsenet tervetulleeksi forkalle tällä tavalla??