Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on liukuhihnaa?  (Luettu 4324 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Vastaus #80 : Huhtikuu 12, 2026, 08:55:29 »
tajusin että mulla jäi tää viesti kesken :D :D mulla on siis kylppärissä myös tällanen kasviseinä ja se arvostaa kosteaa ilmaa, senkin takia en lastaa lattiaa kotona. ja välillä käyn suihkuttelemassa kylppärin ihan muuten vain märäksi! niin suihku on jatkuvasti märkänä vaikkei ois asiakkaita käynyt kotisuihkussa viikkokausiin  8)

Vuokraehdoissa ei välttämättä mainita mutta normaali käyttö ei käsitä vessan pitämistä trooppisena puutarhana.

_
dijon on sinappi

jos saunallisen kolmion kylppärin lattia ei kestä sitä että se kastuu pari kertaa päivässä, se ei ole kyllä enää vuokralaisen vastuulla ennakoida, riippumatta siitä mitä vuokrasopimus sanoo ::)
lappeenranta 3.-5.5. nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa EmmaX

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #81 : eilen kello 22:49:18 »
Miten tässä nyt sitten toimisi kun asiakkaat toivoisivat PT:n olevan myös suihkunraikas, mutta suihkun pitäisi myös näyttää siltä ettei siellä ole käyty 🤔
❤️ Mikkeli 24-25.4 ❤️

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #82 : eilen kello 22:50:40 »
Miten tässä nyt sitten toimisi kun asiakkaat toivoisivat PT:n olevan myös suihkunraikas, mutta suihkun pitäisi myös näyttää siltä ettei siellä ole käyty 🤔

Ehkä ... kuivauslasta?  ;)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #83 : eilen kello 23:32:58 »
Mikä sitten on liukuhihnaa? Jos päivän aikana ottaa vastaan useamman asiakkaan, rytmitän päiväni ja samat etukäteisvalmistelut sekä asiakkaan poistuttua siivoamiset, tuulettamiset yms. toistuvat. Toistuvaa kaavaa voinee kutsua liukuhihnaksi, mutta mulle tuo ei ole huono asia. Päinvastoin, kyse on vastuullisesta työmoodista ja parhaimmillaan hyvästä flow-tilasta.

Tuossa on mielestäni parhaiten ja osuvimmin sanoitettu se, mitä liukuhihna on. Eikä se tosiaan välttämättä tarvitse olla huono asia, vaikka termiä usein negatiivisessa mielessä käytetään. Osaava ammattilainen muuntaa sen nimenomaan hyväksi flow-tilaksi.

Ja Everlastingilta^^^^^ hyvä ja osuva synteesi esitetyistä näkökulmista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Suorasuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #84 : tänään kello 05:47:23 »
Tämähän alkaa muistuttaa iltapäivälehtien artikkeleita "oletko aina tehnyt tämänkin xxyyzz asian väärin?"

Joka suihkukerran jälkeen olen lattian lastannut, mikäli työväline on saatavilla. Pöljänä olen luullut että se kuuluu käytöstapoihin, vähän niinkuin "roskat roskiin, likapyykit pyykkikoriin eikä heitetä lattioille". Ajatellut sen ikäänkuin kuuluvan normaaleihin käytöstapoihin.

Lapsena tämän käytösmallin äidiltäni opin, hän oli maatalon emäntä, minusta tuli valitettavasti se kovin parjattu insinööri, sori siitä.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #85 : tänään kello 06:44:26 »

Kimppa suihku asiakkaan kanssa innostaa nekin " kävin aamulla " tulemaan sinne...
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #86 : tänään kello 06:54:44 »
Peruskoulu pohjalta tällainen tyhmä mies ei muuta niksiä osaa sanoa kuin että kuivaa lattian. Mulla menee 5min että saan lattian + seinät kuivaksi.

Ja tosiaan olisi mukava että tapaamisella on vastassa sellainen nainen joka on käynyt suihkussa. Ja jos toivoa saa niin siellä suihkussa olisi siis käyty sinä päivänä kun tavataan. Jotenkin vaan se ajatus siitä että niitä nännejä on kolme ukkoa nuoleskellut ennen minua ei saa viisaria kovaksi. (tai saa niitä olla nuolemassa vaikka sata karjua mutta käy suihkussa) Jälkiliukkaat eivät myöskään ole toivomuslistalla ellei kyseessä ole Jere Karalahti.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 06:57:30 kirjoittanut Lifti »
Runopoikia & Runkkareita