mä itse asiassa palaan tähän ketjuun vielä sen verran, että tämä koko ajatusmalli missä keikkapäivien täyttäminen asiakkailla on sitä rahanahneutta siis anteeksi "ansainnan maksimointia" eikä asiakkaan kokemuksen huomiointia, on ihan yks täys vitsi, ei pelkästään sen takia että kyllä me ihan kaikki rahan takia töitä tehdään, vaan myös siksi, että yleensä ne asiakkaat on tyytyväisempiä siihen että heille ylipäätään on mahdollista antaa se aika.
mulla varsin tyypillinen keikkapäivä tarkoittaa 7-10 asiakasta puolen tunnin väleillä, ja heistä 60-80% on palaavia asiakkaita, jo nyt joka keikalla on useampi vakkari keille ei enää ole sopivia tapaamisaikoja tarjolla. oisko se näiden asiakkaiden kokemus sit jotenkin merkittävästi parempi, jos mä myisin eioota vielä useammalle?meille suhteellisen suosituille keikkailijoille ois aika turhaa yrittää saada tapaamisaikoja jos oletus olis että me ei tulla sinne keikkakaupunkiin nimenomaan ottamaan asiakkaita aamusta iltaan. siinä ei paljoa paina että saitilla joku tyyppi joka ei todennäköisesti ikinä muutenkaan olisi sitä aikaa varaamassa valittaa ihan kettuna, että hapanta on kuitenkin.
Sähän sanoit jossain keskustelussa, että pitää saada vähintään 7 asiakasta/päivä että kannattaa. Mietin vaan että miten päivä ei voi olla kannattava, jos tienaa vaan vaikka 1000 euroa? Onhan sekin älytön määrä rahaa päivästä ja monet ottaa vaan 4-5 asiakasta/päivä.

meille suhteellisen suosituille keikkailijoille ois aika turhaa yrittää saada tapaamisaikoja jos oletus olis että me ei tulla sinne keikkakaupunkiin nimenomaan ottamaan asiakkaita aamusta iltaan. siinä ei paljoa paina että saitilla joku tyyppi joka ei todennäköisesti ikinä muutenkaan olisi sitä aikaa varaamassa valittaa ihan kettuna, että hapanta on kuitenkin.