Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aika loppuu ja turska ei saa  (Luettu 3149 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Aika loppuu ja turska ei saa
« Vastaus #20 : Helmikuu 26, 2026, 22:06:23 »
Ei onneksi tarvitse miettiä näitä.
Itselläni on se päinvastainen ongelma, eli miten venyttää tapaamista yli kahden minuutin.
Jos mun pitää äkkiseltään miettiä että mikä on ollut naidessa mun nopein orkku ja missä on kestänyt pisimpään niin aikavälillä n. 30sekuntia - kaksi tuntia. Muistan hyvin sen 30sekuntia. Nauroin ihan helvetisti ja kerroin naaraalle "tällä kertaa oli tarjolla tällainen kokemus, yritetään seuraavaksi venyttää minuuttiin"
Alkoi seisomaan kun otin huikan olutta. Peli ei ole vielä menetetty.

Paikalla Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Helmikuu 26, 2026, 22:28:20 »
Näin vanhemmiten on hyvin mahdollista ja ei tuo nyt hirveesti haittaa. Kyllä se pääasia on kokonaisuus

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Helmikuu 26, 2026, 22:57:54 »
Jos vaikuttaa, että asiakas ei ole laukeamassa ja alkaisi olla pian suihkun aika, kysyn hellästi että onko jokin tietty tapa jolla hän pääsee maaliin parhaiten. Tässä vaiheessa asiakas joko kertoo miten tää käy, kysyy lisäajasta tai ilmoittaa ettei pysty tai joissain tapauksissa ei halua laueta (tantramiehet 😘)

Lisäaikaa ei voi toki aina luvata mutta jos voi niin mikä jottei. Lopussa sitten vaan kaivetaan lisäseteleitä tai luetaan korttia, ei se ole sen kummempaa.

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Maaliskuu 01, 2026, 10:29:01 »
Tuleminen on monella tapaa ilmiselvä hetki lopettaa tapaaminen, joten on kätevää kun sen ajoitus osuu sovitun ajan loppupuolelle. Harmillisesti sellaista kontrollia omaan kroppaan ei vaan ole, ja tapahtumien kulku riippuu paljon myös kumppanista. Kaikkein ärsyttävintä on tulla liian nopeasti, koska sen pidättely käytännössä takaa ettei tapaamisella tule ollenkaan. Ja jos antaa tulla, niin sen jälkeen on todella vaikea päästä enää siihen mielentilaan, mikä johti tapaamisen sopimiseen. Jotain muutakin kivaa voi yleensä tehdä, mutta ei se ole se mitä varten halusin tavata.

Tällä alustuksella, ”kiireetön” tarkoittaa mulle nimenomaan henkistä varautumista siihen, että hauskin osuus saattaa loppua todella nopeasti penetraation aloittamisesta. Siksi en halua kiirehtiä alussa, vaan nautiskella kaikessa rauhassa myös odotuksesta.

Tämä huomioiden, se että en tule ollenkaan on ihan hyväksyttävä vaihtoehto. Se ei ole minkäänlainen miinus kokonaismielipiteeseeni tapaamisesta, tai varsinkaan kumppanista. Toki koitan lopussa tulla jos se tuntuu yhtään mahdolliselta, mutta en stressaa siitä ja keskityn vaan nauttimaan panemisesta itsestään.

Lisäaikaa olen pari kertaa ostanut kun ei alkuperäisellä ajalla edes ehditty siihen panemiseen asti. ”Kiireetön” alku on joskus todella kiireetön. Musta on ollut luontevinta maksaa siinä yhteydessä kun lisäajasta sovitaan. Jos pt ehdottaa jotain muuta niin se on ok, mutta koen että olisi virhe asiakkaana ehdottaa mitään jälkikäteen maksamista tai ilmaista lisäaikaa jne.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : Maaliskuu 01, 2026, 13:37:56 »
^ Tuosta kerään sen, että penetraatioon ei edetä liian nopeasti. Ja sehän on tietenkin täysin fine! Todella auttaa asiaa kun asiakas tuntee itseään siinä määrin ja josko vielä osaa tämän kommunikoida, niin siitähän saadaan aivan mahtava tapaaminen aikaiseksi.

// Lisään vielä että joo, kyllä se maksu on tapana kerätä siinä vaiheessa kun lisäajasta sovitaan, ihan samassa linjassa kuin muutenkin maksetaan ennen hommia. Koska "mulla on rahat autossa, haen ne sieltä" = perävalotakuu.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2026, 13:39:52 kirjoittanut Meaxx »
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #25 : tänään kello 00:27:53 »
Jos vaikuttaa, että asiakas ei ole laukeamassa ja alkaisi olla pian suihkun aika, kysyn hellästi että onko jokin tietty tapa jolla hän pääsee maaliin parhaiten. Tässä vaiheessa asiakas joko kertoo miten tää käy, kysyy lisäajasta tai ilmoittaa ettei pysty tai joissain tapauksissa ei halua laueta (tantramiehet 😘)

Lisäaikaa ei voi toki aina luvata mutta jos voi niin mikä jottei. Lopussa sitten vaan kaivetaan lisäseteleitä tai luetaan korttia, ei se ole sen kummempaa.

Juuri näin sen pitäisi toimia, Anni hoitaa homman juuri niin kuin pitää 👍
Kyllä oletusarvo tapaamisella on, että laukeamista tavoitellaan ja mielestäni tapaamisen juoksutus ja aikataulutus on enesisijaisesti myyjän vastuulla. Mitään laukeamistakuuta ei tietenkään voi antaa ja on se laukeaminen asiakkaastakin paljon kiinni, mutta kyllä myyjän pitäisi huolehtia tapaamisen rytmityksestä niin, että laukeamista lähdetään yrittämään siinä vaiheessa, kun aikaa on vielä "normaali-tarpeeksi" jäljellä ja loppusuoran lähestyessä juuri tuohon tapaan vaikka kysytään asiakkaalta, että miten hän pääsee maaliin parhaiten ja tarjotaan lisäaikaa. Itse näen, että hyvään palveluun kuuluu, että myyjällä on mahdollisuus myydä ainakin vartti lisäaikaa, jos asiakkaalla olisi siihen tarve.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa maunoman94

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : tänään kello 00:45:11 »
Itellä käy välillä noin. Joko olen runkannut liian vasta/liikaa. Ja joskus PT ei ole muuten vaan omaan silmään tarpeeksi kiihottava. Ja taidan olla vielä enemmän sisäänpäin kääntynyt kuin Suomalainen yleensä ja ujokin välillä :boozing:

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : tänään kello 08:09:04 »

Juuri näin sen pitäisi toimia, Anni hoitaa homman juuri niin kuin pitää 👍
Kyllä oletusarvo tapaamisella on, että laukeamista tavoitellaan ja mielestäni tapaamisen juoksutus ja aikataulutus on enesisijaisesti myyjän vastuulla. Mitään laukeamistakuuta ei tietenkään voi antaa ja on se laukeaminen asiakkaastakin paljon kiinni, mutta kyllä myyjän pitäisi huolehtia tapaamisen rytmityksestä niin, että laukeamista lähdetään yrittämään siinä vaiheessa, kun aikaa on vielä "normaali-tarpeeksi" jäljellä ja loppusuoran lähestyessä juuri tuohon tapaan vaikka kysytään asiakkaalta, että miten hän pääsee maaliin parhaiten ja tarjotaan lisäaikaa. Itse näen, että hyvään palveluun kuuluu, että myyjällä on mahdollisuus myydä ainakin vartti lisäaikaa, jos asiakkaalla olisi siihen tarve.

Etenkin keikkapäiviltä tuo (automaattinen) mahdollisuus ylimääräiseen varttiin per asiakas veisi yllättävän monta tapaamisaikaa päivästä tai sitten vastaavasti venyttäisi palveluntarjoajan päivän todella pitkäksi. Ymmärrän kyllä hyvän palvelun konseptin, mutta jotta sitä hyvää palvelutasoa jaksaa pitää yllä kaikkien tapaamisten läpi on palveluntarjoajan pidettävä huoli omasta jaksamisestaan myös.

Tottahan me haluamme palvella ja tarjota parhaan mahdollisen kokemuksen, mutta se ei valitettavasti tee meistä ajatustenlukijoita tai anna meille mahdollisuutta venytellä vuorokautta halumme mukaan. Edelleen siis peräänkuulutan molemminpuolista avointa kommunikaatiota sekä kunnioitusta 😊
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️🖤
Nyt myös ig:ssä 😘

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : tänään kello 08:33:05 »
Mulla kuuluu tarvittaessa puolen tunnin ajoissa vartin yliaika hintaan ja tunnin ajoissa max puoli tuntia. Ja maksukin tapahtuu 99% vasta jälkikäteen, harva edes maksaa etukäteen. Tämän toimintamallin olen todennut hyväksi itselleni liki 20v kokemuksella.

Eli vastaus kysymykseen, todella harvoin käy niin, että aika loppuisi ja asiakas ei saa. Yleensä se johtuu sit muista syistä, kuin ajan loppumisesta.
@Kuusamo

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #29 : tänään kello 09:07:57 »
Itse näen, että hyvään palveluun kuuluu, että myyjällä on mahdollisuus myydä ainakin vartti lisäaikaa, jos asiakkaalla olisi siihen tarve.

saako tämä hyvä palvelu näkyä myös hinnassa, vai onko se jokaiselle asiakkaalle laskettu ylimääräinen vartti sit vaan pois omasta kukkarosta?
helsinki 2.-5.3., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #30 : tänään kello 09:22:07 »
Lisäaika varmasti olisi hyvä vaihtoehto. Ei ole ollut tarvetta vielä toistaiseksi, mutta voisin kuvitella, että jos nallin laukeamisessa olisi ongelmaa, sitä ei auttaisi lähteä kesken kaiken kaivelemaan housujen taskua. Se vaan pitäisi hoitaa jotenkin sujuvasti. Pt:n kannalta vaikea tilanne, luotanko asiakkaaseen, että siellä taskussa on niitä lisäseteleitä ja maksu tapahtuisi jälkikäteen.

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #31 : tänään kello 09:56:19 »
Parillakin hupakolla onnistui sellainen järjestely, että laitoin mahdollisen "ylimmääräisen" ajan rahat pöydän kulmalle odottelemaan jos sattuisi menemään yliajalle (ja hupakolla on mahdollisuus jatkaa aikaa)niin siitä löytyy korvaus. Toisella kerralla rahoille tuli käyttöä toisella taas ei. :)  Tällä järjestelyllä ei tarvinnut kesken panon hypätä kaivelemaan taskuja.
Eikä hupakkokaan lähtenyt kesken kaiken niitä rahoja siitä pöydän kulmalta siirtelemään omaan jemmaansa!  :laught:
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:03:17 kirjoittanut Mie »

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #32 : tänään kello 10:00:13 »
^ Tuo on fiksua

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #33 : tänään kello 10:28:52 »
Parillakin hupakolla onnistui sellainen järjestely, että laitoin mahdollisen "ylimmääräisen" ajan rahat pöydän kulmalle odottelemaan jos sattuisi menemään yliajalle (ja hupakolla on mahdollisuus jatkaa aikaa)niin siitä löytyy korvaus. Toisella kerralla rahoille tuli käyttöä toisella taas ei. :)  Tällä järjestelyllä ei tarvinnut kesken panon hypätä kaivelemaan taskuja.
Eikä hupakkokaan lähtenyt kesken kaiken niitä rahoja siitä pöydän kulmalta siirtelemään omaan jemmaansa!  :laught:

Lisään vielä että en ole kysynyt kyseistä vaihtoehtoa kuin kahdesti ja molemmilla kerroilla se on käynyt vallan mainiosti.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #34 : tänään kello 10:31:50 »
Itse näen, että hyvään palveluun kuuluu, että myyjällä on mahdollisuus myydä ainakin vartti lisäaikaa, jos asiakkaalla olisi siihen tarve.

saako tämä hyvä palvelu näkyä myös hinnassa, vai onko se jokaiselle asiakkaalle laskettu ylimääräinen vartti sit vaan pois omasta kukkarosta?

Toistan kirjoittamani: "myyjällä on mahdollisuus myydä ainakin vartti lisäaikaa". Eikös se siinä sanottu?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : tänään kello 10:38:25 »

Toistan kirjoittamani: "myyjällä on mahdollisuus myydä ainakin vartti lisäaikaa". Eikös se siinä sanottu?

Se, että palveluntarjoajalla on mahdollisuus siihen varttiin, tarkoittaa sitä, että se kummitusvartti pitää merkata omassa kalenterissa jokaisen ajan perään= enemmän tyhjää aikaa päivässä= vähemmän maksettua aikaa= pienemmät tienestit. Eli siis jos tuosta kummitusvartista haluaa tehdä käytännön on se myös sisällytettävä hintoihin (koska valtaosa asiakkaista ei sitä käytä)
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : tänään kello 10:43:39 »

Tämähän on hyvä järjestely, etenkin pidän siitä että asiasta on kommunikoitu etukäteen, ihanaa! 🥰👌
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #37 : tänään kello 10:45:44 »
Luulen että tuossa toveri halusi vaan kertoa minkälaista palvelua huoralta arvostaa. Se että jokainen tai edes 20% huorista ei tuolla tavoin toimi, ei muuta arvostusta suuntaan tai toiseen. Niitä löytyy joiden kanssa se onnistuu ilman kummituksia ja vääntämisiä. Osalla huorista on pidempi väli asiakkaiden välissä monestakin syystä ja eräs syy on että ehkä jonkun kanssa menee pidempään. Jotkut taas ajattelee pelkkää rahaa tai mitä lie ajatteleekaan.

Itse voisin asian todeta esimerkiksi että arvostan kaikilla palvelualoilla ihmisiä joilla on joustavuutta ja kyllä, olen valmis maksamaan jos joku joutuu takiani extraa tekemään. Jos yhtään huomaan että tässä nyt minun täytyy ymmärtää sitä sun tätä niin siirryn seuraavaan sillä tuota helvetin koira koulua saa käydä sitten siviilissä, joka helvetin naaraan kanssa.

Maksan siitä että mun ei tarvitse ymmärtää yhtään mitään vaan tilanne on täysin toisinpäin.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:50:53 kirjoittanut Lifti »
Alkoi seisomaan kun otin huikan olutta. Peli ei ole vielä menetetty.

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (22)
« Vastaus #38 : tänään kello 11:53:37 »
Pt:n kannalta vaikea tilanne, luotanko asiakkaaseen, että siellä taskussa on niitä lisäseteleitä ja maksu tapahtuisi jälkikäteen.

Kun kerran käy niin, että tutulla, kivalla asiakkaalla onkin sovitun 50€:n sijaan lompakossaan vain 5€ sitten kun kesken tapaamisen pyydetty lisäaika on jo nussittu, se kummasti vähentää luotoa tulevissa tilanteissa 🫠

Mutta nämä ovat näitä, kaikki virheet on tehtävä itse, kokemusta on ja siperia opettaa.

(Ja kyllä, on myös luotettavia asiakkaita, jotka ovat palanneet takaisin korttelien päästä maksamaan alussa unohtunutta maksua, yms, ja heille ❤️ Mutta silti, lähtökohtaisesti sanoisin, että maksu AINA etukäteen.)
🍑 keikat kalenterissa
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #39 : tänään kello 11:55:11 »
En tiedä minkälainen väli kenelläkin on, mutta yksi asiaan liittyvistä peloista on että ovella tulee seuraava asiakas vastaan. Onhan sitä tietysti joku voinut olla passissa odottelemassa vuoroaan.
Olettaisin kuitenkin että kaikilla on pelivaraa se vartti myydä tarvittaessa.
Mitä papimpi, sitä pahempi.