Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aika loppuu ja turska ei saa  (Luettu 1877 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Aika loppuu ja turska ei saa
« Vastaus #20 : Helmikuu 26, 2026, 22:06:23 »
Ei onneksi tarvitse miettiä näitä.
Itselläni on se päinvastainen ongelma, eli miten venyttää tapaamista yli kahden minuutin.
Jos mun pitää äkkiseltään miettiä että mikä on ollut naidessa mun nopein orkku ja missä on kestänyt pisimpään niin aikavälillä n. 30sekuntia - kaksi tuntia. Muistan hyvin sen 30sekuntia. Nauroin ihan helvetisti ja kerroin naaraalle "tällä kertaa oli tarjolla tällainen kokemus, yritetään seuraavaksi venyttää minuuttiin"
Alkoi seisomaan kun otin huikan olutta. Peli ei ole vielä menetetty.

Poissa Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Helmikuu 26, 2026, 22:28:20 »
Näin vanhemmiten on hyvin mahdollista ja ei tuo nyt hirveesti haittaa. Kyllä se pääasia on kokonaisuus

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Helmikuu 26, 2026, 22:57:54 »
Jos vaikuttaa, että asiakas ei ole laukeamassa ja alkaisi olla pian suihkun aika, kysyn hellästi että onko jokin tietty tapa jolla hän pääsee maaliin parhaiten. Tässä vaiheessa asiakas joko kertoo miten tää käy, kysyy lisäajasta tai ilmoittaa ettei pysty tai joissain tapauksissa ei halua laueta (tantramiehet 😘)

Lisäaikaa ei voi toki aina luvata mutta jos voi niin mikä jottei. Lopussa sitten vaan kaivetaan lisäseteleitä tai luetaan korttia, ei se ole sen kummempaa.
Saunomaan Saariselällä minun ja AnnaVonB:n kanssa 9.-11.3.? 🧖‍♀️🧖‍♂️🧖🏼‍♀️

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : tänään kello 10:29:01 »
Tuleminen on monella tapaa ilmiselvä hetki lopettaa tapaaminen, joten on kätevää kun sen ajoitus osuu sovitun ajan loppupuolelle. Harmillisesti sellaista kontrollia omaan kroppaan ei vaan ole, ja tapahtumien kulku riippuu paljon myös kumppanista. Kaikkein ärsyttävintä on tulla liian nopeasti, koska sen pidättely käytännössä takaa ettei tapaamisella tule ollenkaan. Ja jos antaa tulla, niin sen jälkeen on todella vaikea päästä enää siihen mielentilaan, mikä johti tapaamisen sopimiseen. Jotain muutakin kivaa voi yleensä tehdä, mutta ei se ole se mitä varten halusin tavata.

Tällä alustuksella, ”kiireetön” tarkoittaa mulle nimenomaan henkistä varautumista siihen, että hauskin osuus saattaa loppua todella nopeasti penetraation aloittamisesta. Siksi en halua kiirehtiä alussa, vaan nautiskella kaikessa rauhassa myös odotuksesta.

Tämä huomioiden, se että en tule ollenkaan on ihan hyväksyttävä vaihtoehto. Se ei ole minkäänlainen miinus kokonaismielipiteeseeni tapaamisesta, tai varsinkaan kumppanista. Toki koitan lopussa tulla jos se tuntuu yhtään mahdolliselta, mutta en stressaa siitä ja keskityn vaan nauttimaan panemisesta itsestään.

Lisäaikaa olen pari kertaa ostanut kun ei alkuperäisellä ajalla edes ehditty siihen panemiseen asti. ”Kiireetön” alku on joskus todella kiireetön. Musta on ollut luontevinta maksaa siinä yhteydessä kun lisäajasta sovitaan. Jos pt ehdottaa jotain muuta niin se on ok, mutta koen että olisi virhe asiakkaana ehdottaa mitään jälkikäteen maksamista tai ilmaista lisäaikaa jne.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : tänään kello 13:37:56 »
^ Tuosta kerään sen, että penetraatioon ei edetä liian nopeasti. Ja sehän on tietenkin täysin fine! Todella auttaa asiaa kun asiakas tuntee itseään siinä määrin ja josko vielä osaa tämän kommunikoida, niin siitähän saadaan aivan mahtava tapaaminen aikaiseksi.

// Lisään vielä että joo, kyllä se maksu on tapana kerätä siinä vaiheessa kun lisäajasta sovitaan, ihan samassa linjassa kuin muutenkin maksetaan ennen hommia. Koska "mulla on rahat autossa, haen ne sieltä" = perävalotakuu.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 13:39:52 kirjoittanut Meaxx »
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!