Täällä kun varmaan on palveluntarjoajia jotka elää suhteessa. Niin kuinka paljon kerrotte tapaamisista ja asiakkaista puolisollenne?
Uutiset:
Meister
Kelpo kaveri
Avaruusmies

Näyttää hyvää esimerkkiä
Meister
Kelpo kaveri
Ihan ekana mulle tulee mieleen, että mitä tämmöisellä tiedolla tekee?No en kyllä saa munaa pystyyn. Jäin vaan asiaa miettimään kun eräs sanoi että puolisolle kertoo tapaamisista jne. että kuinka yleistä toimintaa moinen on. Aina ajatellut että kaikki on kahden välistä
Saa varmaan munan pystyyn.
Avaruusmies

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ihan ekana mulle tulee mieleen, että mitä tämmöisellä tiedolla tekee?No en kyllä saa munaa pystyyn. Jäin vaan asiaa miettimään kun eräs sanoi että puolisolle kertoo tapaamisista jne. että kuinka yleistä toimintaa moinen on. Aina ajatellut että kaikki on kahden välistä
Saa varmaan munan pystyyn.
mattssonni

Rakastajien aatelia
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Hämmentävää on se, että suhteessa elävät pt:t tuntevat usein erikseen tarvetta sen itse kertoa ...Tai sitten on suhteessa ja haluaa sitä samalla "suojaamistarkoituksessa" tuoda esiin.
velihopea

Rakastajien aatelia
Hämmentävää on se, että suhteessa elävät pt:t tuntevat usein erikseen tarvetta sen itse kertoa ja sitä korostaa ihan kysymättä. He oikein tuovat monesti asiaa aktiivisesti esiin. Se on hämmentävää, että yleensä myyjät sanovat asiakkaille, että ei heidän tarvitse tai eivät edes halua kuulla onko asiakas suhteessa vai ei. Että sinkut tai varatut, ei väliä. Mutta sitten suhteessa olevat myyjät haluavat sitä itse omalta osaltaan tuoda oikein voimalla esiin... Miksi ihmeessä?
Toki se voi johtua joissakin tapauksissa siitäkin, että kyseessä on jonkinlainen "suojatarina", jolla pyritään pitämään ihastumisherkät asiakkaat aisoissa ja todellisuudessa mitään suhdetta ei ole. Tai sitten on suhteessa ja haluaa sitä samalla "suojaamistarkoituksessa" tuoda esiin.

silloin kun olen ollut suhteessa, niin kumppani on kuullut aika lailla ne yleiset kuulumiset. käytännössä se on se et oliko tosi kiva/kiireinen/kaamea työpäivä eli ne omat fiilikset.
tarkemmista yksityiskohdista puhuminen on käytännössä aika tylsää siinä vaiheessa kun alalla on ollut tarpeeksi pitkään, kun aika vähän tapahtuu mitään mikä olis enää kertomisen arvoista. 95% asiakastapaamisista ei sisällä mitään mistä olisi mitään järkeä kertoa kenellekään kun ei niitä todnäk itsekään muista. loppu 5% on sit se jos päivän aikana on ollut joku harvinaisen paha juustomuna tai ärsyttävän kovakourainen, tai on vaikka saanut tosi ihania lahjoja asiakkaalta.
Edwin
Kelpo kaveri
ikäväturska@gmail.com
Älä jaa minun yhteistietoja täällä
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Hämmentävää on se, että suhteessa elävät pt:t tuntevat usein erikseen tarvetta sen itse kertoa ja sitä korostaa ihan kysymättä. He oikein tuovat monesti asiaa aktiivisesti esiin. Se on hämmentävää, että yleensä myyjät sanovat asiakkaille, että ei heidän tarvitse tai eivät edes halua kuulla onko asiakas suhteessa vai ei. Että sinkut tai varatut, ei väliä. Mutta sitten suhteessa olevat myyjät haluavat sitä itse omalta osaltaan tuoda oikein voimalla esiin... Miksi ihmeessä?
Toki se voi johtua joissakin tapauksissa siitäkin, että kyseessä on jonkinlainen "suojatarina", jolla pyritään pitämään ihastumisherkät asiakkaat aisoissa ja todellisuudessa mitään suhdetta ei ole. Tai sitten on suhteessa ja haluaa sitä samalla "suojaamistarkoituksessa" tuoda esiin.
toisaalta: mistä sitä tietää että kuinka moni niistä, ketkä ei sanallakaan mainitse olevansa parisuhteessa tai kertoo olevansa sinkkuja, onkin oikeasti parisuhteessa? tässä on potentiaalia aika isoon vahvistusvinoumaan