Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varatut palveluntarjoajat  (Luettu 945 kertaa)

Poissa Meister

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Varatut palveluntarjoajat
« : Helmikuu 21, 2026, 21:47:58 »
Täällä kun varmaan on palveluntarjoajia jotka elää suhteessa. Niin kuinka paljon kerrotte tapaamisista ja asiakkaista puolisollenne?

Poissa Avaruusmies

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varatut palveluntarjoajat
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2026, 21:52:57 »
Ihan ekana mulle tulee mieleen, että mitä tämmöisellä tiedolla tekee?
Saa varmaan munan pystyyn.

Poissa Meister

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 21, 2026, 21:58:34 »
No en kyllä saa munaa pystyyn. Jäin vaan asiaa miettimään kun eräs sanoi että puolisolle kertoo tapaamisista jne. että kuinka yleistä toimintaa moinen on. Aina ajatellut että kaikki on kahden välistä

Poissa Avaruusmies

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Helmikuu 21, 2026, 22:01:11 »
No en kyllä saa munaa pystyyn. Jäin vaan asiaa miettimään kun eräs sanoi että puolisolle kertoo tapaamisista jne. että kuinka yleistä toimintaa moinen on. Aina ajatellut että kaikki on kahden välistä

Eihän se mitenkään voi olla kahden välistä kun nytkin ihmettelet sitä täällä forkalla..

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : Helmikuu 21, 2026, 22:21:33 »
Riippuu varmaan siitä kuinka paljon ukko haluaa kuunnella tarinoita kuinka Pera veti hanuriin. Itse en haluaisi kuulla tapaamisista yhtään mitään ja tekisin sen hyvin selväksi.

Toki naisille on yleistä se että välillä on pakottava tarve kertoa.
Työ meidät vapauttaa

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : eilen kello 18:09:52 »
silloin kun olen ollut suhteessa, niin kumppani on kuullut aika lailla ne yleiset kuulumiset. käytännössä se on se et oliko tosi kiva/kiireinen/kaamea työpäivä eli ne omat fiilikset.

tarkemmista yksityiskohdista puhuminen on käytännössä aika tylsää siinä vaiheessa kun alalla on ollut tarpeeksi pitkään, kun aika vähän tapahtuu mitään mikä olis enää kertomisen arvoista. 95% asiakastapaamisista ei sisällä mitään mistä olisi mitään järkeä kertoa kenellekään kun ei niitä todnäk itsekään muista. loppu 5% on sit se jos päivän aikana on ollut joku harvinaisen paha juustomuna tai ärsyttävän kovakourainen, tai on vaikka saanut tosi ihania lahjoja asiakkaalta.
helsinki 2.-5.3., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #6 : eilen kello 19:02:54 »
Hämmentävää on se, että suhteessa elävät pt:t tuntevat usein erikseen tarvetta sen itse kertoa ja sitä korostaa ihan kysymättä. He oikein tuovat monesti asiaa aktiivisesti esiin. Se on hämmentävää, että yleensä myyjät sanovat asiakkaille, että ei heidän tarvitse tai eivät edes halua kuulla onko asiakas suhteessa vai ei. Että sinkut tai varatut, ei väliä. Mutta sitten suhteessa olevat myyjät haluavat sitä itse omalta osaltaan tuoda oikein voimalla esiin... Miksi ihmeessä?

Toki se voi johtua joissakin tapauksissa siitäkin, että kyseessä on jonkinlainen "suojatarina", jolla pyritään pitämään ihastumisherkät asiakkaat aisoissa ja todellisuudessa mitään suhdetta ei ole. Tai sitten on suhteessa ja haluaa sitä samalla "suojaamistarkoituksessa" tuoda esiin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Noviisi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 19:53:11 »
Itse en käy.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : eilen kello 21:42:19 »
Hämmentävää on se, että suhteessa elävät pt:t tuntevat usein erikseen tarvetta sen itse kertoa ...Tai sitten on suhteessa ja haluaa sitä samalla "suojaamistarkoituksessa" tuoda esiin.

Itse arvostan rehellisyyttä näissä. Ja jos kuulen pt:ltä, että hän on suhteessa, pidän sitä plussana. En oleta, että kyseessä olisi mikään suojaamistarkoitus, vaan ennemminkin, että hän luottaa minuun sen verran että tuon kertoo. Ja itsekin olen luotettaville kertonut omasta suhdestatuksestani. Ehkä tämä johtuu siitä, että minusta on kiva myös jutella.

Poissa velihopea

• Hero Member
« Vastaus #9 : eilen kello 22:46:30 »
Jos tiedän pt:n olevan suhteessa, olen hyvin varovainen siinä mitä kerron itsestäni. Eipä minun asiani kuulu huoran ukolle millään tavalla, vaikka eukko haluaisi työpäivästään siipalleen avautua.

Ja joo, olen pannut suomihuoria, jotka touhusivat bineksiään ukkojensa selän takana. Tuo kävi ilmi vasta myöhemmillä tapaamiskerroilla. Oli näillä hupakoilla ihan erillinen työluuri, jota piti jemmailla ukolta. Oispa vitun kivaa kun huoran ukko soittaa ja möykkää kännipäissään haulikko kourassa. Ja siksikin erillinen huoraluuri on asiakkaana tarpeellinen suojaväline, vähän kuin kortsukin.

Nykyään mieluummin vältän varattuja palveluntarjojia, ihan vain oman fiilikseni vuoksi. Etenkin kotimaisia.