^ Puhalluselvytyksen taito lienee hyvä olla myös hallussa. Ja isot pojat kertoivat EA-kurssilla, että nuorehkolla naisella oikea kohta paineluelvytyksen antamiseen on kutakuinkin nännien välissä rintalastan päällä 😁
Uutiset:
velihopea

Rakastajien aatelia
Morjens

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kerran hupsukka huusi pitkään kestäneen aktin ja voihkinnan päätteeksi että "nyt lähtee taju!" Ja lyyhisty sängylle.
Tosin luulen että oli keksitty juttu jotta saa taukoa tamppaamiseen, mutta on jäänyt mieleen.
Ei liity otsikon aiheeseen ollenkaan, mutta tähän. Mulla meinaa joskus orgasmin jälkeen lähteä taju 😅 Pyöryttää ja huimaa. Pari kertaa olen meinannut kaatua jos nousen liian aikaisin. Mä luulen, että en osaa jotenkin hengittää oikein orgasmin lähestyessä ja se aiheuttaa sen. Tiedä tosta. Mutta on siis mahdollista pyörtyä ihan oikeasti 😁
Ei liity tämäkään otsikon aiheeseen, mutta muistan kun opiskeluaikoina eräs kämppäkaveri kertoi, että hänen likkakaveriltaan lähti usein oikeasti taju orgasmin aikana / jälkeen. Ens alkuun tuo kämppis oli pitänyt itseään panomiesten kuninkaana, mutta jossain vaiheessa tyttö oli lähtenyt tutkimuksiin ja hänellä oli todettu lievää vakavampi sydämen rytmihäiriö, jonka orkku aktivoi. Tyttö sai sydämentahdistimen.
Eli nyt kaikki, jotka haluaa lipittää tai hipsutella sormella mun klitorista = defibrillaattori mukaan! 😅
Edwin
Kelpo kaveri
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Sieltä tuli "fuck you"Aivan, jos joku kertoo haluavansa nussia, on tärkeää lopettaa kommunikointi välittömästi!
Joten blokkasin numeron

Tuletko tänään käymään minua katsomassa?pärähti watsappiin.
Mulla on ihan sama juttu! Joskus teininä oon lauennut niin kovaa että oikeasti pyörryin (silloisen poikaystävän kauhuksi), ja edelleen tuntuu välillä että oon hengittänyt itseni sellaiseen huimauksen tilaan et pitää tehdä pieni reboot ennen kuin uskaltaa liikkua 😄