Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas! Tänne kaikki häröimmät huorien viestit  (Luettu 5341 kertaa)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas! Tänne kaikki häröimmät huorien viestit
« Vastaus #20 : eilen kello 18:02:39 »
^ Puhalluselvytyksen taito lienee hyvä olla myös hallussa. Ja isot pojat kertoivat EA-kurssilla, että nuorehkolla naisella oikea kohta paineluelvytyksen antamiseen on kutakuinkin nännien välissä rintalastan päällä 😁

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : eilen kello 18:17:50 »
Kerran hupsukka huusi pitkään kestäneen aktin ja voihkinnan päätteeksi että "nyt lähtee taju!" Ja lyyhisty sängylle.

Tosin luulen että oli keksitty juttu jotta saa taukoa tamppaamiseen, mutta on jäänyt mieleen. :inlove:

Ei liity otsikon aiheeseen ollenkaan, mutta tähän. Mulla meinaa joskus orgasmin jälkeen lähteä taju 😅 Pyöryttää ja huimaa. Pari kertaa olen meinannut kaatua jos nousen liian aikaisin. Mä luulen, että en osaa jotenkin hengittää oikein orgasmin lähestyessä ja se aiheuttaa sen. Tiedä tosta. Mutta on siis mahdollista pyörtyä ihan oikeasti 😁

Ei liity tämäkään otsikon aiheeseen, mutta muistan kun opiskeluaikoina eräs kämppäkaveri kertoi, että hänen likkakaveriltaan lähti usein oikeasti taju orgasmin aikana / jälkeen. Ens alkuun tuo kämppis oli pitänyt itseään panomiesten kuninkaana, mutta jossain vaiheessa tyttö oli lähtenyt tutkimuksiin ja hänellä oli todettu lievää vakavampi sydämen rytmihäiriö, jonka orkku aktivoi. Tyttö sai sydämentahdistimen.

Eli nyt kaikki, jotka haluaa lipittää tai hipsutella sormella mun klitorista = defibrillaattori mukaan! 😅

Koskeeko tämä kutsu siis kaikkia?
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa Edwin

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : eilen kello 21:00:55 »
Pt:ltä saatu ostoslista ruokakauppaan. Tuo nämä tullessasi

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : eilen kello 21:29:23 »
Sieltä tuli "fuck you"
Joten blokkasin numeron
Aivan, jos joku kertoo haluavansa nussia, on tärkeää lopettaa kommunikointi välittömästi! :sheep:

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #24 : eilen kello 21:46:42 »
Lainaus
Tuletko tänään käymään minua katsomassa?
pärähti watsappiin.

Jäi epäselväksi onko sairasvuoteella vai mitä vittua nyt taas. Mahtoiko olla kiertoilmaus jollekin aktionille? Pitääkö blokata?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #25 : eilen kello 23:08:33 »
Mulla on ihan sama juttu! Joskus teininä oon lauennut niin kovaa että oikeasti pyörryin (silloisen poikaystävän kauhuksi), ja edelleen tuntuu välillä että oon hengittänyt itseni sellaiseen huimauksen tilaan et pitää tehdä pieni reboot ennen kuin uskaltaa liikkua 😄

Joskus vuosi tai kaksi sitten lopettelin hommat naisen kanssa ja nousin ylös sängyltä. Nainenkin oli aikeissa nousta, mutta totesi istumaan päästyään, että nyt huimaa. Otin hänet halaukseen ja kyselin, että onko kaikki hyvin. Tuolloin oli kesän kuumimmat helteet menossa ja arvelin, että hikinen tunnelma oli vain vaatinut häneltä veronsa. Olen kuitenkin jälkeenpäin miettinyt, että ehkä neito tosiaan laukesi niin voimallisesti, että happi loppui kesken. Siihen oli viitteitä, mutta varmuutta en voi enää saada.