Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?  (Luettu 4053 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« : Toukokuu 18, 2020, 15:37:08 »
Aina väliin tässä pussyneksessä tehdään kampäkkejä hupsukoiden toimesta. Syystä tai toisesta jota me asiakkaat emme tietenkään tiedä.

Olen muutaman kampäkin tehneen hupsukan tavannut 10 vuoden urallani ja kyllä ne valitettavasti pettymyksiä ovat olleet yhtä lukuunottamatta eli miss Polskaa, Warzowan Ruusua. Entinen ääriliukuhihnailija muuttui 1,5 vuoden paussillaan mitä mainioimmaksi sihteeriköksi joka kyllä osasi leidimäisellä tyylikkyydellään nostaa tunnelman pilviin(ilman pilveä).


Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #1 : Toukokuu 18, 2020, 16:02:50 »
Mistä tässä halutaan mielipidettä? Näiden tauolle jäännistä, paluusta, palvelunlaadusta vai siitä ettemme tiedä syytä?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #2 : Toukokuu 18, 2020, 16:25:47 »
Jaa se jäi sulle epäselväksi. Mua kiinnostaa maksullisessa seksissä tietenkin palvelun laatu ja luotu tunnelma.Palveluntarjoajan kuntoa unohtamatta.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2020, 16:27:27 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #3 : Toukokuu 18, 2020, 16:27:47 »
Annan anteeksi sihteerille,jos hän vapaaehtoisesti päättää palata minun vahvojeni käsivarsieni syleilyyn uudelleen. Aina kannattaa muistuttaa pussynekseen palaavalle sihteerille, että tiesin, ettet voinut elää ilman minua, ja siksi palasit. ::) 

Saahan sitä muuttaa mieltä. Todennäköisesti kaikki ei ole mennyt kuin vaasalaisissa rapujuhlissa. Elämässsä tuppaa olemaan aika ajoin jännää twistiä, johon vaikuttaa suuresti sattuma. Siitäkin huolimatta, vaikka olisi suunnitellut kaiken täydellisesti ja tehnyt kaikki oikein. Todennäköisin syy paluulle, on raha ja elintason lasku. Ja vaikka olisi kuinka kaunis, kaikille ei riitä rikkaita prinssejä ja tai muuten vaan ole löytänyt sitä oikeaa. Miksi siis ei tulisi uudestaan narramaan hölmöläiskaloja; turskia, jotka maksavat hyvin ja kiittävät Rapala suussa, että saavat maksaa paljon. 

Mitä olen mieltä kampäkeistä? Jos palveluntaso on samalla tasolla(korkeana) kuin aikaisemmin, ei ongelmia. Kovin montaa kampäkkiä en äkikseltään muista.           
 
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2020, 16:32:31 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #4 : Toukokuu 18, 2020, 17:03:45 »
^Kiitos. Koska pidän kolmekymppisistä huorista, eivät kampäkit yhtään haittaa. Usein tuntuu parikymppistä ja nelikymppistä tarjontaa riittävän, mutta tuo maaginen luku jää välistä. Usein siinä iässä on siviilissä ruuhkavuosia. Vakkarilleni on todennäköisesti entinen puolisko maksanut silikonit ja lähtenyt sen jälkeen litomaan tai vaihtanut hiippakuntaa. Sopii minulle oikein hyvin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #5 : Toukokuu 18, 2020, 17:08:06 »
Tätä ei kysytty, mutta olen varmaan vuosien varrella tehnyt itse enemmän kampäkkejä kuin tavannut sellaisen tehneitä palveluntarjoajia.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #6 : Toukokuu 18, 2020, 17:35:53 »
^Tullut itsekin tehtyä näitä kampäkejä. Nytkin olen ollut tauolla. Se alkoi koronan takia, mutta nyt olen jatkanut ihan vaan muuten. En aio lopettaa, mutta haluan tehdä kampäkkini kunnolla. En käydä missään murjussa puolen tunnin panolla. Ehkä menee yli kesän, tai sitten ei.

Mitä taas tulee noihin hupakoihin, jotkut tekee, mutta on tässä skenessä myös tosi paljon niitä, jotka kokeilee ja lopettaa oikeasti. Ei se ole mikään sääntö, että tullaan takaisin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #7 : Toukokuu 18, 2020, 17:38:34 »
Ei se ole mikään sääntö, että tullaan takaisin.

Joo, kyllä se yleensä näin menee ja heistä ei enää kuulla.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #8 : Toukokuu 18, 2020, 18:28:52 »
^Kiitos. Koska pidän kolmekymppisistä huorista, eivät kampäkit yhtään haittaa. Usein tuntuu parikymppistä ja nelikymppistä tarjontaa riittävän, mutta tuo maaginen luku jää välistä. Usein siinä iässä on siviilissä ruuhkavuosia. Vakkarilleni on todennäköisesti entinen puolisko maksanut silikonit ja lähtenyt sen jälkeen litomaan tai vaihtanut hiippakuntaa. Sopii minulle oikein hyvin.

Olen samaa mieltä. Kolmekymppiset ovat hyvällä tavalla elämää nähneet ja sopivat erinomaisesti petikumppaneiksi. Harvemmin eroa huomaa naamasta tai kropasta, muuten kuin tyttömäiset piirteet ovat vaihtuneet naisillisiin piirteisiin elegantilla tavalla.   

Avarakatseisena tissimiehenä en välitä kuka silikonit ovat maksaneet, oli kyseessä sittten entinen hiippakunnan suntio, joka otti hatkat tai yläkerran orkesteriin Stairway To Heavenia soittelemaan lähtenyt kanttori.

Pyhä kolminaisuus, minun, siilareiden ja Pinpan välillä on niin vahva, ettei sitä riko mikään mahti tai edes Samarinin rokotevastaisuus.  ::)       
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2020, 18:32:20 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0092

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #9 : Toukokuu 18, 2020, 18:39:22 »
Ottaisin kyllä muutaman kämpäkin ilomielellä vastaan.
Näitä hupakko kokemuksia on tuolta 90 luvun lopulta alkaen, niin olisihan se hienoa tavata vielä.
Ei tietysti voisi taata puolin ja toisin, vieläkö samat vibat saisi.
Varsinkin 1 Lahdesta vaikuttanut ihanuus tulee heti mieleen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #10 : Toukokuu 18, 2020, 18:48:13 »
Mun mielestä on hienoa pitää se hyvä muisto hupsukasta ryvettymättömänä kuin pilata se mahdollisen totaalisen pettymyksen seurauksena.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #11 : Toukokuu 18, 2020, 20:28:38 »
Vanhan hutsun cumbag on sama kuin vanhan bändin paluu, se tehdää pelkästä rahasta ja koska ei muuta osata. Sen suurempaa annettavaa ei kumpaisellakaan enää ole.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #12 : Toukokuu 18, 2020, 20:50:40 »
Muistan erään Tsekittären, joka mainosti "Viimeistä kiertuettaan" vähän siihen sävyyn, että pitäkää tunkkinne. Olin pidempään ihastellut kuvia, jätin sävyn vuoksi tapaamatta sitten. Noh ei tainnut puoltakaan vuotta mennä kun viimeinen kiertue sai jatko-osan ;D

Yleisesti ottaen voisin tiettyjä hyviä tapauksia harkita tapaavani, jos palaavat ja paketti on kunnossa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #13 : Toukokuu 18, 2020, 21:04:18 »
Voisi kuvitella että kokemuksiin vaikuttaisi todennäköisesti aikalailla se syy miksi tyttö lopettanut ekan kerran.

Joillain se voi olla enemmän elämäntilanteen sanelema pakko lopettaa, jolloin itsellään saattaisi vielä olla kovakin hinku jatkaa, mutta käytännössä lopettaminen/pitkä tauko on siviilielämän takia ns. pakko.
Ne jotka tuon jälkeen palaa niin voisi kuvitella vaan olevan enemmän intoa täynnä :)

Toinen asia on sitten jos tyttö itse kovin haluaa pois alalta, pitkän hakemisen jälkeen vaikka esim. löytää unelma duuninsa & ilolla lähtee näistä hommista. Ja sit jos duuni menee alta tms. ja palataan alalle taas vain ajatuksella et paremman puutteessa myydään seksiä, mutta tavoitteena on koko ajan häipyä kuvioista heti kun se on mahdollista.

Voisi kuvitella että noissa kahdessa skenaariossa se kokemus kampäkin tehneestä hutsusta helposti voi olla erilainen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #14 : Toukokuu 18, 2020, 22:29:44 »
Vanhan hutsun scumbag on sama kuin vanhan bändin paluu, se tehdää pelkästä rahasta ja koska ei muuta osata. Sen suurempaa annettavaa ei kumpaisellakaan enää ole.

Paluu Hölmölään II voi toimia, jos sihteeri on poistutnut näyttämöltä melko nuorena. Silloin suuri yleisö olisi vielä taputtanut Mataharin lavalle uudestaan ja uudestaan. Mutta, jos kyseessä on työhönsä leipiintyneet kurtisaanin viimeinen joutsen laulu, ja sihteerin osakekurssi on turskapörssissä enää puolet entisestään. Ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen, ettei paluu välttämättä pääty ilon kyyneliin.                         
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2020, 22:32:31 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #15 : Toukokuu 18, 2020, 23:45:27 »
Varmaan yleisin syy alalta lähtöön on se, kun sormus ilmestyy nimettömään  ;D

Saattahan siinä vuosien mittaan vaikka laihtua niin, että sormus tipahtaa pois BOOM, tipu on taas markkinoilla. :-*
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2020, 23:55:06 kirjoittanut Courtesan »

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #16 : Toukokuu 19, 2020, 00:05:19 »
Olen aiemminkin todennut, että tähän harrastukseen asiakkaana voi jäädä koukkuun, niin miksi ei sitten neitokin voi jäädä koukkuun? Itselleni tulisi hyvällä tavalla synnillinen fiilis, vähän niinkuin "voi pojat/tytöt, jospa tietäisitte..."

Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #17 : Toukokuu 19, 2020, 15:30:42 »
Sitten on varmaan kahta koulukuntaa palaavissa hupakoissa: 1) itse touhu ja seksi koukuttaa, 2) raha koukuttaa. Sikäli jälkimmäinen hyvin ymmärrettävä, että millään palkkatyöllä ei pääse samoihin ansioihin koulutustaustasta riippumatta.

On myös ääripäiden välimaastosta löytyviä motiiveja.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #18 : Toukokuu 19, 2020, 20:05:54 »
No eipä ole mulla ollut comeback mielessä. Teen joskus enemmän, usein vähemmän, joskus en ollenkaan, harvoin tosi paljon. Tämä on elämäntapa.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kampäkit pussynekseen- mitä mieltä ollaan?
« Vastaus #19 : Toukokuu 23, 2020, 23:21:09 »
Ei ole yhtään huonoa kokemusta kampäkeistä.....päinvastoin.  :) Kesäksi taas yhtä kampäkkiä odotellaan innolla.  8)
Tiede on populismin pahin vihollinen.